Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

za oknem

01. 03. 2001
1
0
1125
Autor
Faramiris

4.2.Y2K+1, tma, sníh a "Kamenka" :)

v zasněženém tichu únorové noci hledím skrz okno do tmy, kde tiše padá sníh.. kdo moh' by mi pomoci? sníh bílý a čistý plní mě údivem já vzpomínám na časy, kdy čistá lilie rostla a kvetla v srdci mém.. klid vládne, když vločky k zemi padají tam, kde má duše lilii změnila v kámen a oči světlo hledají.. slané krůpěje roní mé oči bez lásky když zmírá ve mně cit.. a v tichém boji uvnitř dnes zas dám život do sázky.. dlouhá je ta cesta, jenž očistou má být.. nikoho nepotkám, když ohněm procházím bych zítra znovu mohla žít..
Gwilbrin
25. 10. 2002
Dát tip
rytmus ;-) na prvni pokus pekne. Ale mam zkusenosti s tim, ze nezalezi na pokusu, ale nekdy proste basen vyjde a nekdy proste ne.

Ansuz
01. 10. 2001
Dát tip
Na první pokus, sehr gut. :-)

Erendis
21. 03. 2001
Dát tip
Na první pokus je to moc pěkný...a mimochodem...lilie se vždycky dají znovu zasadit

Grendel
04. 03. 2001
Dát tip
hezké, příjemné... na první pokus výtečné... mno ehm neměl bych tak moc chválit ;) asi už nemé cenu podotýkat rozkol v rytmu, ze? :)) btw: držím palce při té cestě ;)

Skleboun
01. 03. 2001
Dát tip
silny pocity, ale je to pekny, jen bych zmenila tečn rytmus (aspon trochu opravit .)) Ale jinak - vsechna cest! :o))

Faramiris
01. 03. 2001
Dát tip
skleboun, mikey: no, je to prvni pokus, tak co chcete, ze jo :))) ale diky! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru