Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

překřičet ticho

Výběr: jenyk
13. 07. 2006
36
14
4056

sama

říkám všechny ty hlouposti bez kterých bys byl šťastnější a o nás smutných mlčím (protože) nevěřím že to bude jen mezi námi když si tu každý může přečíst kolikrát projede prsty žiletka aniž by vyznačila hloubku pomůžete mi snad? (když já bych nepomohla) štěstí bylo je a bude jen hledat ale kde???

14 názorů

assez
25. 05. 2007
Dát tip
az me prejel mraz - tip

palino8
24. 12. 2006
Dát tip
ja neviem... neviem, čo viac napísať, než to, že ma to úplne dostalo...

dadik
17. 12. 2006
Dát tip
*

děkuji, tohle jedna z mých nejosobnějších věciček, takže o to víc jsem ráda, že vás oslovuje

Tanaoko
15. 12. 2006
Dát tip
ta žiletka s hloubkou je dost dobrá a naprosto pravdivá...

ďábelský nick dík:)

satannáš
10. 12. 2006
Dát tip
Není to často , ale sem tam se ukáže samo . T

wemi: ten konec mi vyplynul, teď když se na něj dívám, říkám si, že asi není nejlepší, ale co už s nim... rowenna: žiletka se mi taky moc líbí:)díky za návštěvu, ten text vznikal v moc smutných dobách a je dobře, že je z něj naléhavost cítit...

Rowenna
03. 12. 2006
Dát tip
Chytá mě název, chytá mě žiletka, která nevyznačuje hloubku. A taky naléhavost textu.

Rowenna
03. 12. 2006
Dát tip
zaujalo mě to.

Wemi
25. 11. 2006
Dát tip
kolikrát projede prsty žiletka aniž by vyznačila hloubku tak za tohle je můj tip... jinak ten koec nicmoc... připadá mi tam jako přilepenej, nezdá se mi, že by tam patřil ale fajn

je zajímavé, že na tuhle věcičku se objevují ohlasy až teď... ale o to víc děkuju

guy
22. 10. 2006
Dát tip
*

ano, protože na písmákovi je většina vylívajících se exhibicionistů s utajenou totožností... ach bože, zas nejsem originální!

scamp: tvoje máma? hele, nevim, esli bys byl šťastný s mými geny...;) den: no, dejme tomu že ti, kteří neví o čem psát, píšou o svých milostných problémech... v mém případě je toto téma prakticky nevyčerpatelné(tím nechci říct, že bych jich měla až tolik, jsem spíš jen exhibicionista, který se tu s utajením totožnosti vylívá:))

díky...

Kaira
17. 09. 2006
Dát tip
troufám si tvrdit, že alespoň částečně vím, o čem to je.*

už mi končí mé nejdelší prázdniny:( chystám se na výšku, za chvilku jedu do brna studovati divadlo... a jsem ze všeho totálně zmatená... jo, a radím dobře: NEPIJ! ;)))) (na ty deprese)

scamp: nereptej:) jak je,čaroději?

dík všem... (mně se ten obrat taky moc líbí-dokonce je nejlepším obratem, co sem si kdy vymyslela...myslim;))

pozorovatel
21. 07. 2006
Dát tip
*

ceder_john
18. 07. 2006
Dát tip
to je normální plácat, mě to de dobře..

ale já tě nenapadám, to fakt ne!to by vypadalo jinak...:) psala jsem že plácám, ne? jdu plácat někam jinam, tak brounoc

ceder_john
17. 07. 2006
Dát tip
pro mě slovo básník nic neznamená, a ani sem neřek, že si básník.. vem to systémově třeba..vykonáváš činnost=píšeš, znaky=báseň, označení pro vykonavatele=básník.. neměň to..sem jen napsal dojem..nejde bejt jakože neosobní, když to tak řeknu..nenapadej mě za to..

a kujůůů za zastavení a zvěčnění se všem, co todle něco říká...

cedře,a kdo říká, že sklenička je básník? mimochodem, uznávám, že konec nejni zrovna ukázkový, ale už je to napsáno, takže proč to měnit, když to ukazuje skleničtiny myšlenkové pochody...? nebo to nech být, asi jen tak plácám...blablabla:)

per_zay
15. 07. 2006
Dát tip
hmmmm .... .... T

ceder_john
15. 07. 2006
Dát tip
jak se může ptát básník na to, kde hledat štěstí? první dvě věty jo.. to ostatní si nech..

(závorka)
14. 07. 2006
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

samantarosi
13. 07. 2006
Dát tip
co dodat..ale odejít bez tipu by zasloužilo nafackovat.

šňupálek
05. 07. 2006
Dát tip
podívej se na nebe nad sebou, na zem pod sebou... některé věci prostě zůstávaj na svym místě, a budou tady dycky...nejni zač, ráda se stavim u něčeho čitelnýho k zamyšlení..

umí být pěkný, to jo, ale momentálně před sebou nevidím jediný světlý bod, protože se mi všechno jen hroutí... no nic, jdu otravovat depkama někoho jiného, v každém případě díky za zastavení...:)

šňupálek
05. 07. 2006
Dát tip
bacha na mě, šířím zkázu...radši věř, protože dokud je někdo schopnej věřit, tak je to fajn.. už sem tudle myšlenku dneska někde psala, ale - kdos říkal, že tenhle svět je naruby...tvrdím, že i kdyby, tak tenhle rub umí být i docela pěkný ;-) štěstí...nevím... věřím v rub světa...třeba i ve dva ruby :-)

i kdyby ti to vtloukali-myslíš, že se tomu dá věřit...?

šňupálek
05. 07. 2006
Dát tip
aha :-) tak si to ode mne nenech vymluvit... mně asi dost nevtloukali ;-)

to je fráze, kterou ti vtloukají všichni do hlavy, když jsi na dně a oni ti chtěj pomoct...teda, aspoň mně to říkají...

šňupálek
05. 07. 2006
Dát tip
ale kde?!? a proč seš si tak jistá, že NĚKDE JE...?

štěstí bylo je a bude jen nikdy pro nás kteří němě křičíme do hluchého ticha T!

stenos
25. 06. 2006
Dát tip
Pěkný.

děkuju všem za zastavení a přeju nepotivé počasí....:)

Lyrae
19. 06. 2006
Dát tip
mám radost, že máš radost...a děkujupěkně a venduli to vzkážu:)

teda avi,sakryš:)

DÍKY, LYRAE!tetelím se blahem...:) dívala jsem se na tvoje a vendiny věci v ročence...móc pěkné! fakt!!!

Lyrae
18. 06. 2006
Dát tip
nevěřím že to bude jen mezi námi když si tu může každý přečíst kolikrát projede prsty žiletka aniž by vyznačila hloubku skvělé obraty...toto mě doslova uchvátilo...výborně, výborně...tipnu si. vlastně nevím, jestli tohle někdo někdy řekl lépe, tuto myšlenku...***

Lyrae
18. 06. 2006
Dát tip
nevěřím že to bude jen mezi námi když si tu může každý přečíst kolikrát projede prsty žiletka aniž by vyznačila hloubku skvělé obraty...toto mě doslova uchvátilo...výborně, výborně...tipnu si. vlastně nevím, jestli tohle někdo někdy řekl lépe, tuto myšlenku...***

díky za zastavení, nešťastní písmáci...;)

Silvita
15. 06. 2006
Dát tip
UÁÁÁÁÁÁÁÁÁ úplně jsi mě dostala (ale kde) kurva, se poptám a nasměruju Tě tam*

mortecino
09. 06. 2006
Dát tip
první strašně moc..pak slábne

aha....díky za komentář:)))))))))

Tramtarka
07. 06. 2006
Dát tip
je to opravdu dobrý,vystihuje to pocit kterej u nás všech zůstává po prohlédnutí...***

pavlíku, já nepoužívám čárky ani velká písmena...:)

Eidam
07. 06. 2006
Dát tip
hmmmm * je to pjekné

oleandr
07. 06. 2006
Dát tip
líbí...

Norsko
07. 06. 2006
Dát tip
taky se stydím ... :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru