Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1. třída ZŠ

14. 11. 2000
1
0
940

Každej jsme tam byli, a něco podobnýho si zažili.

Do první třídy běžím rychle do první třídy běžím až z Michle do první třídy, kde budem kreslit kužele a krychle. Do první třídy, tam do tý školy do první třídy, tam co dělaj z nás voly do první třídy, kde po nás chtěj debilní úkoly. Do první třídy s družinou, do první třídy, kam jdes se svačinou do první třídy, kde zaobíráš se množinou. Do první třídy, kde sčítáš hrušky a jabka do první třídy, co vede hnusná babka do první třídy, kde se žere přesnídávka.
Lasy
01. 05. 2003
Dát tip
souhlas se Šroubkem . . . Lasy.

:-)))))))))))))))))))))))))))

Když to bylo právě komponovaný s takovou rychlou a táhnoucí se melódií, kam ty dlouhý slova docela zapadaj.

Tynic
23. 11. 2000
Dát tip
Nesnášel jsem základku !!! Škoda rytmu říkanky...u takovýchle věciček je to dost důležitá věc... Jinak jsi pobavil :o)))

BLOOSEN
14. 11. 2000
Dát tip
Musel si chodit do dobry Zakladky :-)) Ale je to takovej hustej obraz naseho skolstvi, uz se tesim az sem hodis neco z vejsky :-)) Jestli je to teda vubec publikovatelne....

šroubek
14. 11. 2000
Dát tip
volný verš by byl asi trochu lepší ale jinak to není špatné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru