Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den za dnem-

08. 09. 2005
4
0
1523
Autor
leenai

 

Den za dnem

v tvých rukou spočívám

a tisknu se k tvému bytí,

v peřinách ostnatých

skrývám světu sebe,

tonu ve vlastních představách,

 

když před tebou není kam jít...

Z tvých rukou teplo sát

a v tvém náručí umrzat,

                                      neštěstí.


Dalamar
16. 10. 2005
Dát tip
tohle znám :,( moc pěkně napsáno

noeran
23. 09. 2005
Dát tip
fůůůůj.. prej sát........... ble neber si to osobně, ale mně to slovo nějak prostě vadí, brrrr kort teplo, a ještě z rukou..... nechutný :))))))

leenai
23. 09. 2005
Dát tip
sát nemusíš enem jak pavouk voběť, můžeš taky CELÝM POVRCHEM těla se PŘISÁVAT a vcucávat se do.... hehe, nelíbí se popis? ? ? ! :))) já mám dneska nějakou škodolibou, popichovačskou náladu :))

noeran
23. 09. 2005
Dát tip
copa jsem vysavač? vypadam jako nějakej blbej lux?? XD v pohodě, evidentně jsem dnes v lehce sarkastickém rozpoložení, užij si ho :))))) každopádně mír, ju :))))

leenai
23. 09. 2005
Dát tip
míííííírrr světtttuuuu :D

leenai
17. 09. 2005
Dát tip
mi se tahle zdá spíš strašně hořká a zlá, skoro nechtěná ale jo, v jistym smyslu máš recht :)

carodejkaPS
14. 09. 2005
Dát tip
Leenai: když se začteš mezi řádky tak ucítíš láskua ta je přeci sladká.

Print
13. 09. 2005
Dát tip
*!

leenai
13. 09. 2005
Dát tip
carodejko, nevim co je na tom sladkýho, ale děkuju ti :)) I vám všem

Jiřinka_R
09. 09. 2005
Dát tip
tak tohle se mi konečně líbí. asi první dneska, co se mi líbí. tip :-)))

carodejkaPS
08. 09. 2005
Dát tip
Hele, nevím, čím to,a le mě se to moc líbí. Možná je to moc sladký,a l já mám teĎ takové sentimentální vkrady v duš, že ti dávám plný počet bodů:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru