Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sebe......

23. 02. 2001
6
0
1867
Autor
Špuntík

Padám, potápím se, hlouběji a navždy do toho moře.

Křičím, pláču, pro někoho aby mne zachránil, doufám, volám na nikoho. Můj jediný hřích byl, že zabil jsem člověka a hluboká byla má bolest, ale udělal bych to znova. Vyrval jsem to pryč ze mne a teď pozoruji, jak krvácí na dně oceánu má duše. Má jediná modlitba patřila Bohu, v kterého nevěřím a stejně jsem na kolenou. Odveď mne pryč na lepší místo daleko od kohokoli zanechej mne samotného se zbraní v ruce a já se vrhnu na svůj život....
rire
01. 03. 2001
Dát tip
Falka řekla všechno za mně.

Falka
25. 02. 2001
Dát tip
Tolik pláče... a ve mně se sbírá a zvedá spíš touha vzít ho za ruku a ukázat mu svět jinak... říct mu, že lepší místo není, že krásu místa tvoříme jen a jen v sobě, že to jeho oči se musí změnit... a pošeptat mu, ať se modlí k tomu, v co věří... a svůj život... ať mu dá milost a nechá ho jít, třeba se mu odvděčí zlatým přáním... stačí chtít...

Print
23. 02. 2001
Dát tip
*!

Bambulka
23. 02. 2001
Dát tip
tichý píp...!

Vojtek
23. 02. 2001
Dát tip
pssst *

Miroslawek
23. 02. 2001
Dát tip

Bibša
23. 02. 2001
Dát tip
...rozplakal jsi mě... je to příliš opravdové.

zámek
23. 02. 2001
Dát tip
... viz Bibša ... "... Sílu .. !"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru