Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jediný dotek

11. 12. 2005
9
0
2067
Autor
Inrie

Co vše může obsahovat jeden jediný dotek? Kolik myšlenek, polibků, citu, kolik..

 

Dřív, než dopadne tento žlutooranžový list na zem, než se zlehounka dotkne trávy, pohladí ji a snad i něco pošeptá, chtěl bych, aby jsi mi vyjmenovala všechno to, co teď postrádáš, na co si vzpomeneš, povídej, koho nebo co chceš mít u sebe či v sobě, ve své mysli, ve svém srdci, moc bych si přál to vědět, protože jsem tady a ty jsi tu teď taky a společně vidíme letět ten list dolů, pomalinku se snáší, s takovou lehkostí a něhou, ještě nedopadl, ještě máš čas vypovědět veškeré své myšlenky a pocity, nemusíš mít strach, teď tu jsme a jsme spolu, může se stát cokoli, ale tento okamžik bude ještě dlouhou dobu zachován v mé mysli a v trochu jiné podobě bude snad zachován i v Tvé, a spolu s tím stále ještě letícím listem namaluje ten obraz i toto svěží odpoledne, sluneční paprsky tě lechtají po tváři, která se jim s úsměvem poddává, stejně jako se ty sama s takovou něhou a oddaností poddáváš mně, slunko tě lechtá ve vlasech, pohlcuje tě celou, celičkou, stejně jako tato nesmírně krásná scenerie unáší mě, nemohu tu krásu unést sám, možná ji neuneseme ani spolu, je tak obrovská, nejtěžší lehkost, nejbolestivější krása, zadržím dech, abych ji nerozfoukl, popadne mne strach, že tu krásu zničím, možná bych měl utéct, ale není kam, a ten list se už pomalinku dotýká země, snad se na ni i těší, vše kolem najednou nabírá rychlost a já hledám životně důležitý záchytný bod, moje ruka mne najednou začne nesmírně pálit, je to ta ruka, kterou držíš, má ruka ve tvé, nechápavě ji sleduji a naše pohledy se střetnou...

 


Ivo Koivo
04. 06. 2006
Dát tip
krásné verše v řádcích, jako voda plynou;tip

Už to všechno řekli - nechala jsem se hladit, a ráda...

Dickers
15. 12. 2005
Dát tip
Krááásný:o)Líbí se mi spousty výrazů a pestrostí v tomhle dílku:-)Tip*jako vyšitej

Inrie
13. 12. 2005
Dát tip
slovu enumerace sice moc nerozumím, promiń, ale ten rytmus jako šepot..mě dostal, moc dík, pohladilo to na duši...mám radost, že to i druzí dokáží prožít, přesně jako já, když to čtu--pokaždé--mě to strhne někam jinam a já neuvěřím, že to vyšlo ze mně... mějte se krásně všici a ještě jednou moc díky

karibik
11. 12. 2005
Dát tip
Je to...nádherné. Chytlavá myšlenka.

hai_mal
11. 12. 2005
Dát tip
ano, píšeš opravdu zajímavě.....trochu sugestivně..... pravděpodobně tomu napomáhá i to, že je to v podstatě jedna jediná dlouhá věta.......líbí.....hlavně ten závěr.....*

vesuvanka
11. 12. 2005
Dát tip
ano, sugestivní.... TIP

ssalpy
11. 12. 2005
Dát tip
T

Mindwind
11. 12. 2005
Dát tip
Krasne, nadherne. Slzy na krajicku.. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru