Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..zkouška mikrofonu

14. 07. 2006
26
12
2799
Autor
Rabb
věnováno Zelvě..

 

ZKOUŠKA MIKROFONU! JEDNA! DVA! Jak to vypadá, hoši? Dobrý?
Zatím nic. Zkuste to ještě jednou.
JEDNA!!
DVA!! ZKOUŠKA! ZKOUŠKA! Tak co?
Ani náznak.
Já se na to vyseru. Ještě jednou a balím to.
Dobře, můžete.
JÁ SI ZPÍVÁM.. JÉÉÉ.. OU JÉÉÉÉ.. Co teď?
Pořád nic.
No to si snad děláš prdel! Hošánku, ne-ser-mě! Já tam, vole, naklušu a jestli uvidím, že tam, vole, všechno svítí zeleně, tak tě naučím lítat!
Šéfe, opravdu. Já si z vás nedělám srandu. Nevzdávejte to.
SKÁKAL PES, PŘES OVES, PŘES MINOVÝ PÓÓLE. A jestli mi teď řekneš, že si svý chlastem vytrénovaný hlasivky namáhám zbytečně, tak to tady rozkopu!
Nerad to říkám, ale...
KURVA! JDU TAM, VOLE! SI MĚ NEPŘEJ!

Muž v kožené motorkářské bundě s nápisem Harley-Davidson na zádech zahodil mikrofon do davu pobaveně přihlížejících rockerů a jako vystřelená kulka zamířil ke zvukařům. Svůj planoucí zrak upíral na malou boudu a představoval si, jak litry benzínu rozlévá po stěnách a s šíleně vyceněnými zuby škrtá sirkou o podrážku. Dlouhými kroky se hnal loukou. Jednou zakopl o drn, upadl, zaklel do nebe, stoupl si a pokračoval. Pravidelný rytmus paží a nohou připomínal parní lokomotivu s nefunkčními brzdami. Rameny rozrážel nic netušící lidi s pivem v ruce - někteří neudrželi stabilitu a s žuchnutím dopadli na tvrdou zem.
Postupoval jako kráčející Godzilla, která se chystala udělat si z Prahy dětskej koutek. Nechtěl slyšet žádné výmluvy, teď si to s těmi zvukaři pěkně vyřídí. Ani mu v zápalu boje nedošlo, co nedošlo, nebyl si schopen připustit, že by mohla být závada na přijímači a ne na vysílači. Zatracená zelená světýlka.


12 názorů

Sadaf
09. 11. 2008
Dát tip
Noooo, tak to peckozní:-))) Tupci si prostě ve své debilitě nedokáží uvědomit svojí bezbřehou imbecilitu:-))) TIP jak Brno:-))

Quaken
20. 10. 2007
Dát tip
Čekal jsem od konce něco víc... Ale tak, aspoň jako povedený kousek to označit můžu...

Alojs
08. 06. 2007
Dát tip
to říkám pořád, že jsou stará dílka nejlepší... maj správný aroma :)

Rabb
08. 06. 2007
Dát tip
alojs.. děkuju.. jsem rád, že se najde někdo, kdo čte i starší dílka. dík.

Alojs
08. 06. 2007
Dát tip
v nejlepším konec. nebo spíš těsně před nejlepším. napsáno svižně, nevadil ani ten začátek, kde kombinuješ přímé řeči, neodděluješ je uvozovkama... nestojíš o hlubší kritiku a já taky ne :) není třeba dodávat více.

Celebrian
06. 06. 2007
Dát tip
:-)))...kurňa jen by mě zajímalo, jak dopadli chudáci zvukaři

Rabb
18. 01. 2007
Dát tip
není-li napsáno, neprozradím.. věřím v tvou fantazii.. :-)

Rabb
20. 11. 2006
Dát tip
Miando, taky nebývám moc veselej, i když poslední dobou jo, ale když ne, tak si něco takovýho, jako je tohle dílko, napíšu a je mi fajn.. odreaguju se.. ..vyzkoušej napsat něco veselýho a uvidíš, že to funguje.. :-)

Jožka
01. 10. 2006
Dát tip
Pěkná, pobavila... :)

demonkaKoko
08. 08. 2006
Dát tip
Hi hi...Pěkný...:oDDD*

Rabb
29. 07. 2006
Dát tip
Jerry, díky..

Oldjerry
29. 07. 2006
Dát tip
zasmál, takže fajn... koření povídky - nečekané rozuzlení. Jo.

tristes
18. 07. 2006
Dát tip
jaj.. a přitom bych přísahala, že už sem ti k tomu něco psala.. ale možné je všechno, ale 100% sem tu byla, to mi nikdo nevezme :o) tak. když se řekne rocker.. představim si něco (někoho) takového. a sou trochu k smíchu a čteš se dobře ale je tě málo :o(

Norsko 1
14. 07. 2006
Dát tip
...

Rabb
14. 07. 2006
Dát tip
nové dílo není.. jen upravuju ty starší.. ..snad to není trestný?! A proč bych si měl zakládat nový nick??

Norsko 1
14. 07. 2006
Dát tip
... a dělat hvězdu pro blbý ..., sem to zakázal i noemu, to nevíš ? :-) založ si nový nick nebo kdybyses tam potřeboval dostat, jelikož tipy, jak bylo slíbeno, nefungují ... to bych pochopil, ale kde máš to nové dílo ?

Rabb
14. 07. 2006
Dát tip
můžu, ale nebudu..

Norsko 1
14. 07. 2006
Dát tip
a takto to můžeš upravovat každý den, woe :-)

Rabb
14. 07. 2006
Dát tip
Finsko 23, jak to myslíš?? Písmák je tak tupej, že po úpravě nedovolí původní datum publikace..

Norsko 1
14. 07. 2006
Dát tip
tys zas něco vobjevil, co ? :-)

šňupálek
07. 07. 2006
Dát tip
:-D

Tramtarka
06. 07. 2006
Dát tip
hmmm,to vysvětlování je tam navíc,jinak fajnový pobavení:)

moc pěkný:)

Rabb
31. 05. 2006
Dát tip
Jsem rád, že pobavilo.. :-)

Anyz
31. 05. 2006
Dát tip
tak to tedy pobavilo:)

Ivo Koivo
28. 05. 2006
Dát tip
zrovna je u nás motosraz; poučné:)t

palino8
23. 05. 2006
Dát tip
náhodou to bol rocker? ;) *

karmen
02. 04. 2006
Dát tip
nezni to spatne a dobre se to cte navic si me pobavil:)T*

Eidam
27. 03. 2006
Dát tip
mě tam teda světýlko nesvítí, ale on/off tam mám jojo :)) . *

Zbora
19. 03. 2006
Dát tip
:o)))

pekylau
18. 03. 2006
Dát tip
Veselé. t

zelva
18. 03. 2006
Dát tip
totálka mě to rozesmálo, sem tě inspirovala těma zprávama co které mi pořád nefungují:-))) že bych taky měla přepnout běkde něco na ON a ony už pak budou fakčit:-))) no ale ten konec už bych tam vůbec nepsala zakončila bych to Kurva! Jdu, tam, vole! Si mě nepřej!

hašigora
18. 03. 2006
Dát tip
diky za usmev:o) smrtaku:o) dneska nejak malo morbidni...:o)nevadi.o)

StvN
17. 03. 2006
Dát tip
Až na tu pointu. Něco na způsob, když musíš vysvětlovat vtip.

Incognito
17. 03. 2006
Dát tip
To je ale drsňák, tenhle rocker!!! :-))) Za pobavení *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru