Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

srdce

09. 01. 2006
6
1
2845

mam rád kreslení srdíček
na tváře dětiček,
prstem co vytáhneš si z prdele,
jen tak a nesměle

1 názor

Honza_Princ
10. 01. 2006
Dát tip
zvrhlost maximální, ale to ty víš. a tu máš jeden tip z eidamovi prdelky co tu jen tak a nesměle nechal ležet

jasne ze jsem to vypotil za minutu, myslis, ze bych se s takovou kravinou dele babral ?! smesne... :)

Natasha_
10. 01. 2006
Dát tip
Ano, a teď ještě kde je smysl zveřejňování takových kravin.

pobavit lidi... proc ze nevzdalit z pompezni nabubrelosti vazne poesie treba nekam sem? jestli te to nebavi, nech byt, ale myslim, ze par lidi se nad tim usmalo a z toho mam radost...

Natasha_
10. 01. 2006
Dát tip
Ale samozřejmě! Já vůbec nejsem proti humoru v poesii, naopak, humor i vulgarita, i hovno tam patří, ale chytré. Ale hravé. Ale smysluplné. A podle mě je toto jen líné psaní, a proč to, máš-li na víc. A to jistě máš.

muj problem je ten, ze nepisu rozumem proste neco vyzvratim a uz jen velmi malo to upravuji, takze se nekdy stava, ze ze me vypadne i takovahle vec... paradox je, ze kolem teto se najednou toci vic kritik, nez kolem tech vazne minenych veci... tak samo, pokud je toto line psani, coz se o tom urcite da rict, vykasli se na to a radsi precti neco obsahlejsiho, co je i trosicku promyslene, jinac dik moc za nazor...

Natasha_
10. 01. 2006
Dát tip
Jojo, podívám se.

mortecino
09. 01. 2006
Dát tip
ááá to je hnusný...

Eidam
09. 01. 2006
Dát tip
je to nechutný ale vobraz vidím jako živej * avi :))

sidonia
09. 01. 2006
Dát tip
jeee...proc avi:))) je to vtipny:)))))))) ale kdybych dala tip, tak me mistni burzoasie asi ukamenuje:)

Pisces
09. 01. 2006
Dát tip
Eidam: prase, takovýhle avíza! :)))))))))) je to kruté já ten tip dám, ať si kamenují!

Theuška
09. 01. 2006
Dát tip
jen ať mne ukamenují! Kdo jsi bez viny, hoď první.....*

Eidam
09. 01. 2006
Dát tip
to je prostě tak brutální, ale zároveň na úrovni já si nemohl pomoct :))

Pisces
09. 01. 2006
Dát tip
tak hele ementále! abys věděl, je to geniální, ale pošli taky někdy avi na něco ehmm... kvalitnějšího" :))

sidonia
09. 01. 2006
Dát tip
presne tak mno dyt ja po taky dala, jen sem to zakecala:)

Eidam
09. 01. 2006
Dát tip
ok děvčata :) příště nějakou tu krásu na vás :)))

Eidam
09. 01. 2006
Dát tip
stejně je tohle parádní :))

Pisces
09. 01. 2006
Dát tip
sid :))

krempi
09. 01. 2006
Dát tip
jinak mohla z toho byt hodne krasna basen...

jaza
09. 01. 2006
Dát tip
to se to píšou avíza na píčoviny...když mám tak krátký méno...)))

Eidam
09. 01. 2006
Dát tip
cha chá . jojo :_)))

Natasha_
09. 01. 2006
Dát tip
Slabé, to jsi musel vyprdnout za minutu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru