Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O životě

07. 01. 2001
1
1
1554
Autor
Elfy

O ŽIVOTĚ Život často mění chutě – někdy sladká, někdy hořká, Život často mění vůně – někdy svěží, někdy hnilobná, Život často mění barvy – někdy bílá, někdy černá. A nad tím vším svádí Dobro a Zlo svůj, nekonečný, vyrovnaný souboj. Tak, jako sladkost by nebyla bez hořkosti, svěžest bez hniloby, bílá bez černé, tak ani Dobro by nemohlo být bez Zla a Zlo bez Dobra. Vše je v naprosté harmonii, leč – Kdyby náhodou zvítězilo Dobro nad Zlem, bílá nad černou, svěžest nad hnilobou, sladkost nad hořkostí, či naopak – Došlo by k porušení rovnováhy, harmonie a byl by konec Bytí. Veškerého… Bytí…

1 názor

Kozich
26. 11. 2007
Dát tip
Trojjedinost hoven nezapres, jdu se posrat.

Semipalakva
02. 06. 2001
Dát tip
Kdyby náhodou zvítězila voda nad alkoholem, červené víno nad vodkou, svěžest nad kocovinou, sladkost nad hořkostí, či naopak – Došlo by k porušení rovnováhy, harmonie a byl by konec Blytí. Veškerého… Bytí…

Semipalakva
02. 06. 2001
Dát tip
Blití nebo bytí. Je to krásně napsaná sorry, že jsem to tak pokazil(a) *trip!

Anonym
06. 02. 2001
Dát tip
Ups...je to VELICE zajímavé.....:-)A tvoje názory se mi líbí...velmi pěkné!! Adanedhel

Erendis
10. 01. 2001
Dát tip
Skleboun: jo jo Ambery, ale taky základní poučku taoismu...základem čehokoliv je věc přesně opačná..symbol jing jang nebo jak se to jmenuje...no prostě se podívej do soudce Ti...

JiKo
09. 01. 2001
Dát tip
baseň/úvaha můj omyl :-) (ja moc na kategorie nekoukám)

Elfy
09. 01. 2001
Dát tip
Díky, téma je opravdu nevšední, ale co ode mne chceš, když jsem to psal ve dvě hodiny ráno ( náhlá inspirace :o)))!

Elfy
09. 01. 2001
Dát tip
Jesliže bití patří k bytí, tak jistě ano!

Skleboun
09. 01. 2001
Dát tip
Elfy:ja takovy inspirace znam...vetsinou to taky pisu v nejakou podobnou dobu :))

JiKo
08. 01. 2001
Dát tip
Vše je v naprosté harmonii, leč – ta větička mi tam působí jakoby navíc, zdá se jakoby to byly 2 básně s velmi příbuzným obsahem, něco jako prolog a dílo

Elfy
08. 01. 2001
Dát tip
Moc díky za Tvůj ohlas,jsem rád že to bereš jako báseň i když jako báseň jsem to vůbec nemyslel... Přesto díky a příště si na to už budu dávat pozor :o))

Skleboun
08. 01. 2001
Dát tip
je to zajimave...tema sice neni nevsedni, ale to tady vubec nevadi. Trochu mi to (obsahem) pripomina Ambery... ps.ale neco je zebra! :o)

ady
07. 01. 2001
Dát tip
I bití?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru