Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTu chybí
01. 09. 2006
4
0
538
Autor
gr_4you
Vařím si brambory
a v hlavě snění
je tady děvčátko?
není ach není!
je tady pára
a za kamny rez
je tady zahrada
za humny les
na nebi hvězd je koš
svítání vlahé
jenom to děvčátko
chybí tu. - Nahé :-)
31.8.2006 21:18:03
já myslim, že něgdy stačí jen bonmot aněgy má něgdo potřebu žvatlat hloubjeji, tag ať žvatlá, afšak nejvěčí smysl tohoto (momentálně zkomírajícího) serveru vidim f tom, že se tu tvůrčí lidi potkávají a ¨gdyž se lípjejc poznají tag můžou jít spolu na pifko, což je heské. mno.
ten smajlík mě tam samotnýho překlopil ale si myslim proč by nemoch bejt součástí poezie, dyž je součástí běžné elektronické mluvy, mno takový citoslofce, mno ale nevim, eče se k tomu vyjádřete. jináč s tou lidovou notečkou:
ta báseň NENÍ variací na lidovku, má POUZE dva verše, kter na ni odkazují, zbytek vůbec nemá znaky lidofky. jeden něco qákne a fšici to vopakujou, to je tipický, mno, tagže takle
Dal jsem mu tip, ale o výběru jsem žertoval. Sašu (gr_4you) znám celkem dobře osobně, takže mi věř, že ode mě reflexi má, ale sem mu ji psát nemusím. Jiným autorům se snažím psát podrobnější kritiku.
Redaktor může dát dílu kromě tipu i výběr, čímž by měl pro veřejnost zviditelnit nějakým způsobem výjimečná díla.
Pavel_Antad
02. 09. 2006
po velmi dlouhé době tady čtu lidovku a hned tipuju PS: Tradice se musí podporovat:)
gr_4you - za to ti dám výběr.
Pavel_Antad - nikdo si tu nehraje na objektivního hodnotitele. To ani nemá smysl. Tipuji za pronikavou všednost.
takové obyčejné, obsah mě nazaujal, ale variace na lidovku, to je jiná :)
redaktori tu nemají fkus. tipuje se zásadně lidem kerý znáš, ty kerý osobně nebo aspoň z chatu neznáš netipuješ, nebo jen gdyž se ti vodevřou omylem a fak tě to zaujme. a mám zkušenost že bůhví jaky rozbory se tu nenosí, na to je lepčí se setkat s pár lidma a v tichosti si pak vyříkat po mailech. Tady se mi zdá, že se jenom tag glosuje a sdělujou se jakýsi akutní dojmy atp. mno ešli z toho nejseš vodvařenej tak je mi líto. mě osbně tu vadí jiný věci, ale tohle ne.