Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

perlorodky I./...po všem

Výběr: Print
18. 09. 2006
24
38
4924
Autor
martinez

xx

Noc vosk svícím přetaví
v ornamenty těl
bolest skřípne
o zub samoty
oči se rozutečou
do světel
žízeň zvadne
ve váze od starožitníka
co se ještě
přes všechnu tu lásku
nenarodil
kytky se utopí
v kapkách potu
protože křídla
se před branou do ráje
odevzdávají

tím voskem
slepí hluší němí
ležíme bez hnutí
na dně moře
poslední živé perlorodky
svého druhu
(víme že tou perlou
zemřeme)



...pořád ještě před rájem..........
a křídla nám rozežírá sůl..........

xx

 



38 názorů

martinez
22. 06. 2010
Dát tip
dnes sem zabloudila někam do historie a našla tvoju kritiku kde se ti líbil závěr básně: krídla som už vrátila zdvihni ma hned se mi vybavila tahle moje, tak posílám křídlatý avízko tobě coby kritikovi a autorce taky (esi se tu eště ukáže) :o)

martinez
09. 08. 2008
Dát tip
v tom případě aj agrEsivními ;o)

martinez
09. 08. 2008
Dát tip
ale ty furt že nerozumíš poezii... poezii se nemá rozumět - líbí se nebo nelíbí, dá něco nebo nedá... stačí vnímat, netřeba rozumět přece :o) díky, perlorodky mám ráda :o) eště máš dva "díly" k přečtení :o)

martinez
27. 08. 2007
Dát tip
a eště jednou na dně :o)

martinez
12. 08. 2007
Dát tip
no taky sme krapet zmokli, ale předtím to bylo fajn - pak sme se uchýlili do mýho 1+1 a po dešti zas piknikovali - mrkni k Leenai pod tu sezvávací upoutávku :o)

Jezuita
12. 08. 2007
Dát tip
Dorazil jsem do práce celej mokrej, jak to dopadlo tam?

martinez
12. 08. 2007
Dát tip
dyby jeden! na někerý ani ta fotka neplatí! a proč si nedorazil na brněcí piknik? - byl fajn

Jezuita
12. 08. 2007
Dát tip
Zahlušit ho, somára..

martinez
12. 08. 2007
Dát tip
jo - já ho tam chtěla ten verš :o) a fotek mám povícero, jenže tudle mám schválně bo jinak mi tu furt kdosi leze, čte a kritizuje :oD

Jezuita
12. 08. 2007
Dát tip
Našel jsem si na TVé stránce,Ten první verš je vymítačům svící a jiných ojetých symbolik napotvoru? P.S.Nemáš jinou fotku?-vždycky se málem po..

martinez
14. 07. 2007
Dát tip
díky

Print
15. 06. 2007
Dát tip
Hmmm... Napsáno jak hrubým hřebenem do mokrých vlasů! Zase jsi jiná!*

martinez
25. 05. 2007
Dát tip
Smíšku!

Smíšek:-)
25. 05. 2007
Dát tip
skvělá skvělá skvělá skvělá velmi skvělá velice skvělá báječná úžasná*

to je opravdu nádherné moc*****oblíbené

palino8
04. 04. 2007
Dát tip
neviem, ktoré perlorodky sú lepšie

martinez
27. 03. 2007
Dát tip
a já su pořád okouzlena mocí slov - jak každýho osloví něco jinýho a každý to jinak vnímá... díky moc :o)

colchicum
27. 03. 2007
Dát tip
oba obrazy o kridlach pred rajom- (protože křídla/se před branou do ráje/odevzdávají ...pořád ještě před rájem/a křídla nám rozežírá sůl) -ma uplne dostali.. basen "dvojka" (prisla som sem cez link v prologu) sa mi javi posunuta do inych rovin vdaka symbolike tazkeho kalibru a ovela temnejsim obrazom. pacia sa mi obe. za takuto poeziu sa musim podakovat.

martinez
26. 03. 2007
Dát tip
myslím že seš první kdo to vzal tak inteligentně chronologicky :o) díky!

satannáš
26. 03. 2007
Dát tip
Silovka ***T

martinez
26. 03. 2007
Dát tip
já sleduju dr.House a Můj přítel Monk - mám nenaladitelnou televizi, tož u nás vládne nova... a usínám u ní... zhusta a k tý španělštině - doufám že jsem tě neodradila já!

martinez
26. 03. 2007
Dát tip
skončit s písmákem nebo s internetem? já skončila na jiným serveru - vztahy a atmosféra šly někam do háje... tož já taky... tu mi je zatím dobře... jinak bych čučela do bedny... v lepším případě bych usnula pod knížkou :o)

martinez
26. 03. 2007
Dát tip
dokud nevybuchuješ z mýho psaní, je to v pohodě... aspoň u mne :o) nehraju na nic... nebylo mi dáno - mám sluch na řeči a hudbu miluju ale neprovozuju... a s tím umíráním o samotě je to citlivý téma, to bych tu nerada pitvala...

martinez
26. 03. 2007
Dát tip
ale já přece vůbec netajím o čem mý dílka jsou! přijde mi to jasný... píšu co cítím a prožívám - většinou... píšu odjakživa o svých vztazích - abych nevybuchla, vypisuju se... o nic jinýho mi nejde - až na pár úletů a blbůstek... :o) a máš pravdu - nejsem katolička...

martinez
26. 03. 2007
Dát tip
a vidíš - o tom to ale vůbec není...

Dolfiness
26. 03. 2007
Dát tip
K tomu není co dodat. Jen s respektem otipovat. :p *

Tou perlou nemusíme zemřít. Můžeme ji dát ,nenechat si ji vyrvat.

oleandr
26. 03. 2007
Dát tip
povedená

jak je možné, že jsem tady nebyla? ***

martinez
30. 09. 2006
Dát tip
díky moc teda všem!

Druhá polovina je nááádherná...za ní chtě/nechtě TIP :)

Dickers
20. 09. 2006
Dát tip
Křídla mi narůst ne a ne, proto skáču výš, abych viděl přes živý plot. Je krásná*

přidávám se do fronty držitelů palce :o) obyčejně býváš vskutku optimističtější... pa a.

martinez
19. 09. 2006
Dát tip
problémy na frontě, pobočníku... ale neboj - nic řešitelného :o)) (takže řešit nebudu a budu jen vydýchávat...)

Rabb
19. 09. 2006
Dát tip
jejda.. to nezní zrovna optimisticky.. ..copak se děje, generále??

martinez
19. 09. 2006
Dát tip
dík Joli... možná teď chvilku psát ani nebudu... udělalo se mi prázdno všude... uvidíme... snad se brzy oklepu :o)

Jolana19
19. 09. 2006
Dát tip
...pořád ještě před rájem a křídla nám rozežírá sůl T, víc dát nemůžu, zatraceně malá náplast na bolest, I když to bude znít poněkud ... ?, byla bych radši kdyby si psala hůř a byla šťastnější. No co se dá dělat, možná v mlýnku míň brousit nože.

Jakubisko
19. 09. 2006
Dát tip
No, už znám okolnosti...a to dává dílu naprosto nový rozměr...a ta síla je ještě mnohonásobně větší... Snad se Ti ještě podaří vzlétnout. ;)

Jakubisko
19. 09. 2006
Dát tip
huf...no je to fakt MIMO, takovej výlev...ale ta síla z toho sáláááááááá...takže TIP :)

zorka
18. 09. 2006
Dát tip
kdo ,,vodevzdá,, křídla, je magor...

Syd Barret
18. 09. 2006
Dát tip
Eh, no, mlynčekom na mäso. To by som potom asi potreboval minimálne kardiostimulátor...

Norsko
18. 09. 2006
Dát tip
... tak jako se jazyk opírá o vylomený zub :-)*

martinez
18. 09. 2006
Dát tip
dám ti recept - odevzdej se někomu a svoje vrácený srdce pak projeď mlýnkem na maso... pak to píše úplně samo... :o)

Syd Barret
18. 09. 2006
Dát tip
Ach, no tak dobre. A ja, že prečo ma tu kritizujú... Proti tebe nemám šancu... Čo dodať, len tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru