Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hmyzmus II.

24. 01. 2006
0
0
1268
Autor
Bechtin01

Hmyznem

a slíznem

ty vaše kódy zazipované

dostanem se Vám pod kůži

zvukovodem

na perutích z želvích krunýřů

tobogánem

přímo na vrakoviště duší

profackujem Vám mozek

ať jste připraveni

do oční sítnice

vtavíme rozhádané sluneční hodiny

jsme vaši lišáci

světlo už letí za námi....


Bechtin01
06. 02. 2006
Dát tip
Lúmenn: díky moc aspoň někdo to pochopil a to je dobře, měj se

Bechtin01
06. 02. 2006
Dát tip
eleona: "Hmyznem" je pro mě vyjádření a popsání z pohledu v nás, že každý máme v sobě ty broučky ,pochybovače,larvičky z kterých se třeba změní v krásné motýly, zabijáky ,prostě to všechno z té druhé strany ,těžko se to takhle vyjadřuje.měj se a díky.

Lúmenn
02. 02. 2006
Dát tip
Drsný...líbí :-))

Bechtin01
26. 01. 2006
Dát tip
Norsko: tak taková reakce právě není originální a pokud si myslíš že jsi básník tak teprve ne, tohle je směšné.Ale na Moravě přirozené .Jestli si chceš ulevit prosím ,ale sem to nepatří.

Norsko
26. 01. 2006
Dát tip
MNĚ SE TO NELÍBÍ...už chápeš!!! ...nic s tím nenaděláš...kecama už vůbec ne :-(

Bechtin01
26. 01. 2006
Dát tip
Norsko: vždyť já ti ji nevnucuji , a nevztekej se .až teď jsi teprve napsal že se ti nelíbí . poradím ti tohle napiš na začátku a uleví se ti. ale když napíšeš že bych měl psát líp, no tak na to musíš čekat odezvu, tomu se říká komunikovat -ty čtenář -já autor./ no vidíš a dostal jsem tě kam jsem chtěl,vytočil ses, ale ty jsi si o to sám veřejně řekl. .měj se.

Bechtin01
25. 01. 2006
Dát tip
Norsko: nic jsi nepochopil a mám ten pocit,že vůbec ani nevíš proč byl vytvořen Pismák,aby někdo závodil kdo líp píše?To si opravdu myslíš pane učiteli,vždyť sakra o to tady nejde.A mimo jiné mám zdravé sebevědomí a myslím že nepíšu zas tak špatně./rozhodně jsem originálnější než Ty,pa.

Norsko
25. 01. 2006
Dát tip
řeknu ti to jinak: ........

Norsko
24. 01. 2006
Dát tip
...zkus to...ale to bys musel psát líp :-)

eleona
24. 01. 2006
Dát tip
já pořád nechápu to slovo "hmyznem", to je jako sloveso v první osobě plurálu? "kódy zazipované" - to je dobrej motiv, jinak na mě dost drsný a nedůvěryhodný nebo že by skrytý drsňák v Tobě? Ale chápu, taky nemám v šuplíku samé něžné jemné...:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru