Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutno

10. 04. 2005
13
2
6668
Autor
Markel

Přečetla jsem si pár rádobydiskuzí, oheň a síra,je mi z nich trochu smutno, ale bude to zase dobrý, dávám se dohromady rychle. Pro pořádek musím dodat, že mě ta síra nezasáhla, smutním za jiné, neb mne by se tyhle šarvátky osobně nedotkly.



Zoufale trousíme

svá malá já

po povrchu zemském

někdo v podobě
květin překrásných
někdo v podobě
jedovatých slin

stékají pomalu
a smrdí rozkladem
a smrdí marností

snad komusi

ve zlosti

škodolibě

darovaných


2 názory

Markel
23. 02. 2007
Dát tip
Usmáty_autor: mám s tím stále problémy, udělat si ten svět lepší a nesnažit se změnit to, co změnit nelze, nikdy se nepoučím :-(( díky, žes tu byla :-))

mh, poznám ten pocit, že sa všetko rúca...a nastáva depresia...svet nie je taký, ako sa zdá, a predsa taký je, len si ho taký urobiť (i keď nie vždy to ide...)

Markel
21. 04. 2005
Dát tip
Jezuita: Myslíš? Já bych to až takhle neviděla. :-)))

Jezuita
21. 04. 2005
Dát tip
Určitě,kolikrát něco vypadá chybně,když si to člověk zdůvodní v kontextu náplně básně,najde obvykle něco neotřelého,neobvyklého.(Ostatní to potom třeba hned nepochopí).

Markel
21. 04. 2005
Dát tip
Jezuita: Pravdu díš, nějak jsem to slovo"špatně", co se týče poezie jako takové, nepojala. Dík za vysvětlení s kterým nemohu nesouhlasit. :-))

Kubi11
19. 04. 2005
Dát tip
Ten prolog sem moc nepobral ale jinak líbí.

Markel
19. 04. 2005
Dát tip
Kubi11: Díky za návštěvu, přijď zase, napeču buchet a uděláme si kafčo, jo? :-)))

Kubi11
19. 04. 2005
Dát tip
Když ty buchty budou tvarohový tak se na to kafčo a buchty stavim.

Jezuita
19. 04. 2005
Dát tip
Není to špatný,ale ke konci mi unikají souvislosti-jako by básnička měla jenom jednu nohu.

Markel
19. 04. 2005
Dát tip
Kubi11: zkrošeně se přiznávám, že u nás peče dobré buchty babička když přijede dvakrát do roka na návštěvu, já kupuji buchty v obchodě, no, nejsou špatný, ale kafčo teda umím udělat, to jo! :-)))

Markel
19. 04. 2005
Dát tip
Jezuita: Děkuji za názor, jednonohou báseň jsem ještě nenapsala, že by? zamyslím se hluboce.... Už jsem se zamyslela, no já to tak nevidím, má dvě pěkně tvarované nohy, Ty je fakt nevidíš? co nadělám. :-)))

Kubi11
19. 04. 2005
Dát tip
Tak já ňáký ty buchty napeču aty uvaříš to výborný kafe jo?

Jezuita
19. 04. 2005
Dát tip
Mně se zdálo,že se větví na květinách a slinách a pokračuje jenom o slinách.

Markel
19. 04. 2005
Dát tip
Jezuita: Ano, máš pravdu s tím větvením, nevím, proč tak nějak zajímavější je rozepisovat se o zlu, příště, snad něco o dobrých květinách, jejich vůni, která nás dělá lepšími. A to dobro bude stát pevně na obou nohách, to slibuji. :-))

Jezuita
19. 04. 2005
Dát tip
V poezii je špatně to,co si autor nedokáže zdůvodnit.:-))

Markel
18. 04. 2005
Dát tip
Sheridan: Díky moc!

Sheridan
17. 04. 2005
Dát tip
na mne to působí trochu depresívně, ale tak se mi to právě líbí. Jasný tip.

Markel
16. 04. 2005
Dát tip
Bezinka: Děkuji za návštěvu a *

Bezinka
15. 04. 2005
Dát tip
...škodolibě darovaných - kdyby tato vlastnost byla méně rozšířena, neškodilo by..... *

... jo ňák tak niterně známý věci... ...& fajn je sdílet literárně – někdo mlče někdo nemlče... je dobře... ...venku je krásně & internet není ke čtení diskusí co nejsou ke čtení a člověk jen co to zjistí nechť na to nezapomíná.. varování ministerstva kritiky, jazyka a vzdělanosti: v této kritice jsou bojkotovány čárky & nadužívány tečky!

Markel
13. 04. 2005
Dát tip
guy: Za souzněníčko a * děkuji velmi. Slůůůníčko: Děkuji za návštěvu a vtipnou kritiku, potěšila a pobavila.

Sarrah
12. 04. 2005
Dát tip
Výstižné...co dodati...snad jen..TIP

guy
12. 04. 2005
Dát tip
myslím si, že tomu dost rozumím ... *

DRAHT
11. 04. 2005
Dát tip
Zoufale trousíme svá malá já po povrchu zemském Moc hezká. TIP

pozorovatel
11. 04. 2005
Dát tip
jednoduše řečeno ale

Markel
11. 04. 2005
Dát tip
DRAHT: Díky! pozorovatel: Za Tvé ale děkuji, návštěva potěšila.

Delph
10. 04. 2005
Dát tip
tak tohle má cosi do sebe, prolog jsem nepochopil ale neva...tipík odemě

Zuzulinka
10. 04. 2005
Dát tip
Je hezká...včetně prologu...člověk má být nad věcí....koukat na svá díla jinýma očima...jen tak může být pochopen....Lehce se soudí..těžko chápe....t.

Markel
10. 04. 2005
Dát tip
Delph: Díky za T a návštěvu, ten prolog jsem si mohla fakt odpustit, ale už se stalo, zásadně nemažu, tak už to tam nechám, stalo se. Zezulinka: Souzněníčko, díky za dobrá slova i T.

Delph
10. 04. 2005
Dát tip
makrel: nz a mazat to nemusíš třeba jsem to nepochopil jen já přeci jen jsem tu asi 2 týdný....

inlajn
10. 04. 2005
Dát tip
---ku smradu smrad...newim, nepamatuju se, ale todle je výkřik zoufalce.. ...máš to zapotřebí? Ty trousíš?(co?) Já ne. Své malé já? Já nevim, esi malý...todle na mě nepla. ano, někdy "se chápe" fakt těžko...a někdy vůbec.

Markel
10. 04. 2005
Dát tip
inlajn: vím, že tohle se tě nedotýká, taky jsem to od Tebe nečekala, jsem v pohodě, já jo, nic nevadí, že máme odlišný vidění světa, je to zajímavý, přijď zasejc :-)) Mr_Neutron: Díky!

inlajn
10. 04. 2005
Dát tip
si piš! čau a pusu ze Žižkova aj vod Ferdy!

Zoufale trousíme svá malá já po povrchu zemském To se mi líbí :o) *

Blue_mode
10. 04. 2005
Dát tip
Zoufale trousíme svá malá já po povrchu zemském fakt pěkný..zbytek už mě tak nezaujal..

Nicollette
10. 04. 2005
Dát tip
a venku je krásně a internet je směšný a Já žádné Já nemám :-) * * *

Markel
10. 04. 2005
Dát tip
Kytkou_vypíchnutý_voko: Jsem ráda, že líbí, díky moc! Blue_mode: Návštěva potěšila, přiďte k nám zase, napeču buchet a bude nám fajn :-))) Nicollette: Díky , že jsi zaskočila, u nás není krásně, zima, brrrr! Někdy taky nemám žádné Já, dnes jsem ale měla pocit, když jsem tohle psala, že jakési Já mám, teď po osmé hodině večerní si tím nejsem moc jistá, měj se krásně :-)))

vesuvanka
10. 04. 2005
Dát tip
Zoufale trousíme svá malá já po povrchu zemském to je moc hezky řečené, líbí se mi celá včetně prologu... TIP

Markel
10. 04. 2005
Dát tip
vesuvanka: Děkuji za T a milá slova, jsem ráda, že líbila :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru