Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvojmyšlení

28. 03. 2005
9
0
5027
Autor
Candy

...to není schizofrenie, jen myšlenkový rozpor z mého života...

   

Protichůdná nálada

mě nechce poslechnout

Rozkližuje myšlenky

do hořkosladkých gest

a vtírá mi do prstů

bezeslovné chvění

kterým zbrázděnou kůru

hladím

Říkám si

„co je to za život?“

-dělit se do dvou světů

a přitom nežít

ani v jednom z nich…

 


Milly
26. 09. 2005
Dát tip
Do 2 světů nebo do 100- to už je jedno, já chci být všude a nikde a zároveň úplně někde a zároveń ne úplně...... tak :-( hezký

sidonia
30. 03. 2005
Dát tip
posledních 5 řádků.. pro ty jo,.. ale jinak... ne-e

Beatles
29. 03. 2005
Dát tip
Tak to se mi taky stává, líbí se mi, jak se ti to povedlo vyjádřit.

Candy
29. 03. 2005
Dát tip
Díky moc za milé kritiky...to mě potěšilo do dnešního dne povinností...

Kimísek
29. 03. 2005
Dát tip
Já si někdy připadám, že se snad brzo rozpoadnu...třeba zrovna teď, tak je mi to asi blízké a náladě nalazené. Pěkně zní. TIP* :-)

DRAHT
28. 03. 2005
Dát tip
„co je to za život?“ -dělit se do dvou světů a přitom nežít ani v jednom z nich… Tohle mě moc oslovilo. Veliký TIP

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
jo, nemáš to lehký, holka....

Sarrah
28. 03. 2005
Dát tip
I mě....také to prožívám...proto je mi to tak blízké....tip

Janajka
28. 03. 2005
Dát tip
Je to jen na nás, jak se svým životem naložíme. TIP.

Candy
28. 03. 2005
Dát tip
Děkuju, jsem ráda, že jste se zastavili a líbilo se vám... Janajka:...hlavně se musíme naučit být sami se sebou spokojení a žít v rovnováze (svojí duše a okolního světa) Sarrah:...já vlastně ani nemůžu říct, jestli jsem s tímhle pocitem spokojená nebo ne, ale k určitý rovnováze jsem už dospěla....i když občas zas tak vesolo není, ale přeju i tobě dospět do stavu, kdy si řekneš - "jsem šťastná a mám ráda sebe i všechno kolem"

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
..sorry, že se do toho vkládám, ale dostal jsem "avi", no, todle si může podlě mě, Candy, říct jen naprostej idiot, to neni možný, nebo jo?

Candy
28. 03. 2005
Dát tip
Takovou náladu a formu kritik máš jen dneska, nebo to je tvoje povaha a "normál"? Avi jsem ti posílat neměla, to je fakt. A co ti na tom připadá tak idiotskýho, když už ses do toho vložil?Možná jsem se nevyjádřila až tak úplně přesně podle toho, co cítím, ale někdy je těžký přenést svou myšlenku do písemný podoby, protože je tak složitá a široká, že jakákoli její přenesená podoba je zkreslená...

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
..kdo může bejt imrvére šťastnej a mít rád všechno kolem? Co je to za blábol, proboha..."?, Nálada je skvělá a píšu jen, co si fakty myslim, to mi věř. Pac a pusu in.

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
P.S. Jo, myšlenku přenést do slov bejvá těžký...s tim souhlas, tady obzvlášť.....

Candy
28. 03. 2005
Dát tip
...pokud najde vnitřní klid a uvědomí si to...já neříkám, že jsem pořád šťastná,ale hledám ho...možná si to namlouvám a snažím se tak jen uměle svou psychikou navodit v sobě tenhle stav, ale jinak cítím uvnitř prázdnotu a žiju v samotě, ale pokud chci nějakým způsobem žít a nesebevraždit se, tak se nemůžu topit v depresi ze svýho nesmyslnýho zbytečnýho života...

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
..ale dyť jo už....já ti , proboha, přeju všecko dobrý, a esi tě i těch pár řádek posune "k lepšímu", ó ká....čaves, in.

Sarrah
28. 03. 2005
Dát tip
....pokud najdeš vnitřní klid....ano...o to tu jde...!!!

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
ňáká chytrá poránu...ale jaks to myslela, swan...?

Sarrah
28. 03. 2005
Dát tip
mne oslovila velmi.....

to su co za zenbudhisticke icoviny ? a inlajn, ty si co za debila ?;)

Sarrah
28. 03. 2005
Dát tip
:o)) ehm

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
ti píšu ekstrra sssssssprafku, Minimku...

zvedavec
28. 03. 2005
Dát tip
ale niekde žiješ, napríklad tu Ťa cítim, vnímam celkom jasne a aj táto báseň, ktorá je Tvoja sa mi napríklad páči

Janajka
28. 03. 2005
Dát tip
Candy, myslím, že vyjadřuješ své myšlenky naprosto jasně a srozumitelně. A nemůžu než nesouhlasit. Ale je to zase jen můj pohled. Najde se spousta těch, jako inlajn, a různejch jinejch, kteří to vidí zas trochu jinak, což je taky v pořádku. Přeju Ti hodně vnitřního klidu.

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
...mě Candy ne že by zviklala, ale věci vosvětlila, a díky za to...ale jináč než přes pokec vo tom nejde - ten virtuál je svině, a velká...někdy(často?)...in.

Janajka
28. 03. 2005
Dát tip
in, to je fajn, o tom pokec je, že si lidi vymění a osvětlí názory.:o)

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
no dyť! A na to se tu někdy zapomíná, já se fakty snažim to číst pořádně a palicí brát, a znovu řikám tu největší krávovinu, ale je to tak: myslim to dobře....

Janajka
28. 03. 2005
Dát tip
To je podstatný, že to myslíš dobře, a jestli s tebou někdo nesouhlasí, tak to ze svýho pohledu taky myslí dobře a vůbec to neznamená, že jeden nebo druhej je hlupák.

vesuvanka
28. 03. 2005
Dát tip
„co je to za život?“ -dělit se do dvou světů a přitom nežít ani v jednom z nich… To jsi napsala moc dobře, je mi to hodně blízké... TIP

Candy
28. 03. 2005
Dát tip
Děkuju moc všem znovupříchozím (vesuvanka, znovu Janajka,hrbol, Sarrah, zvedavec, Minim_Sladkyj a inlajn).Za každou reakci a kritiku jsem ráda...

slonovina2
28. 03. 2005
Dát tip
tip* a né na oplátku.....dobré...

obluda
28. 03. 2005
Dát tip
dobre to je.. *

Bezinka
28. 03. 2005
Dát tip
ten konec je pro mě úžasnej.... a znám to.... t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru