Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolavá láska

26. 07. 1999
1
0
2958
Autor
Saša

Tahle básnička mě napadla místo kritiky k Adarhazovu dílu "Nepoužité léčivo vraťte do lékárny" Kdo ví, kdy, jak a zda vůbec by jinak vzniklo.

Bolavá láska je na zbláznění vzpomínat stále dobré není cítíš se stále hůř a hůř a stokrát si říkej že jsi muž přesto je tvoje duše divá chybí ti zrak, který se dívá postrádáš hmat, co trochu hladí cítíš se starým ač jsme mladí Utíkáš někam od samoty neobuješ však nové boty ve starých šmatleš novou cestu Chystáš si kytku pro nevěstu kterou sis vysnil jako kluk náhle je ale všechno fuk Pochop že láska stále bolí můžeš ji zahánět třeba holí stále se vrací v nevhodnou dobu pověs ji třeba na novou skobu jak čertík z krabičky zas na tě vykoukne a člověk nemoudří ba ani nehloupne Bolest se k nám vrací stále a to je prostě živý malér Musíš však začínat zas a znova už je to tak, dej na má slova...
castan
14. 01. 2000
Dát tip
Saša: Je to moc pěkné, moc. To jen tak někam nenapíšu. Ostatně... Adarhazovi vyšlo Slunce v ten pravý čas.. Snad i pro mne vyjde...? :o)

Pavol
16. 10. 1999
Dát tip
Láska se bojí propan-butanových výparů

jitka
05. 10. 1999
Dát tip
boli to

kačka
17. 09. 1999
Dát tip
Asi bych nadělala trochu odstavců, (ale to jsem já)a namísto zahánět bych použila zahnat. Docela prima.

Lea
02. 08. 1999
Dát tip
Ta věčná hra s city,
vášně i stesky,
a cesty úzké trny jsou posety,
umí nám dávat a umí nás mučit,
z jejich slov smíme se učit,
to že jsme lidé, že vidíme, cítíme..
přes všechnu bolest a trapení..
víme že žijeme
a úděl kamene pro nás tu není..

slavek
31. 07. 1999
Dát tip
moc rád bych Adarhazíkovi pomohl více než slovy.. Ale neumím to. O to víc mě mrzí, že ani slova neumím dát dohromady tak jak bych chtěl.
Ta báseň mi mluví ze srdce.

Anonym
27. 07. 1999
Dát tip
Pokud žiješ, začínáš stále znovu...

Bibša
27. 07. 1999
Dát tip
Jste zvláštní,
říkám si co všechno unese papír (klávesnice)
kolik snů
kolik naděje
kolik odvahy
kolik modliteb
kolik pochopení
kolik pomoci.

Kolikrát už jsi, Sašo, někomu svými slovy zachránil život? Mockrát!!

Ve všedním životě poctivě skrýváte svoje city a ted tady je píšete ticícům lidí ...


Adarhaz musí být rád, že má takové přátele. Je to nádherná báseň a léčí.( Nic nevracejte do lékáren, ale tomu, kdo to potřebuje.)

Replicant
26. 07. 1999
Dát tip
...cítíš se starým, ač jsme mladí...
Nelze cítit se mladým,když duše stárne.
A začínat zas a znova? Kéž by to šlo.

Saša
26. 07. 1999
Dát tip
Oh, ty starý pesimisto
tohle dávno už je jisto
stále zas musíš začínat
někoho když chceš míti rád

Jarka
26. 07. 1999
Dát tip
Když se hroutí, musí se začínat.. Až budeš mít ty správné karty, tak se hroutit přestanou...

Merle
26. 07. 1999
Dát tip
Už sem si říkal, že je tu konečně (nepočítám kritiky) nějaký tvoje "dílo", ale zase je to "kritika". Dej sem něco skutečnýho. Kdybych měl kapsu plnou rýmů jako ty, to bys se to psalo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru