Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Óda na PÍSMAKA

25. 05. 2005
0
0
2384
Autor
PuNKO

zavádějicí problém

nechci tady na někoho útočit nebo někomu nadávat, ale mělo by se něco začít dělat s tím že klesá čtenost zveřejnovaných výtvorů. člověk který se rozhodne sem dát nějakou svoji básničku, povídku atd. očekává že lidi mu ji pochválí nebo naopak mu řeknou kde jsou chyby. ale těžko to jde když si to přečte deset lidí a když se zadaří tak mu tam dva nechají kritiku. možná to vadí jen mě ale chtěl jsem na to upozornit. možná by to chtělo zavést nějaký nový systém.

 


Kastel
26. 05. 2005
Dát tip
Jsem tu 4 roky (?) a věř, že tenhle pláč nevidím poprvé - odpovězeno ti bylo - čti (a reaguj) a budeš čten - a čten budeš i pokud budeš fakt dobrej (taky bylo řečeno) - je tu pár autorů, které čtu aniž by oni reagovali na mé věci - čtu je, protože se mi jejich věci líbí. Jinak - mohl bych brečet jako ty - už mě nečte nikdo (naštěstí moje nadšení a touha po čtení - tedy situace, ve které jsi teď ty - už dávno odezněla :o) je a je to naprosto logické - nepíšu - těžko můžu očekávat, že mě někdo otevře náhodou - tak to prostě není - a skoro nečtu - výjma osvědčených autorů - protože, hledat perly v nových věcech je fakt o velký náhodě (nebo alespoň bylo - teď už jsem nic od nových autorů - na které jsem se dřivé zaměřoval - dlouho nic nečetl)

papouch
26. 05. 2005
Dát tip
jojo, je to tak nebreč a dělej vše pro to, aby ses mezi profláknuté vypsal (upozorňuju tě ovšem, že si za to nic nekoupíš :)

JiKo
25. 05. 2005
Dát tip
To co píšeš tady ale všichni víme. Co navrhuješ ty?

pozorovatel
25. 05. 2005
Dát tip
Nový systém?:))

Rowenna
25. 05. 2005
Dát tip
punko, ty blázne, obdržel jsi kolem stopadesáti kritik a sám jsi napsal dvacet devět z toho by jeden opupínkoval.

Noe1
25. 05. 2005
Dát tip
punko: když jsem tu před rokem a půl začínal, byl jsem vděčný za každou kritiku a tip. Dnes si na čtenost nestěžuju. A věř, že v systému to není.

Pacer
25. 05. 2005
Dát tip
:))) stěžovala si rajčata v tržnici, že lidé okolo jen tak bloumají a neochutnají od každého trhovce..ba, že i málo nakupují. Dobrá zpráva je, že generální stávka rajčat zatím nehrozí. Nemohou se zatím dohodnout na složení akčního výboru a výši příspěvků:))

sk8ergirl
25. 05. 2005
Dát tip
já se teda omluvám, ale docel asem se pobavila :)) podívej, na Písmáku je nepsaný pravidlo...čti a budeš čten, na to už ostatně upozorňoval Rowenna, takže nějak nechápu tuhle diskusi...připadá mi dost nepodstatná a zbytečná

PuNKO
25. 05. 2005
Dát tip
ano máš pravdu napsal jsem jen dvacetdevět kritik, ale z důvodu že jsem neměl co vytknout. když se mi nelíbí napíšu to a když se mi líbí obzvlášt tak to napíši taky...

sk8ergirl
25. 05. 2005
Dát tip
* docela sem ** upozorňovala

PuNKO
25. 05. 2005
Dát tip
co výběr děl jako to je na www.poezie.cz?

PuNKO
25. 05. 2005
Dát tip
taky jsem byl rád za každou kritiku a tip. ale docela člověka zamrzí když si přečte jeho výtvor třeba šest lidí...kvůli tomu to jsem asi nedává, chce vidět jak na to budou ostatní reagovat, protože když to dá přečíst svým kamarádům tak mu všichni řeknou že je to skvělý....

Noe1
25. 05. 2005
Dát tip
víš, já byl docela rád, když si to přečtlo aspoň šest lidí ... na jiných servrech často nemáš ani to ... chtěl jsem ti říct, že systémem to není, je to podle mne tvou aktivitou a tím, jak se trefíš do vkusu :-)

PuNKO
25. 05. 2005
Dát tip
o vkusu to nebude. podle mě je to tím jak je tady člověk profláknutej. známým autorům přijde X lidí a zanechá tam X kritik oproti začatečníkovy...

Noe1
25. 05. 2005
Dát tip
jo, jasně ... základ je v profláknutosti ... a všimni si, že většina těch profláknutých je tady buď dlouho nebo hodně vidět :-) ale těch příčin bude mnohem víc ...

PuNKO
25. 05. 2005
Dát tip
chápu že svůj úspěch si museli vypsat, ale přece nebudu každý den chrlit výtvory jak nějakej stroj na poezii

Noe1
25. 05. 2005
Dát tip
jsou nicky, kteří tu publikovali víc než jedno dílo denně ... ale to je jejich cesta. Tak nebo tak, člověk aby byl čten musí zaujmout. Rozhodně tu nikdo nemá nic zadarmo. To je ovšem jediná spravedlnost.

papouch
25. 05. 2005
Dát tip
pokud budeš psát s hrubkama, tak tě fakt nikdo číst nebude .. :-)

oleandr
25. 05. 2005
Dát tip
taky jsem čekal větší čtenost a více kritik, co už asi jsem nezaujal.....,přeji krásný den

Noe1
25. 05. 2005
Dát tip
oleandr, to chce čas a aktivitu ... a trošku štěstí ... jsi tu dva měsíce, ne? To je hrozně málo na to, kolik děl a nových autorů se tu denně objevuje :-)

oleandr
25. 05. 2005
Dát tip
Tak já budu teda čekat a uvidíme....

StvN
25. 05. 2005
Dát tip
Cha cha.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru