Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

miluji...

01. 07. 2005
4
1
2621

Být zamilovaný a ještě opilý...

miluji hvězdáře a jejich krátkozrakost

miluji klid

miluji blázny a jejich moudrost

ty kteří nechtějí zaživa hnít

 

miluji všechny zbytečnosti a jejich důležitost

 

lidé mi tď připadnou jako popeláři

                                                      v bílých

                                                           sametových

                                                                   rukavičkách


1 názor

slivaka
29. 11. 2009
Dát tip
*TIP../teď/

Maurunka
30. 10. 2005
Dát tip
...kopa alkoholicky broskvových keců!!! Tip, amen.

Seš taky popelář viď???

Ne, ale jako většina jsem zamlada chtěl být :) Ba ne, toť použito jest, za jiným účelem-psychedelické exprese :)))

vpoho, nejsem nšňupnutý, jen máme rozdílný názor a k tomu zřejmě nechápeme to, co si píšem navzájem... Ale to je asi produktem všednosti...

Dik za podporu-snažím se seč to jde... :)

Jenomže tím, tvým "míříš moc vysoko" nehodnotíš ani hrnec a ani obsah, ujasni si pojmy... Ale jak již kdysi řekl jeden přechytrý pán: "Nesouhlasím s tebou, ale do poslední kapky krve budu bránit tvé právo to říci." Zjevně máš svůj utkvělý názor a já ti jej nebudu vyvracet, neb je to zjevně zbytečné. A ten svůj si taky ponechám, do té doby, než budu mít dostatečný důvod jej změnit, což se prozatím nestalo...

Vpoho, beru to jako normalni diskusi, nic proti tobe nemam, tak spatne si to nevykladej... Jen jsem te asi spatne pochopil, tak se omlouvam... Jasne ze v dobrem...

děvče
01. 07. 2005
Dát tip
ty si mi nějaký rozmilovaný chachar!

promiň, ale hodnoť prosím cokololiv, ksromě mého úsudku, ten je totiž docela nefér soudit u kohokoliv... Neuvažuji, jak moc vysoko se pustím, ani jak to zpracovat, píšu střipky své momentální nálady...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru