Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

5:49

14. 11. 2000
0
0
1486
Autor
Skorpil

asi je to kýč..., holt to jináč neumim..., co nadělám? snad ten, pro koho to je, pozná..., snad - vono je to asi jedno, možná dvě. možná dva!?! no, čtu to asi po páté, je to spiše volovinka než blbůstka, ale jak chcete.

Otevírám okno, mlha stromy ovívá, už není mi smutno v srdci mém se nestmívá. Příjemné je rozednít se, z večera pak zapadnout, možná, že i pochlubím se dřív než stihnu zakopnout. Bác..., a jsem na zemi... a už to nestihnu.
Miroslawek
15. 11. 2001
Dát tip
Bác...... ;o)))

Litochowitz
01. 11. 2001
Dát tip
libi se mi to, ale mozna bych ten posledni radek uplne smazal...ale je to jenom muj nazor a samozrejme respektuju tvuj. Me taky nekdo porad rika, co by tam dal, ci nedal a ja si o tom myslim svy....dobry

Tadeáška
25. 02. 2001
Dát tip
Joooo takhle kdyby někdo něco napsal pro mě. :-) Naivní romantický ale pěkný, mně se líbí.

Skorpil
24. 11. 2000
Dát tip
oooo, pani, poteseni je stale vice na me strane... :-)) diky Vam...

Tynic
23. 11. 2000
Dát tip
Není to zas toková kravina ! :o) Není mnoho lidí, kteří si ze sebe umí udělat prdel...takže kongretulejšn ! :o)

JiKo
18. 11. 2000
Dát tip
Skorpíle :-) Jen tak dál... máš směr...

Merle
15. 11. 2000
Dát tip
no, konec bych si představoval lepší (vtipnější), ale žádnej mě nenapadá, tak ti to odpustím. Na tip to není, ale líbilo se.

PetrViP
15. 11. 2000
Dát tip
no Skorpílek na Písmovi, trochu sebedůvěry brácho:-) (jinak zdravím - už je asi pozdě ti to psát, ale dneska hrajou Topolovi Psi v Akropoli - no kdo ví, možná se tam potkáme:-)

PetrViP
15. 11. 2000
Dát tip
oprava: ta první věta měla bejt takhle: no né, Skorpílek na Písmovi, to už tu dlouho nebylo (nějak vynechávám slova ...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru