Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vznik nově sekce pro technické dotazy...

01. 09. 2005
1
0
1511
Autor
michal666

Důvod vzniku...

...snad není třeba objasňovat ;)
Nebo jsem to zveřejnění nepochopila,že:(

A ještě nevím proč mám pořád zvírazněné NOVÁ AVÍZA 53 a když na to kliknu tak se mi nic nezobrazí.Ne,že by to byl velký problém,ale štve mě to...

Já bych chtěla,klidně i prosila,aby se v mém seznamu děl neobejvovala ty chybná data vytvoření díla.Pochybuju,že díla která tady mám tak tři roky jsem napsala během rozmezí tří dnů.A to duben 2006.To bych radši aby to tam nebylo vůbec.Děkuji Ps:Doufám,že po docela delším hledání jsem našla to spravné místo,kde to můžu řešit...

Kluby, kluby... Pořád to nefunguje. Už se tu ty popřevratové nepoužitelné začínají nepěkně hromadit... Nechci být otravný, já jen, aby se na ně nezapomělo...

kritiky na autorskou stránku co s nimi bude? mám se zeptat ještě kolikrát, aby mi bylo aspoň odpovězeno, nebo nedej bože se s tím něco začlo dělat? blé

á hrubka, nevadí máš krásný číslo díla - tím to zaplácnem

mad_orgasm
12. 09. 2005
Dát tip
JOO -JÁ CHCI TAKY KRITIKY NA AUTORSKOU STRÁNKU, UŽ TO TRVÁ MRTĚ DLOUHO!!!!

Craerassy
07. 09. 2005
Dát tip
pokud se bude postupovat při technických problémech stejně rychle, jako je tu u mého požadavku zprovoznit mi zprávy, tak je tu tahle sekce na dvě věci...nechci být protivná, ale už mi to leze na nervy...ve zprávách mám minimálně dvacet nevyzvednutých zpráv, do kterých se nemohu dostat a Tvá reakce byla jen jediná a od té doby nic..tedy DOTAZ: DOSTANU SE JEŠTĚ TENTO ROK DO SVÝCH ZPRÁV ????

crae, ježíšek ti je přinese na vánoce 2044, neboj se, děvče život máš před sebou! :)

a po vtípku další džouk: co bude s těma kritika na utorskou stránku?! (crae nechce být protivná, ale mně už to činí potěšení, co se tohodle týče)

au-torskou, samosebou

Craerassy
07. 09. 2005
Dát tip
dítě...já už nemám trpělivost, jsem dokonale nasraná, ale jsem ráda, že jinak písmák funguje

crae, :)) to je slovo do pšenice!

JiKo
02. 09. 2005
Dát tip
musím přiznat, že té větě moc nerozumím

JiKo
01. 09. 2005
Dát tip
ani nadpis tady nemáš správně... a přitom je ě a é tak daleko od sebe :-)

michal666
01. 09. 2005
Dát tip
To víš, kdybych na víc času, abych to po sobě kontroloval... nebo alespoň klávesnici s českým potiskem ;)))

Miroslawek
01. 09. 2005
Dát tip
ty jsi Míšo, přímo profesionál...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru