Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak to chodí...

06. 08. 1999
0
1
1891
Autor
Saša

Evidentně Vás mé starší dílo znechutilo (odezva k "Dnes jsem tu sám" téměř žádná) a tak dávám do pléna něco z těch novějších (kupodivu jednou takhle uklízím šuplík v práci a ejhle, na obálce z letošního roku na mě kouká tahle veršovánka, rýmovánka, ...- to už ráčej posoudit sami, prosím pěkně)

"Dnes jsem lásko celá bílá..." (žaludek se mi však svírá, mám já toho pravého, mám se provdat za něho?) "Dnes jsi lásko celá bílá..." (žaludek se ale svírá, co se mi však honí hlavou, beru si tu vážně pravou?) "Miluji tě", "Mám tě ráda" (pozvala sis kamaráda) (kamarádku sis dnes pozval kdepak ses s ní asi poznal?) "Miluji tě", "Mám tě rád" (štve mě ten tvůj kamarád) Snoubenci si řekli ano - další pár má vystaráno.

1 názor

Neznulka
27. 10. 2009
Dát tip
Jo tak tohle velmi dobre znam a vim o cem to je. Vzit nebo nevzit..

Merle
17. 08. 1999
Dát tip
Nejdřív jsem ti chtěl odpovědět jen na ten prolog, ale ta básnička mě taky zaujala a připadá mi dobrá.
Nediv se nedostatku kritik, je to jen otázka času a množství, než si tě všimne víc lidí a budu tě číst, nebo i "kritizovat". Na srazu jsme se shodli na tom, že skoro všichni čteme jen svoje oblíbence a na ostatní a nové autory nám nezbývá čas...
Jak říkají v emerice: neházej šavli do kukuřice :-))

Paul
09. 08. 1999
Dát tip
Je to dobře napsaný. Dost. Tak si to prostě určitě umím představit.

slavek
07. 08. 1999
Dát tip
velice silné téma. Tento pohled na lásku je zcela čerstvý zde v písmákovi. Líbí se mi.

Lea
06. 08. 1999
Dát tip
:o) Zajímavý pohled na danou situaci :-)

Žárlivost - ta rez lásky,
mnohdy umí dělat vrásky.
Ovšem je-li základ vratký,
čas manželsví je jen krátký...

Bibša
06. 08. 1999
Dát tip
Opravdu si myslíš,že ústa říkaj "ano - v dobrém i zlém ..." a v srdci něco kříčí " né, prosím ještě, né" ? A pak začne konec divadla a ukážem se v pravém světle?

Úderem polední dvanácté
rozkvete sonáta zvonů
od dnes jsme, lásko má
konečně spolu.
Co bylo bylo
to horší smažme
o věrnost navěky
spolu se snažme.
Záleží na nás dvou
jam moc se znám
záleží na nás dvou
komu se dáme ...

Manželství je posvátné a basta ...


Bříza
06. 08. 1999
Dát tip
láska je otázkou výběru - způli
je důležité KDO k Tobě se tulí
jenomže zbývá ještě ta druhá...
-zdali JSME SCHOPNI mít rádi druha ... ?
Zdá se mi, že právě tohleto umění
čím dál víc upadá v pozapomění
Snad je to vinou i Vás (vy chásko ...;-))
co tady tokáte nad romantickou láskou
Jináče Sašo: dílo je pěkné
má jasnou myšlenku, hezky to řekne !
Jenom v tom závěru vidím problém malý -

- myslím, že starosti právě započaly.
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru