Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přestaňte porušovat autorská práva

18. 08. 2005
1
0
4820
Autor
akredit

Žádám opakovaně údajnou majitelku a jejího správce, aby okamžitě přestali používat část kódu Písmáka, který jsem vytvořil. Požádejte pana Neubergera o kopii stavu Písmáka z roku 2003. Do té doby na této doméně zhasněte. Například všechna zadaná díla uživatelů využívají můj skript, který jsem vám nedovolil užívat. Jsem zvědav, jak to uživatelům zanedlouho vysvětlíte.

 


Krokodýl
18. 12. 2005
Dát tip
v tom případě pokračujte :o)

dva_karlove
17. 12. 2005
Dát tip
Je to sranda, náhodou... :) Baví mě sledovat ten pád "vyvoleného administrátora" až na dno jeho neschopnosti. Zvláště když jsem byl víceméně v čele těch, co mu věřili. Bavím se, i když ze mě chtěl dělat blba.:)

Mezon
16. 12. 2005
Dát tip
... sakra ... !!! ... co to mám za nehtem za sajrajt ... ??? ... ... jejda ... protrh se mi papír ...

Krokodýl
16. 12. 2005
Dát tip
ježíííši, ono to tu furt jede? vás to baví?....mě teda už ne.....

Rabb
04. 11. 2005
Dát tip
Lyriku, neznám celou problematiku ohledně sponzorských darů a ostatních věcí kolem správcování Písmáku, ale... ...jsi tapnej. V době kdy jsi byl správce jsi se snažil o udržení kvality poezie na Písmáku a teď? Jak to tak vypadá, tak celý Písmák chceš zničit a pokud ne zničit, tak alespoň znepříjemnit novému správci (michal666) i majitelce (Vella) jeho provoz. Jsi chudák, lituji tě... P.S.: Pokud mi odpovíš (a pošleš AVI), tak předpokládám, že na mne pošleš, počítám tak osm žalob a celé mé tvrzení (výše) zpochybníš, pohraješ si se slovíčky a celý význam překroutíš... S pozdravem Rabb - ten, co má Písmák rád...

akredit
04. 11. 2005
Dát tip
Rabb: nemohu ti bránit, aby ses spolu s ostatními radoval z nějakého nemorálního kousku.. a žalovat tě za takovou prkotinu .-)? nesmysl, užij si své zaslepenosti;

akredit
07. 09. 2005
Dát tip
milý chlapče, ve tvém nakládání s mými autorskými právy je jeden zásadní nedostatek; od počátku jsi neměl a nemáš žádné povolení je využívat, takže klást si nějaké podmínky je směšné;

Michal Satan má bod.

michal666
24. 08. 2005
Dát tip
akredit: Ano, tuhle nabídku jsem napsal 19.8.2005. V mém vyjádření byl uveden termín 14 dnů _OD_ dodání seznamu skriptů, které chceš vyřadit. Do dnešního dne mi však žádný takový seznam doručen nebyl. Termín tedy je dodání+14 dnů, nikoli 3.9.2005. Změny budou jednoznačně prokazatelné i bez poskytování přístupu na server. Pokud je dle tebe moje právní povědomí o autorských právech směšné, naznač mi prosím, co přesně je na mém vyjádření k smíchu. Zkusím znovu zopakovat zásadní body mých předchozích sdělení: A. Nepřísluší mi zde nic zveřejňovat. A už vůbec ne ve sporu, který se netýká mé osoby. B. Po dodání seznamu skriptů (nebude-li v rozporu se skutečností), bude do 14ti dnů všechen sporný kód odstraněn a nahrazen novým, funkčním. S pozdrvem michal666

akredit
23. 08. 2005
Dát tip
Elyn: stydím se, že jsem si kdy myslel, že máš charakter a konkrétně tobě ty peníze na ruku vrátím, pošli mi na mail zethorn@volny.cz adresu, kam ti je mám poslat; tato nabídka platí i pro další rádoby sponzory a spravedlivé pamětníky;

Elyn
23. 08. 2005
Dát tip
nechci nic vracet, dávala jsem je na konkrétní účel... a ve své reakci nemluvím o svém, prakticky zanedbatelném příspěvku, mluvím o ostatních, o kterých vím a které zanedbatelné nebyly.. Tuším, za jakých podmínek a s jakým úmyslem byly poskytnuty. Mluvím tu o principu.. ...a vlastně nevím, jak tohle souvisí s mým charakterem... Je snad využití možnosti ozvat se proti něčemu, co sám nahlížím podle svých zkušeností jinak, ztrátou charakteru? Vážně? Pokud vím, vždycky, když něco bylo, říkala jsem to narovinu.. Víš to ty i Vella, nebo třeba Rowenna.. Nevím o nějaké situaci, kterou bys mohl vyhodnotit tak, jak píšeš.. pokud se mýlím, budu o tom ráda vědět. Díky. Nechci se hádat a vysvětlovat vlastně už není co.

Elyn
23. 08. 2005
Dát tip
jo a zkus nás neurážet - nejsme rádoby sponzoři a pomětníci.. j- tímhle nám všem tak akorát dáváš najevo, že jsme pro tebe ..nic.. a myslím, že si to fakt nezasloužíme.

akredit
23. 08. 2005
Dát tip
Elyn: ty si to nezasloužíš, sponzor si nekupuje práva, a charakterní člověk alibisticky nelže tak jako ty;

Elyn
23. 08. 2005
Dát tip
víš, Zdenku, nejdřív bys mi musel říct, v čem tady lžu, abych mohla začít brát tvá slova vážně. Nikde jsem neřekla, že si sponzor kupuje nějaká práva, nevím, z jakých mých slov tohle vyvozuješ. Mluvila jsem o zaplacení práce, kterou jsi odvedl. Jaké jste ohledně toho měli dohody s Vellou, už těžko my, běžní uživatelé, kteří jsme nějak přispěli, dohledáme. Nemáme tu možnost, takže spoléháme na férovost vás dvou a hlavně tedy teď tebe v tom, co nám tu předkládáš. Pokud je tu už pěkně dlouho na hlavní straně zveřejněné, že Vella je majitelkou serveru, pak počítáme, že jí opravdu je a s tebou měla nějakou dohodu ohledně správcovství a s tím spojených procedur. Pak nás asi oprvávněně překvapí, že tu vykřikuješ něco o porušování autorských práv. Ano, spoustu věcí si nezasloužím, ale korektní jednání snad jo. Takže mě přestaň tady veřejně napadat bez zdůvodnění a nebo věc vysvětli. Jinak se to dá brát, že tu o mé osobě šíříš pomluvy... tak to zvaž...

akredit
23. 08. 2005
Dát tip
Elyn: být majitelem domény vůbec neznamená být samozřejmým majitelem autorských práv - pokud nelžeš, tak nechápeš základní věci a druhak se má poznámka o lži vztahovala zejména ke tvým někdejším interpretacím ohledně nedotaženého sdružení; pokud to považuješ za pomluvu, potom mne žaluj...

Elyn
23. 08. 2005
Dát tip
Jenže, na hlavní stránce není psáno, že se Vella stala majitelkou pouze domény, ale že "Nyní největší český literární server PÍSMÁK založil již v březnu 1997 Oldřich Neuberger během roku 2003 jej odkoupila, převzala a nyní provozuje Veronika Hornerová - Vella" Takže, kdo je tady v omylu? Nebo spíš - jsme tedy neustále uváděni v omyl? Pak ale kým... tebou samým. Nebů jsou věci zase úplně jinak? Pokud jsme se tedy dostali až ke sdružení, pak tedy chci vědět, co z toho, co jsem ke sdružení napsala, jsou lži.. Jinak, samozřejmě nemám v úmyslu nikoho žalovat, nejsem takový trotl, jen si ty uvědom, kde jsou nějaké hranice vhodného chování ke druhým.

Elyn
23. 08. 2005
Dát tip
oprava: nebo.. samozřejmě

Tristram
23. 08. 2005
Dát tip
TIP!!!* tohle je best celler!!!! nejlepší co jsem kdy žral, teda, tohle jsem ještě nežral! a teď, vysvětlete mi někdo co se tu děje. Budu vám velice vděčen, třeba mi postačí nějaká oficiální vyjádření obou stran, ne desetitisíce znaků kde se několik lidí přetahuje a předem je jasné, že tato"diskuze" nemá vyústění a jenom a pouze někdo na někoho hází špínu, nebo argumenty, které mi unikají svou podstatou, protože nejsem informovaný. Takže, buď uživatelům písmáka poskytněte oficiální informace-pokud jako já nevím kde je hledat, klidně celoplošnou zprávou do pošty, nebo jenom mě-nebo-pokud to pro uživatele SERVERU PÍSMÁK nemá žádnou důležitost a nenáleží jim o něčem takovém vědět, tak to sem vůbec netahejte. Řešte to jinde a neobtěžujte je. Díky za chvíli čekám do pošty psaní, že někdo zná mojí adresu, rodné číslo, jméno a identifikační kód v jídelně a že si pro mě příjde, nebo mi vybere obědy na měsíc dopředu.

akredit
22. 08. 2005
Dát tip
michal666: uznávám, že je směšné zde nyní vypočítávat o jaké změny se jedná, to je bláhovost - žaloba bude skutečně přesnější a účinnější;

Krokodýl
22. 08. 2005
Dát tip
Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde...... je mi z toho tak nějak smutno....

Pat_Essox
22. 08. 2005
Dát tip
i to je možný....ale jak znám pár veterinářů, kloním se spíš k tý první variantě...občas byste měli ordinovat s punčochou na fejsu...

dva_karlove
22. 08. 2005
Dát tip
Kdybys nebyl neinformovaný co se týče nákladů, nazval bych tě blbem, Pate....

michal666
22. 08. 2005
Dát tip
akredit: Projevuji zde jednoznačnou vůli vyhovět tvým požadavkům, pokud jsou oprávněné. Po dodání seznamu skriptů (nebude-li v rozporu se skutečností), bude do 14ti dnů všechen sporný kód odstraněn a nahrazen novým, funkčním.

dva_karlove
22. 08. 2005
Dát tip
Vsázím stovku, že žádný seznam neexistuje....

akredit
22. 08. 2005
Dát tip
michal666: řekněme, žes tuhle nabídku napsal 19.8.2005 - jak mi chceš dokazovat 3.9.2005 dokázat, že jsi to udělal?? dás mi přístup na tvůj server do kódu, abych se přesvědčil??? Tvoje právní povědomí o autorských právech je směšné; neměl jsi vůbec právo kód použít a z toho bude žaloba dnes vycházet; zveřejni tady kopii jediné objednávky objednatele a jakýkoliv platební doklad na podporu tvého tvrzení... nemáš nic; bez smlouvy nikomu než mně žádný kód nikomu jinému patřit nemůže ani deset vteřin; já jsem ti veřejně použití svého kódu zakázal a v žalobě budu požadovat i uhrazení způsobených škod; krásný den


Pat_Essox
22. 08. 2005
Dát tip
čárlíci...na náklady vám seru....ale aplikace jedné injekce = 170 kč....(Praha) ta samá aplikace 100 km za Prahou 10 kč jste prostě banda hajzlů srovnatelná snad jen s taxikářema... bye bye..zločinče....:)

dva_karlove
22. 08. 2005
Dát tip
Hehe... :) Zkus si srovnat nájem na lukrativním místě v Praze, a v zapadákově za Prahou... :))) Zkus se zamyslet, že 50 tisíc ročně stojí jen nutný nájem parkovacího místa. Zkus se... A nebo víš co? Zapomeň na to. Myšlení po tobě evidentně chtít nemůžu.

Empty
22. 08. 2005
Dát tip
akredit: kokot na entou, doufám že tu svou posranou řalobu prohraješ a zrujnuješ se, blbečku!

Elyn
22. 08. 2005
Dát tip
Zdenku, fakt chceš zneužívat toho, že jsi dost peněz dostal jen tak na ruku bez potvrzení? a ohánět se slovy.. tak mi ukažte nějaký doklad, objednávku? Jak je to snadné, že? Chápu, když to bylo "tvé dítě", tak jsi byl ochoten do něj investovat i dost svých peněz, času, všeho... a teď, když ti ho berou, z něj chceš ty peníze dostat zpátky. Tak to řekni rovnou takhle a netahej do toho ostatní. možná by bylo zajímavé vzít vážně nabídku Michala666 a podívat se, které ty skripty to vlastně jsou... když už chceš zveřejňovat, tak i tohle.. proč máme vidět vždycky jen zavádějící kousky té vaší tahanice? Hezky celou.. nebo ten biják nemá smysl. Mezi náma - těch tahanic je už každýmu tady nanic. Navíc, když se nad tím rozumně zamyslíš, dojdeš k témuž - to na literární server nepatří. To je vaše soukromá věc. Takže si ji v klidu vyřeště někde stranou a nám řekněte až výsledek. avi potrefeným a zmíněným.

Pat_Essox
21. 08. 2005
Dát tip
dva karlové píšou.... Ano, jistě. Nepochybně jsem nepřemýšlející hovado. Jinak bych neměl obrat 3 miliony ročně.... Ale to sem nepatří. esli to nebude tim, že sou veterináři pěkný zloději....:) tím ovšem nechci nijak obhajovat skromného exwebmastera...

michal666
21. 08. 2005
Dát tip
Lyryk, akredit atd.: 1. citace: "nejde o žádnou specifikaci řádků, ale o celé skripty; jde o všechny skripty přepsané z Perlu, které se jmenují stejně a mají nyní příponu příponu php;" 1. dotaz: Jedná se o těch 7 (slovy _sedm_) perlových skriptů, které jsou přemístěny do adresáře "off"? 2. citace: potom všechny skripty s koncovkou php, které jsou čistě mojí prací; 2. dotaz: složka www obsahuje celkem 66 souborů s koncovkou php. Všechny jsem je prošel a opticky vyhledával nějaké známky autorství. 2 z nich (slovy _dva_) obsahovaly nějaký náznak, že autorem je p. Horner. Jedná se tedy o tyto 2 soubory? Pozn.: na základě výše uvedeného by se jednalo v součtu o 9 souborů (slovy _devět_), kvůli nimž je veden tento spor... Pozn. 2: nepřísluší mi zde nic zveřejňovat. Závěr: Po dodání seznamu skriptů (nebude-li v rozporu se skutečností), bude do 14ti dnů všechen sporný kód odstraněn a nahrazen novým, funkčním. S pozdravem Michal666

dva_karlove
21. 08. 2005
Dát tip
Pat: Nebo třeba 14 hodin denně 6 dnů v týdnu v práci, plus nonstop pohotovost na telefonu, že... :) michal: Tady se s věcností nechytneš... :)

dva_karlove
20. 08. 2005
Dát tip
Fakta? Písmák běží, a to pod novým správcem. Ty se snažíš ochromit jeho provoz vytrháním (okamžitým, pokud se dobře pamatuju) blíže nespecifikovaných kousků kódu. To není zrovna ukázka lásky k serveru, resp. poezii....

akredit
20. 08. 2005
Dát tip
dva_karlove: nejsi správně informován, bez mé počáteční podpory by Písmák ani v této podobě vůbec neběžel; jenomže druhá strana porušila úplně všechno, co se porušit dalo a o ničem nevyjednávala; zkus se alespoň nad tímhle zamyslet bez nenávisti a musí ti být jasné, že by nezkopírovali ani bajt, kdybych to nepřipustil; Písmák by vůbec nebyl...(a na kopírování měli celý týden, přesto tak učinili zcela diletantsky a proti všem dobrým mravům)

dva_karlove
20. 08. 2005
Dát tip
Kdo jak co učinil je mi úplně fuk. Priority? Funkční server. Řešení finančních toků, autorských práv, a pod.? Odvisle od provozu a běžných uživatelů. Tak by jednal někdo, komu "jde o poezii, a ne o kšeft". Ale to asi nedokážeš.... :(

akredit
20. 08. 2005
Dát tip
dva_karlove: poezie nevzniká na špinavém poli, ale chápu tě, protože ty poezii nerozumíš a skutečná morálka tě děsí; právě kvůli poezii řady nevinných a nezatížených uživatelů zde jsem to kopírování umožnil - ale co vidět nechceš, neuvidíš

dva_karlove
20. 08. 2005
Dát tip
Konečně tě poznávám, útočná rétorika mi chyběla... :) Shrňme si to: Nepřemýšlím, nerozumím poezii, morálka mě děsí.... Opravdu připomínky k tématu.... :))))))))))

dva_karlove
20. 08. 2005
Dát tip
Lyrdo, nevěřím, že jsi tak hloupým, abys mě nepoznal, nehledě na to, že jsem zde několikrát deklaroval, že jsem Pišta Hufnágl. Byly doby, kdy Písmák fungoval jen a puze díky mé finanční pomoci. A já nyní prosím - buď přestaň kalit vodu a já nebudu ničeho vyžadovat zpět, a nebo si trvej na svém - ale pak chci vrátit každičkou korunu. Protože na to, co teď děláš, jsem nepřispíval. Je to dostatečně jasné?

dva_karlove
20. 08. 2005
Dát tip
*pouze*

akredit
20. 08. 2005
Dát tip
dva_karlove: Pišto, zajímavý názor, děkuju; tím jenom potvrzuješ, že údajná majitelka provoz nehradila, nestarala se o něj; jsi důležitý svědek; měl by sis s nějakým právníkem ujasnit po kom vlastně co chceš; buďto jsi podporoval "majitelku" a ta by ti měla peníze vrátit, nebo jsi podporoval Písmáky a ti by ti měli peníze vrátit nebo ses choval jako lichvář a pak to nebyla žádná podpora; dej nám zase vědět .-)

dva_karlove
20. 08. 2005
Dát tip
Možná používám mandarínský dialekt, aniž bych si toho byl vědom, jinak si nedovedu vysvětlit tvoji reakci... 1) Peníze jsi dostával ty 2) Byly ve valné většině určeny na provoz Písmáka 3) Moje investice nebo neinvestice neříkají nic o přístupu majitelky, to už vážně blouzníš z hladu 4) Pakliže požaduješ zpět cosi, na čem jsi za dané období pracoval, co bylo určeno Písmáku jako takovému, tedy potažmo to, na co jsem dával peníze - pak se cítím podveden a okraden, neb přispíval jsem na to, aby se Písmák vyvíjel, a ne aby z něj někdo vytrhával kousky, a pak nad nimi doma masturboval. Můžu to ještě zkusit napsat latinsky, ale nějak se mi už nechce postoprvé omílat to samé.....

akredit
20. 08. 2005
Dát tip
dva_karlové: 1) peníze jsem dostával já; 2) platil jsem nejen z nich provoz Písmáka; tys přispěl v nějakém období, ale já přispíval mnohonásobně více a samozřejmě nechci na Velle peníze sponzorů - ty budou odečteny; 3) proč jsi nepřispíval majitelce?? proč mně?? na tuhle odpověď mám vážně hlad; 4) cítíš se podveden a okraden, právem, jak se jinak můžeš cítit, když tvoje podpora je nákupem práv; vedle mých výdajů je ještě nezanedbatelná hodnota, kterou mi nikdo vrátit nemůže a již nelze ani vysoudit -> ztracený čas; dělal jsem věci tak jak jsem je dělal, proto abych v tom pokračoval a ne aby si výsledky mé práce a tvojí nebo každé podpory někdo přivlastnil a vydělával na nich; ale ty přemýšlet nikdy nebudeš, natož, abys něco ocenil...

dva_karlove
20. 08. 2005
Dát tip
Ano, jistě. Nepochybně jsem nepřemýšlející hovado. Jinak bych neměl obrat 3 miliony ročně.... Ale to sem nepatří. Proč jsem ti asi dával peníze... Teď už vážně kopeš kolem sebe. Měl jsem je dát Veronice, a ta by je dala tobě? Peníze jsem dával tam, kde byly dle mého mínění Písmáku nejprospěšnější. Znovu a znovu mě přesvědčuješ, že jsem se ukrutně zmýlil. Moje podpora byla nákupem slibu, že se tenhle server bude udržovat v chodu, vyvíjet...(pokolikáté to opakuji?) A ne že se jednoho dne rozhodneš, že ho rozbiješ. To, že jsi přišel o správcovství, je vina tvoje, ne nikoho jiného. Tisíckrát jsi slyšel, jak neumíš jednat s lidmi, tisíkrát jsi byl upozorňován na věci, které je třeba opravit, dodělat... Vždycky jsi zůstal na půl cesty. To je pro mě důkazem tvé podprůměrnosti coby správce a programátora. (o paranoie, kterou dle -nejen- mého názoru trpíš, ani nemluvě) Na Písmáku nikdy nikdo vydělávat nebude, to víš moc dobře, tak k čemu ty řeči? Kdyby ti vážně šlo o "poezii", jak jsi srandovně tvrdil, tyhle kiksy by sis odpustil. Vidím jen poraněnou ješitnost, nic jiného. Je mi z tebe smutno....

akredit
20. 08. 2005
Dát tip
dva_karlove : A ne že se jednoho dne rozhodneš, že ho rozbiješ. tady je každý komentář zbytečný, když nerespektuješ fakta...

Attraction
19. 08. 2005
Dát tip
O co vlastně jde? A jaktože se nemůžeš přihlásit na svůj bývalý nick? Nezhroutí se tento server, když přestanou používat Tvůj kód? A to jste nevyřešili před změnou správce? Když tak soukromě do zprávy. Dost by mne to zajímalo (jako věrného uživatele). Dík!

JiKo
19. 08. 2005
Dát tip
Ró se nám zvyšuje

dva_karlove
19. 08. 2005
Dát tip
Lyryku ty jsi opravdu hovado.... :( Za to, co se stalo, si můžeš sám, a když už jsi tady hrdě a pateticky vykřikoval, jak ti jde o poezii a ne o kšeft, tak KONEČNĚ PŘESTAŇ PRUDIT. Díky.

Lasy
19. 08. 2005
Dát tip
Víš, machroval jsi tady, jak Ti jde o poezii a ne o peníze a jak je všechno špatně . . A teď se chováš jako bys snad zešílel. Jsem taky webmasterem a spousta serverů na kterých již nepracuji nadále využívá můj kód, ale neumím si představit, že bych teď vyrazil do útoku a požadoval jeho stažení, zvlášť poté co mi jej zaplatili. Neznám podorbnosti, ale vycházím z faktů, například z dopisu od Velly, kdy jasně psala, žes vždy dostal zaplaceno. Tak jaké stažení kódu? Vysvětlíš to kolegovi? Lasy

dva_karlove
19. 08. 2005
Dát tip
A navíc, když už se chceš chovat jako kurva, ta já si taky nebudu brát servítky. Chceš zpátky, cos "upravoval"? Já budu chtít zpátky všechny peníze, co jsem do tebe a do Písmáka nacpal. Odhaduju to na cca 15 - 20 tisíc. Jestliže požaduješ navrácení P. do stavu před dvěma lety, budeš muset vrátit i všechno, co jsi obdržel v daném období ty. A to jsem moooc zvědav, jak si s tím poradíš, chlapče...

:-(

Delahaye
19. 08. 2005
Dát tip
to se Ti vážně až takhle zhroutil svět ? Život je tam venku a jeho podstata není ve správcování nějakého literárního serveru ... aspoň to si myslím já

Danny
19. 08. 2005
Dát tip
OMG...

michal666
19. 08. 2005
Dát tip
Dle autorského zákona (AZ) kód vytvořený na objednávku a zaplacený je považován za majetek objednavatele. Pokud ex-admin trvá na tom, že jeho dílo (části kódu) jsou užívány neoprávněně, nechť laskavě specifikuje, o které části kódu se jedná (přesná specifikace souborů a řádků v nich, vč. uvedení právního důvodu, proč právě tato část kódu je užívána v rozporu s AZ). Po dodání takovéhoto kompletního seznamu (nebude-li v rozporu se skutečností), bude do 14ti dnů všechen sporný kód odstraněn a nahrazen novým, funkčním. Poskytnutí původního kódu od pana Neubergera v tomto případě není adekvátní cestou; pokud totiž původní admin dostal proplacenou byť jen jedinou změnu, náleží tato změna provozovateli servru a její odstranění z provozu je proto nežádoucí a to i z důvodu poškození zájmů uživatelů, o které jde v první řadě. michal666 Její Admin [předběžné stanovisko]

Krokodýl
19. 08. 2005
Dát tip
Drahý Lyryku, nevím,co ti to vlezlo do hlavy. Soukromé rozepře by se neměly dotýkat nás uživatelů-dle mého.Jsi-li naštvaný, že písmák jede dál....buď....Vella je majitelka serveru a ty mi rozhodně nepřipadáš jako člověk,co dělá něco zadara, takže z toho mi logicky vyplývá,že ti bylo zaplaceno...pak tedy vlastní vše Vella, protože si to od tebe "koupila" a tohle dojde každému,kdo má trochu zdravého rozumu.

Lasy
19. 08. 2005
Dát tip
Ok, Lyryku. Ještě jedna věc - na festival.poezie.cz máš jakéhosi opticky stejného písmáka s obrovskou databází děl, která by měla být vystavena tady a ne u Tebe. Jinýma slovama i tam využíváš NEJEN svůj kód. Vysvětlíš to? Lasy pro ty, koho to zajímá - http://www.pismak.cz/dilo.php?num=173555

0x100
19. 08. 2005
Dát tip
...klidne ty skripty prepisu

akredit
19. 08. 2005
Dát tip
michal666 : jednoduchá odpověď - nejde o žádnou specifikaci řádků, ale o celé skripty; jde o všechny skripty přepsané z Perlu, které se jmenují stejně a mají nyní příponu příponu php; potom všechny skripty s koncovkou php, které jsou čistě mojí prací; všechny tyto skripty zakazuji okamžitě používat, protože zaplaceny nikdy nebyly -> zveřejněte zde doklad je-li tomu jinak; k této situaci nemuselo nikdy dojít, pokud by se všechny věci předem dohodly -> existuje-li podle vás nějaká dohoda - zveřejněte ji... pokud se někomu líbí krádež autorských práv v přímém přenosu, nevěřím, že může současně chápat pojem poezie; je na čase si připustit, že možná nyní oslavovaná údajná majitelka, jejíž "čisté" vlastnictví veřejně zpochybňuji, nemusí jednat zcela čistě; chápu naopak, že bezohledné uzurpátorství a drzost mnohým imponuje, ale to je jejich věc; dva karlové: komu jsi na co kdy dal ony peníze a proč??

Empty
19. 08. 2005
Dát tip
Seš čurák Lyryku a to velkej, de ti jen o sebe, ne o žádnou poezii, naser si. Tvoje zákazy nikoho nezajímaj sráči

akredit
19. 08. 2005
Dát tip
Milý Empty, například to, že si užíváš redaktorství za svojí přezdívkou je čistě můj koncepční nápad včetně realizace kódu; pokud by tobě způsobil bezohlednou škodu, jistě bys řekl jde o poezii, nebudu se bránit... zajímavé, že jsi to tady nikdy nepředvedl; jistě bych se nechal inspirovat .-)

Empty
19. 08. 2005
Dát tip
A jak ti to uškodilo?K čemu ti ty kódy budou, nebo chceš prachy?Seš fakt chudák.Ona ta redaktorská koncepce je stejně na nic, protože redaktoři tady nemůžou nic kromě několika pár, které si sám určil, proto doufám, že se tato trapná koncepce brzy změní,až tak na tom "redaktorství" nelpím.Rozhodně bych se nechoval jako uraženej spratek

akredit
19. 08. 2005
Dát tip
Empty: však i ty na to nakonec přijdeš a možná se budeš sám se sebou stydět...

Empty
19. 08. 2005
Dát tip
No já doufám, že tohle se stane spíše tobě

akredit
19. 08. 2005
Dát tip
Emty: musím chtít peníze pro ty, co je do tohoto projektu dali jen kvůli mně; nebo si to mám nechat sebrat a potichu za to zaplatit??? udělal bys to?? pochybuju - já z jakýchkoliv peněz ani nic mít nemůžu... a nebudu... ty chytráku;

Empty
19. 08. 2005
Dát tip
Nedali ty peníze jen kvůli tobě a pakliže ano, byla to chyba. ty peníze dali především na fungování Písmáku a myslím, že je i v jejich zájmu, aby takto Písmák fungoval dál a jejich peníze tak nebyly zbytečnou investicí. Na Písmáku se nic nezměnilo, kromě toho, že nejsi webmasterem a to podle mě není pro nikoho důvodem, aby svého vkladu litoval. Domnívám se, že s novým, snad schopnějším, webmasterem se kvalita ještě zvýší

Empty
18. 08. 2005
Dát tip
Ty seš pěknej čurák

Empty
18. 08. 2005
Dát tip
Nemůžeš se prostě na ty buzerace vysrat? Štve tě že Písmák žije i bez tebe a že si tady každýmu volnej? Než se vytvoří novej kód, snad to tak můžeš nechat ne? Uživatelé budou radši, když bude Písmák fungovat

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru