Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kopretina (ze sbírky Stromy z betonu)

05. 12. 2000
4
0
1085

Neplač kopretino Slunce neumírá je jen trochu utrmácený a strašně moc ospalý neplač kopretino je krásnej den milovník tichých kroků plný rozpaků a nedůvěry Neplač kopretino Slunce neumírá je jen trochu ospalý a strašně moc unavený jsem snílek a sním o svých hvězdách jsem stvořitel své vlastní planety ticha neplač kopretino Slunce neumírá je tu jen pro tebe a pro mne (mému otci)
PeerGynt
12. 12. 2000
Dát tip
"neplač kopretino, slunce neumírá" jsou pro mě dnes ty nejdokonalejší slova. Tu sbírku přečtu celou. Líbí se mi její název.

Lasy
11. 12. 2000
Dát tip
Moc hezky, rad bych tu sbirku precetl celou, jde to? Mimochodem - pri cetbe teto basne se mi vybavil Bob Dylan, je to mozne? .-) -TIP- LASY

J
06. 12. 2000
Dát tip
Zaujal mě opakovaný začátek - neplač kopretino, slunce neumírá. Je konejšivý a houpá v náručí :o)

Sadaf
05. 12. 2000
Dát tip
Mám chuť Ti poděkovat... Tak děkuju...

Merle
05. 12. 2000
Dát tip
četl jsem, ale k jásačům se připojit nemůžu

Vyjan
05. 12. 2000
Dát tip
Souhlas s Merlem

pauper
05. 12. 2000
Dát tip
Obsahove bych rekl prumerne, ale hlavne me rusi stridani spisovne a nespisovne reci "krasnej den" oproti "plny rozpaku a neduvery"

Grim
05. 12. 2000
Dát tip
Jo sorry, to nade mnou jsem já...pro pořádek...

PetrViP
05. 12. 2000
Dát tip
nemůžu si pomoct, mě ten vobraz bere...

Skleboun
05. 12. 2000
Dát tip
libi se mi to, ale na tip to neni...nepripojuju se k zadne strane. pauper:to stridani nevadi, myslim, ze se to tam dokonce i svym zpusobem hodi.

rire
04. 12. 2000
Dát tip
Tahle je nádherná :) ŤAP Je hezký psát do budoucnosti :) ŤAPŤAP

PetrViP
01. 12. 2000
Dát tip
tip - tohle je jedna z věcí, která mě od tebe dostává:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru