Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobro i zlo (ze sbírky Stromy z betonu)

06. 12. 2000
1
0
611

Sníh popálil jezdce nebeské tak jako sežehnoucí slunce levanduli odplouvám v tesknou dáli v podpalubí se skrytým ohněm v duši nebeští jezdci po touhách neprahnou a mír jest poslem dobra i zla Středa 0:39 (Ptám se proč.)
Anonym
10. 04. 2001
Dát tip
Nazdárek,nuže:jak dlouho jsem zde nebyl?Hele,dokončil jsem přepis celé té sbírky a tak nějak jsem to i odeslal do nějakých těch vydavatelství a nic moc odezva.Mám tedˇ takovou pausu a tak jsem zvědav na to co se mi bude v hlavě líhnout nadále...PAVEL SMEJKAL.

PetrViP
10. 04. 2001
Dát tip
:)))

PeerGynt
12. 12. 2000
Dát tip
Ono to slovo je docela hezký, ale musím uznat, že jsem se na něm zarazil a chvilku mi trvalo přijít na to "co tím chtěl básník říci ...." :-) já bych ho ale nepoužil.

Lasy
11. 12. 2000
Dát tip
Mnohdy jsem sam "v podpalubí s ohněm v srdci" Lasy

Vyjan
08. 12. 2000
Dát tip
PetrViP:Mně to slovo připadne těžkopádné, nepromyšleně utvořené.

PetrViP
08. 12. 2000
Dát tip
mě zas přijde rychle destruktivní... výraz pro něco, co bylo a není...

PetrViP
07. 12. 2000
Dát tip
a mě se tam zase to sežehnoucí líbí, je v něm ta síla... (nebo myslíš, že to je špatnej tvar toho slova?)

Vyjan
06. 12. 2000
Dát tip
Já bych něco dodal. Básnička je pěkná, až na jednu věc, která mi vadí strašně moc: to slovo sežehnoucí. Já vím, básník může dělat s jazykem všechno, ale muselo to být?!

hermit
06. 12. 2000
Dát tip
*

PetrViP
01. 12. 2000
Dát tip
je to osobitý a dobrý, víc nemám, co bych dodal...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru