Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sázení

04. 09. 2006
6
0
1044
Autor
JiKo

Epilog: Hlavně mně (přečti si až po básni)

Zasadil jsem korál
u Kajmanských ostrovů
   *** to ale není nic proti tobě

Jel jsem sázet kleče
do severních Alp
   --- to ale není nic proti tobě

Sázel jsem v mládí révu
na vzdušných vinicích kolem Champagne
   +++ to ale není nic proti tobě

Ty umíš sázet daleko líp
a na hezčí místa
   ...políčky


Skafararix
07. 09. 2006
Dát tip
haha....vidis ze to beries s nadhladom:)

Idefix
05. 09. 2006
Dát tip
To víš,sem tedy tady našla inspiraci :-)))

JiKo
05. 09. 2006
Dát tip
Idefix: to je ale zvědavost :)))

Idefix
05. 09. 2006
Dát tip
kolik ti jich už uštědřila?

JiKo
05. 09. 2006
Dát tip
Norsko, žejo... to měla bejt původně oslavná báseň na ženu, těžká lyrika se srdcervoucím závěrem. Nakonec je z toho spíš blbůstka...

Norsko 1
05. 09. 2006
Dát tip
nějak se ti z toho vytratil poetický esprit :-)

JiKo
05. 09. 2006
Dát tip
NK: škoda že nemáš v mozku bagetizátor... já mám bagety rád :-) Ivo Koivo: díkas:-)

ad ps: určitě ano, použij vyhledávač! ;) ad ps2: téma básně jsem pochopil ;) jen, jak řekl (tuším) Satinský - mám v mozku jednu součástku navíc, jmenuje se bagatelizátor... ten mne nutí strhnout diskusi pod poetickým výlevem na podobně hovězí téma :) Tak se nezlob. Hezký večer.

Ivo Koivo
04. 09. 2006
Dát tip
no tak to ještě bič do ruky:),ale o tom tahle báseň není, jinak souhlas s krempi o závěru; tip

JiKo
04. 09. 2006
Dát tip
ahám to tak to bych z toho skutečně neodvodil :)) to víš co se týče angličtiny jsem teprve ve třetí třídě :) ps: a to kurňa o tom spankingu neí něco česky?:-) ps2: ale nemělo to být na tohle téma... spíš obrazný políčky že:)) Tak dík za zastávku :-) (to japonsky bylo hezký večer :))

jiko: mnoho inteligentní rozhodně nejsem. Určitě ne tak, jako Ty. Slovo je to z angličtiny přejaté, rozhodně jsem neměl v úmyslu vyjadřovat se zde cizím jazykem. Kde to lze, používám český ekvivalent, ovšem je nutné nalézt rovnováhu mezi nosočistoplenou a "je to ve vašich rukách. now.". Odkazem na wikipedii jsem chtěl spíš naznačit, že použitím vyhledávače obdržíš vyčerpávající odpovědi na většinu svých otázek. (Např.: www.google.cz/search?hl=cs&q=warum+ist+der+himmel+blau německy říkáš, že umíš) ačkoliv (jakkoliv se mi to nelíbí) z angličtiny se etabloval mezinárodní jazyk, jehož alespoň částečná znalost je téměř očekávána a rozhodně jsem s ní nechtěl nijak machrovat. Mimochodem - mimo té japonštiny a částečně italštiny bych zase až tak moc nečumjél ;-) Věz tedy, že spanking je sexuální praktika, při níž se lidé bijí (častují políčky) ... až se ... rozbijí? :-)) (proti gustu...)

JiKo
04. 09. 2006
Dát tip
N_K ty asi nejsi mnoho inteligentní viď? Napíšeš slovo v angličtině, v neurčitku a když člověk nerozumí tak mu poskutneš odkaz... anglický :))) Né všici uměj dobře inglish... co kdybych s tebou mluvil polsky, rusky, německy, španělsky, italsky nebo japonsky? Asi bys čumjél :-) Konomashii yuukoku ... ps: najdi si to na wigipedii :)))

Buď rád ;) http://en.wikipedia.org/wiki/Spanking

JiKo
04. 09. 2006
Dát tip
já nějak nevím co je to spanking ... :-)

spanking?

K_Anče
04. 09. 2006
Dát tip
))) dolíčky

dj_salinger
04. 09. 2006
Dát tip
Úsmev.

tak to by byl dobrej text písničky...úplně to slyším...možná by to chtělo pokračování

krempi
04. 09. 2006
Dát tip
mne sa to docela paci...ten zaver je dobry

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru