Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NETUŠÍŠ JAK MOC

20. 03. 2001
6
0
1344
Autor
Kamenna_Tvar

...

Chybíš mi a já jsem si jistá, že vůbec netušíš jak moc. Stále mezi námi stojí hodně nevyřčených slov vět otázek a odpovědí. Chybím Ti? To je to, co nevím a tak ráda bych. Často na Tebe myslím a vidím Tě, jak se usmíváš mne sobě absurdnosti situace, která nás potkala. Zaskočilo nás, jak moc se známe ačkoliv jsme se setkali jen párkrát. Jak je těžké zapomenout na Tvůj úsměv, který se často snažíš schovat, ale nakonec nevydržíš a rozesměješ se jak malý kluk. Stále slyším, jak říkáš, že jsi to nečekal a že nevíš, co s tím. Stále si připomínám Tvé silné ruce, které byly tak něžné jako by říkaly: “Nikdy Tě nenecháme odejít!” Stále vidím Tvé oči nevím vlastně jakou mají barvu, přesto cítím Tvůj pohled na každičkém kousku svého těla. Stále vidím, jak kloužou po každém zákoutí mé tváře a snaží si ji zapamatovat kousek po kousku. Dělala jsem to úplně stejně až jsem se nakonec ztratila ve svých myšlenkách vlastně to dělám stále. Často na Tebe myslím...
to Anonym18: MOŽNÁ JO!!! :o)))))))

vanilková
22. 03. 2002
Dát tip
*...jako bych byla Tebou....

Lasy
26. 03. 2001
Dát tip
Často je vždy víc než moc, viď. Nevím, ale možná někdy, jednou bude líp. Možná . .. TIP LASY

rire
20. 03. 2001
Dát tip
*

hermit
20. 03. 2001
Dát tip
***** !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Katerina
20. 03. 2001
Dát tip
To vubec neni spatne.. tip

Sala
20. 03. 2001
Dát tip
myslet.. bývá i muset přebolet...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru