Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KYTOVCI

04. 12. 2000
2
0
1903
Autor
kosa

Tohle je takový malý textík, který jsem napsal z naprosté nudy.

Dámy a pánové, proč se věčně ptát proč Japonci vybíjejí velryby? Na tento problém je třeba nazírat ze zcela jiného úhlu. Položme si tedy otázku takto: PROČ VELRYBY NEVYBÍJÍ JAPONCE? Ano, proč se rozzuření kytovci již dávno neprohánějí ulicemi Tokya, či nedej Bože Hosaky, způsobujíce tak ztráty materiální a na životech? Nebo nám snad zpravodajství TV Nova něco tají? Ať už tají či nikoli, věřte, že příjde den, kdy člověk nebude před kytovci bezpečen. Představte si, že v poklidu venčíte svého domácího miláčka a náhle jste rozmačkáni nepříčetnou kosatkou. Dejte na mně, není daleko doba, kdy záludní kytovci upustí od zásad pasivního odporu, kterou jim jednoho sobotního rána sdělil za své pravidelné zdravotní procházky po pláži Mahatma Ghándí. Proto buďte aktivní přátelé! Organizujte se svými přáteli, sousedy i na pracovištích PROTIVELRYBÍ HLÍDKY Jakmile spatříte kytovce okamžitě kontaktujte naši velrybářskou organizaci na čísle 0609/112112 LOVU ZDAR!!
Zajímavé... Eh, myslím, že jsem jednu velrybu viděl. Na Nově. Potápěla se...

Cowboy
04. 09. 2001
Dát tip
Bomba, kosa. Potešil si moje starnúce srdce.

Popelucha
25. 05. 2001
Dát tip
hihi típek

Albireo
15. 02. 2001
Dát tip
Výborná ptákovinka, TIP

Morava
22. 01. 2001
Dát tip
A co takhle LOVE zdar ? :-D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru