Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Parodie

31. 05. 2005
14
0
4354
Autor
gab_1

Pajpu - nová česká forma haiku: slabiky 3-5-7-5-3 ☺☺Vyjadřuje okamžitý prožitek!☺☺

Parodie:

 

 

Jsem tvrďák!

A hodně velkej!!

H  CH  K  R  D  T  N

To je skoro moc!

Nevadí!!

 

 

 

GAB


Lyrae
16. 12. 2005
Dát tip
já jenom nevím proč mi ten název zní jak strava pro kojence:)))

Noe1
16. 12. 2005
Dát tip
chechtttttttt*

gab_1
12. 09. 2005
Dát tip
Darkness: jsem rád, že ses pobavila - napiš taky pajpu!! :-)))

Darkness
12. 09. 2005
Dát tip
Gab_1 uz jsem nad pajpu premyslela a pokusim se ... te tu nejaky casek nebudu, tak uvidime co mi napadne... :s))

Darkness
10. 09. 2005
Dát tip
jejejeje ta je ale srandovni hihihi :s)))))) TIP****

gab_1
08. 06. 2005
Dát tip
Jazena: dík za tip! Pajpu od vesuvanky, andromedy, malinky_hvezdinky, Sarrah, Drahta či Sacca jsou velice hezká dílka!!!

Jazena
07. 06. 2005
Dát tip
Dobrý, všichni se bavíme a někteří tvoříte. Tip.

heheeee hezký, tip***

gab_1
06. 06. 2005
Dát tip
mali_hvezdi: nedokážu si představit, že taková skvělá autorka by nikdy nenapsala pajpu!!:-)) haiku si zkoušela - pajpu zvládneš taky, protože je český a lepší!! :o)))

gab_1
05. 06. 2005
Dát tip
Cannisha: díky moc...sranda se asi povedla....

andromeda
03. 06. 2005
Dát tip
konečně vím, co to je PAJPU -a tip

gab_1
03. 06. 2005
Dát tip
andromeda: ano, jsi u kořene - pajpu jsem vymyslel já!!:-))) ...sím..sím .. napiš taky pajpu!! :o)) díky!!

andromeda
03. 06. 2005
Dát tip
už jsem něco napsala.....

gab_1
03. 06. 2005
Dát tip
už jsem to mezitím objevil :-))) nádherně se tu míjíme :-)))) Povedlo se Ti!! :-)))

guy
02. 06. 2005
Dát tip
je ráno zapínám pé cé lognu se do písmáka čtu první pajpu hehehe

gab_1
02. 06. 2005
Dát tip
guy: díky - super pajpu...:o)))

sacco
01. 06. 2005
Dát tip
želvi, možná bude čas se také více zaměřit sama na sebe..... a ne žít život druhých a ..... zachraňovat, co se zachránit nedá.

zelva
01. 06. 2005
Dát tip
neboj já to myslím zvládnu všechno dohromady, jako doteď...a pokud jsi s někým a rozloučíte se jen proto, že už je čas a ne proto, že by jeden z nás chtěl, tak si musím říct, že to všechno stálo za to...sice se teďka asi měsíc neuvidíme kvůli mojim přijímačkám, jinak pokaždé co se loučíme zjišťujeme kolik jsme si toho zase nestihli říct a je to prostě boží se jenom smát s někým, kdo je s Tebou na stejné vlně...tady už jde úplně o něco jiné a zachraňovat už není potřeba co...hladina obou řek je klidná a já jsem nadmíru spokojená...sice se může cokoliv změnit, ale už to nebude žádná katastrofa...vím, že to myslíš se mnou dobře, ale nejde prostě jen tak něco skončit a on ani není žádný důvod...

vesuvanka
01. 06. 2005
Dát tip
:-))) PAJPU - to se Ti povedlo - česká forma haiku, i když ten název mi napoprvé zněl papuánsky :-))) .... ale proč ne, dílko je zajímavou slovní hříčkou i humornou, díky stupňujícímu se počtu slabik 3, 5, 7, a stejně stupňovitě klesajícímu, vzniká i zajímavé grafické zpracování - osově souměrný obrazec. PAJPU ZDAR a TIP

gab_1
01. 06. 2005
Dát tip
vesuvanka: veliký dík! Občas tu vidím diskuze, co je a není haiku, tak jsem to trochu odlehčil. Vždyť je to hlavně pro radost!! Napiš taky pajpu!! :-))Od Tebe bude světový!! :-))

vesuvanka
01. 06. 2005
Dát tip
díky, zkusím, ale nevím jak to dopadne :-)))

DRAHT
31. 05. 2005
Dát tip
Už dlouho mi nebylo tolik do smíchu, jako při čtení historicky prvního "PAJPU" na Písmákovi. Je mi divné, že ani český genius číslo jedna (Jára Cimrman) na něco takové nepřišel (nebo se na to ještě nepřišlo). Posílám TIP s pozdravem PAJPU ZDAR

Sarrah
31. 05. 2005
Dát tip
potěšilaaaaa :o)))) tííííp určitě dám krásný den

sacco
31. 05. 2005
Dát tip
abys neřek, že v tom si sám gabe, že jsi takový velký tvrďák, reagoval jsem svým dílem. třeba se to tvé pajpu ujme. za pajpu tip

DRAHT
31. 05. 2005
Dát tip
Gabe - zvedám rukavici a posílám Ti svoje první a historicky druhé PAJPU na Písmákovi .... Ztrácím niť mám zas holou řiť kolem se stahuje síť neuhnu ni píď světlo sviť

Sarrah
31. 05. 2005
Dát tip
:o)))

gab_1
31. 05. 2005
Dát tip
DRAHT: díky, ale já jsem pouze ČESKÝ SMO...GEN...(doplň sám)!! A mýlíš se - druhé pajpu vložil Sacco - nevadí - i třetí je hezký!! :-))) Sacco: komu jinému by se taková hovadina měla líbit, že..??? :-) Sarrah: minule jsem slíbil něco veselého, tak tady jsem to asi přehnal až k blbině!!! Díky za Tvůj úsměv - a prosím, prosím, napiš Pajpu!! Předem díkec!!! :o)))

Sarrah
31. 05. 2005
Dát tip
tichý smích na rtech kalíšku ve vonné mátě smáčím a sladím vůní koblížků :o)

gab_1
31. 05. 2005
Dát tip
Super - si nás všechny předčila!!!! :-) Ale je škoda, aby to bylo jen u mých kritik!! Vlož to mezi svá díla!!! :-)) Vážně - hned!! Jdu Ti dát tip za nejhezčí pajpu, jaký jsem ve svém životě četl!!! :o))

_Rebelka11
31. 05. 2005
Dát tip
teď jsem trochu mimo :o))) ale je to docela vydařené :-D, a za tu tvoji novou formu t*

sacco
31. 05. 2005
Dát tip
jo gabe, tak sarrah už to své neskonale vydařené dílko dala ke svým dílům, jsi jistě rád, doufám, že to samé udělá Draht..... reb, pokud jsi mimo - seš naše, už k nám patříš a utíkej psát nějaké pajpu. uděláme z toho pajpumánii. mně to totiž chytlo a líbí se mi to.

_Rebelka11
31. 05. 2005
Dát tip
sac., tak aspoň, že někam patřím :-))))) to bych asi nezvládla, ale ty vaše si ráda přečtu...:o) jen tak dál

gab_1
31. 05. 2005
Dát tip
Reb: seš naše milá písmačka a pokud nestačí, že před Tebou klečí Sacco na kolenou, tak já si vedle něho sedám (tuto část těla mám ještě zdravou - zřejmě ne nadlouho) a oba TĚ PROSÍME - NAPIŠ PAJPU!!! :O))))))

zelva
31. 05. 2005
Dát tip
pajpu zdar...tip

sacco
31. 05. 2005
Dát tip
reb, to je asi tím, že jsi mimo jen trochu - pokud si ale skutečně necháš na monitoru to müsli - věř, že si následně budou všichni myslet, že jsi skutečně TOTÁLNĚ mimo a patříš k nám už na 100%. a to víš, že to zvládneš - a dokonce nás předčíš. my si na to jistě všichni počkáme - že jo lidičky? a gabe - jsi pozadu - já už mám dvě pajpu - ale za chvíli asi půjdu na papu - snad se mi vrátí chuť, když jsem viděl ty slepice a chuť ztratil.... a pak... už dám s pajpu pokoj. ....možná......

sacco
31. 05. 2005
Dát tip
no jo, než já něco napíšu, hned tady jsou další dvě kritiky...... gabe, co klečím, já se přímo plazím....... a želvičko - ..... o tobě to platí taky - pajpu sem (do písmáka)!!!!!

_Rebelka11
31. 05. 2005
Dát tip
tak to müssli už jsem radši utřela :-)) (to by si asi fakt mysleli všichni) :-DDD Třeba časem taky nějaký dám, stává se z toho fenomén :-))) musím se přiznat, že jsem se včera taky plazila... (tím vedrem) :-))))

_Rebelka11
31. 05. 2005
Dát tip
gabe, tak ty máš ještě něco zdravého, jo? no, jo, rozum už to nebude :-)))

gab_1
31. 05. 2005
Dát tip
želvičko: díky, díky, díky - zbytek napsal Sacco !? Vítej mezi prdlouši!!! :o)))

gab_1
31. 05. 2005
Dát tip
Reb: už dlouho ne!!! Ty máš vždycky pravdu!!! :-))))

zelva
31. 05. 2005
Dát tip
to se ještě načekáte, než se zmůžu na pajpu...já teď nemám čas vymýšlet nějaké takové kraviny...mě teď de zas o kejhák...maturita je sice za mnou, ale přijímačky přede mnou a bude rozhodně větší horor Nějak mám pocit, že v práci se nějak moc nepředřete!!!

_Rebelka11
31. 05. 2005
Dát tip
Gabe, jsem ráda, že to bereš sportovně :o)) želvi, my ti držíme palce i dál a věříme, že to zvládneš.... no, divila by ses, ale někdy je to tady u mě volnější :-))

_Rebelka11
31. 05. 2005
Dát tip
sakra, tak ještě avi želvě :)

sacco
31. 05. 2005
Dát tip
želvičko - na kraviny je vždycky čas. reb - že na gabovi už není nic zdravého - to víme přeci všichni už dávno. to se není čemu divit. :-))

MilanH
31. 05. 2005
Dát tip
TIP :o)

zelva
31. 05. 2005
Dát tip
až mě někam příjmou...pak možná ano...pokud zas nebudu muset řešit nějaké jiné důležité věci...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru