Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Půlnoční strach

04. 09. 2006
8
1
1752
Autor
Ivo Koivo

Po půlnoci
bázlivě kráčím ze zábav
Bojím se moci,
jíž vítr šimrá stébla trav

To fantazie načrtává
mrazivý můj strach

Až odhodím ji,
uzřím milence
za stéblem
leckterým
se milovat
 

1 názor

avox
04. 02. 2007
Dát tip
Snad jsi nic neopravoval... je to hezké */

Sarrah
21. 09. 2006
Dát tip
jůů...hezká je*

Ivo Koivo
09. 09. 2006
Dát tip
opožděně děkuji všem a Tobě JiKo speciálně za užitečnou "technickou", pokusím se o zlepšení

Háber
05. 09. 2006
Dát tip
...milé sa je báť

JiKo
05. 09. 2006
Dát tip
já bych měl technickou, zatímco kráčím je vid nedokonavý, následné ze zábav je mn.č. z toho plyne že užít bys měl vid nedokonaví.. to se ale zase nepojí se zbytkem. Pak je řešení užít ze zábavy anebo to slovo nahradit něčím pomnožným z dožínek apod... Pák co se týče konstrukce, pokus se neopakovat již řečené, zkompaktní se ti báseň. např Bázlivě /Bojím se / ...strach, většinou se dá ušetřit na zájmenech, osoba je známa ze začátku básně, také některá slova se dají zjednodušit aby nebyla jako jazykolam, zlepší se tím i rytmika a obecně dlouhé řádky nejsou příznakem kvality. příkladík: Po půlnoci bázlivě ze zábavy kráčím v zádech s mocí, jíž vítr šimrá stébla trávy Fantazie črtá mrazivý strach Až odhodím ji, milence za stéblem leckterým uzřím se milovat tak to byl můj názor :-)

Jolana19
04. 09. 2006
Dát tip
přesně to se mi dnes stalo, šla jsem večer se psem a najednou, nemívám tyhlety stavy, najednou strach. Blbej pocit, hodně blbej, takže zatraceně dobře chápu :-)

ramia
04. 09. 2006
Dát tip
..niekedy ta fantazia nerobi dobrotu...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru