Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem normální?

11. 02. 2006
0
0
1118
Autor
netwar

Nedávno mě napadlo, co je to vlastně ta normálnost? Kdo ji určuje? Je normálnost normální?

Už od mládí je nám do hlavy vtloukáno: " Jsi normální? podívej se co děláš! Chovej se normálně!"

Neříká vám to něco. Každý tím prošel. Co třeba takoví narušení lidé? Pro nás zdravé nejsou normální. A přitom

mají pouze svůj svět, který jim připadá normální. A nebo další příklad. Korejci a další se šikmýma očima. Jedí psy a hmyz.

U nich je to normální. Všude někdo určí míru normálnosti a ten je brán za standart. Co když člověk z čech začne jíst psy?

Není normálnost omezování osobní svobody?

 


Aida
16. 02. 2006
Dát tip
:) myslím, že je fajn, že se o tom píše.. ale je to něco, co už je trochu ohrané, to je pravda. Ale oceňuji, že se zamýšlíš..

MKbaby
12. 02. 2006
Dát tip
Normální jsem jen já. Ostatní jsou letadlo.

Incognito
12. 02. 2006
Dát tip
Já tvrdím, že nikdo není normální a každý máme nějakou tu svou úchylku. ;-)))

PuNKO
11. 02. 2006
Dát tip
tohle jsi vymyslel sám? už trochu ohraný téma nemyslíš?

Eidam
11. 02. 2006
Dát tip
já jsem píča ...... je to normální????...... fakt jsem .........dobrou noc.

mortecino
11. 02. 2006
Dát tip
konvence téma co je tu porát jen nikdo nedokáže napsat tak, aby to zaujmulo odpověď na tvou otázku: ne nikdo tě nenutí být normální. ale zeptej se sociologů- třeba ti řeknou jak to chodí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru