Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

5

23. 12. 2005
6
1
1923
Autor
leenai
a zpod řasama rozmazaný deky
vylezlo svítání
chce se ti křičet..

pokoje s něhou za dolar
párek v rohlíku
zmrzlej nos

šelesty na srdci
co trápí
to ticho

do pokojů
do  p o k o j ů . . .

1 názor

leenai
21. 01. 2006
Dát tip
jj, Amélie je jedna z mých nejoblíbenějších... áchichouvej...

noeran
21. 01. 2006
Dát tip
úžasněj film........ jaký je jiný oblíbený? (čekám nějakého tipa na další hodnotné filmařské dílko, šlo-li by... :)))

leenai
21. 01. 2006
Dát tip
eh... teď mě nic nenapadá, podumam a dam vědět...

noeran
21. 01. 2006
Dát tip
těšim se :)

leenai
20. 01. 2006
Dát tip
Dalamar: jsem ráda, že to nezapůsobilo negativně, většinou raději s vysvětlivkami mlčím, zdá se mi, že to tím degraduju... ;)

noeran
20. 01. 2006
Dát tip
právě koukám na amelii z montmartru, takže jsem trochu pod vlivem, ale i pod tímto vlivem se to jeví zajímavě, řekla bych.... líbí se mi to...... :))

noeran
20. 01. 2006
Dát tip
Ttt

Dalamar
19. 01. 2006
Dát tip
Ale me se to fakt libi, jen ty vysvetlivky muzou za to, ze se mi to libi jeste vic :)

Leclajr
18. 01. 2006
Dát tip
Helemese, to se mi líbí..!! hlavně ten párek v rohlíku, ten tu posmutnělou náladu ještě umocňuje.. tIP**

leenai
17. 01. 2006
Dát tip
Dalamar: to je dobré... :))

Dalamar
15. 01. 2006
Dát tip
S vysvetlivkama jsem pochopil, ze se mi to libi .)

leenai
28. 12. 2005
Dát tip
to jsem ráda :)

leenai
27. 12. 2005
Dát tip
Cale: protože hamburger je příliš kostrbatý nemelodický slovo :)) a dolary - možná globalizace, spíš amerikanizace, konzumnost, hodně to vyplývá z mého nynějšího "svátečního" pocitu jak myslíš "zcivilnil"? sirka: epika asi ne-e, spíš narážím na neschopnost normální, "přírodní" lásky, kupování si sexu jako jediného východiska z odloučenosti - uprostřed davu... ticho jako ztráta šelestu svítání jako nechtěný další den druhá strofa - stereotypy dneška.. tak nějak? nerada pitvám vlastní myšlenky, raději si udělejte obrázek sami, takhle to snižuje efekt.. Archnatona: teď nevím, zda tipuješ, protože už máš za sebou tolik paskvilů, že se ti tohle zdá jako oáza, či zda se ti to doopravdy líbí.. trochu jsem se v té výpovědi ztratila...

Cale
25. 12. 2005
Dát tip
pročpak párek v rohlíku a pročpak dolary ?? malinko bych to "zcivilnil" ... a byla by z toho pěkná pocitovka (depresivní, ale pěkná) :-) Krásné svátky, sluníčko :-)

Print
25. 12. 2005
Dát tip
*!.-)

sirka
23. 12. 2005
Dát tip
je určitě zajímavá a originální, bohužel nevím přesně jestli myslíš jen nějakou náladu nebo jsi ukryl/a do dílka i děj no, vzhledem k prologu myslim ze sam/a nevíš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru