Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ariel

05. 02. 2001
0
0
840

Když jsem plaval v mořské pěně nedaleko od břehu, zaslechl jsem hlásek ženy zbystřil jsem a byl ve střehu. Přes oblázky, škeble, mušle po rukou lezu ven jak rak, koukám, slintám, z nosu šušle trochu se mi horší zrak. Leží tam jak rybka němá dlouhé vlasy, útlý pas, kolem ní je voda pěnná stávám, jdu k ní na rozkaz Pokleknu a znenadání objímá má ramena, zkřehnu, vrním, plním přání ona je však kamenná.
Lasy
01. 05. 2003
Dát tip
Jo, jako OI¨in na lazi v Jugoslavii - ale morska nebyla kamenna ani nahodou . . . Lasy.

BLOOSEN
24. 10. 2002
Dát tip
Proste prada jako vzdy Kuklis. Jinak k tomu hypnotickymu pohledu.. to je fakt, ze nektery zensky to ovladaj. Nejlepsi je.. pravidlo vytloukat klin klinem a hypnotizovat je pohledem taky..

Nyx
07. 02. 2001
Dát tip
Jestli to nebyl Ariel Šaron:-) Ale myslím že ne, byla to taková ta, která si ráda hraje a její pohled hypnóze se podobá, ale to ona moc dobře ví a proto to také dělá, ale nikdy šanci pravou nedá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru