Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zeď Johna Lennona

07. 12. 2000
0
0
1252
Autor
Erik_Piper

Jako každý rok od roku 1980 (1981?) bude neformalní celodenní sraz zvědavých a uctivých u zdi Johna Lennona na Kampě dne 8. 12. 2000, a letos navíc bude 20. výročí úmrtí Johna Lennona. Nikdy jsem na tomto shromaždění nebyl, takže nemůžu k tomu příliš říci, ale asi to bude dosti zajímavé. Osobně tam budu letos tak od 21.00 nebo 21.15 (jsem Brňák, příjedu autobusem po práci). Možná tam bude spousta lidí kolem sajtu www.hippies.cz, ale vlastně nevím. Nežertuji, skutečně se tam zřejmě scházejí dost často. Omlouvám se, že o tom píšu tak pozdě, ale odvážil jsem se prvně vstoupit do Písmáku teprve včera. Erik P.
kalinka
13. 12. 2000
Dát tip
túdle, v 87mym roce mě málem vylili ze školy, skřípli rodiče, STBák mi nasadil na paty celou vychovatelskou squadru z internátu a posichrovalo mi to následující 3 roky vstávání v pět ráno, abych to stihla do školy z venkova, kde to jezdilo v úterý a v lednu. Takže mám spíš negativní vazbu na toto místo. A to jsem tam onehdá ani nebyla, jen jsem si to šupajdila Karlovo mostíkem a shodou okolností již vlastnila rudou občanskou identifikační knígu!:o( Ale doufám, že vy ostatní nestižení, jste si to zplna hrdel užili!:o)

Erik_Piper
10. 12. 2000
Dát tip
nakonec to nebylo nic moc, trochu jsem litoval těch peněz, co jsem dal do cestování, ale zas dvacátá výročí nejsou každý den.

zolli
08. 12. 2000
Dát tip
to je dneska? No tak to nic...vim ze to tam byva...

jorel
08. 12. 2000
Dát tip
uvidíme (se) ?

Anonym
08. 12. 2000
Dát tip
jestli teda nemyslis nahodou www.hippy.cz

Lasy
08. 12. 2000
Dát tip
A je to zase tady - Prah, ale nevadi - i my v zapadlem koute sudet v Tachove o tom vime. Sice to sem nepatri, ale i tak - HODNE STESTI A MIRU TAM NAHORE JOHNE - s uctou v srdci Lasy.

pauper
07. 12. 2000
Dát tip
Jasne, chodim tam kazdy rok uz mooc dlouho :-)

Vio
07. 12. 2000
Dát tip
úúúúúú zase Praha :-( to bohužoužel nedám....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru