Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prší

28. 12. 2006
39
114
4704
Autor
avox
Prší...
To padá štěstí na lásku.
Chtěla bych jít v tom dešti s tebou
do dalekého nekonečna.
Snad bychom došli,
vždyť láska je věčná
a v dešti ještě vyrostla by...

114 názorů

avox
27. 12. 2011
Dát tip
díky za návštěvu :-) Stěhovala jsem se před šesti lety, od té doby vím, proč se říká "lepší vyhořet, než se stěhovat"... nevybral sis nejlepší čas, ale který je vlastně dobrý, viď? Tak ať se ti daří, ráda tě tu uvidím

avox
07. 09. 2011
Dát tip
udělala jsi mi velkou radost, že jsi nakoukla do takové hlubiny času :-)

Taubla
07. 09. 2011
Dát tip
krásně zamilované a něžné

Taubla
07. 09. 2011
Dát tip
krásně zamilované a něžné

Moc se mi líbí..."T"

reinka
20. 08. 2009
Dát tip
taky je čtu :o)))))))))))))))

avox
20. 08. 2009
Dát tip
myslím, že dešťů je tady víc, tenhle je starý přes čtyřicet let... a teď jsem si díky tobě přečetla i ty staré komentáře a až jsem z toho naměkko... :-)

reinka
20. 08. 2009
Dát tip
aha, tady ho máme... ten déšť :o))))))))) Prší ti krásně!

jejdavilda
21. 01. 2009
Dát tip
já čtu všechno , ale na přeskáčku

avox
21. 01. 2009
Dát tip
co to, z nedostatku nových, pustil ses do mých sebraných spisů? :-) dík

jejdavilda
21. 01. 2009
Dát tip
Já vím, že touha jak Nil je dlouhá (Hej Tony)*

pavli
13. 01. 2009
Dát tip
dík za radu,je to je velky moudro,je videt ze vis vic nez ja,radu si necham,pac je skvela

avox
13. 01. 2009
Dát tip
věřím že jsi slušný kluk, ale tady si tykáme všichni :-)) Prozradím ti tajemství: Láska je jen jedna, ta kterou pořád hledáme... to, že se člověk zamiluje, sejde a rozejde, to je jen součást toho hledání...

pavli
13. 01. 2009
Dát tip
jste kapičku starší,možná se to nezdá,ale sem slušnej kluk,laska je vecna jen ve vzpominkach,muzete milovat sebevic ale pokazdy se to zmeni ve stereo tip,jen vzpominate na lasku,ale sem mladej a urcite o tom vite vic,tak vam teda budu verit:)

avox
13. 01. 2009
Dát tip
a proč mi najednou vykáš? pamatuji, přece říkám, že láska je věčná :-)) krom toho, když jsem psala tuhle básničku, byla jsem o hodně mladší

pavli
13. 01. 2009
Dát tip
urcite prectu,a nerikejte ze si nepomatujete svou lasku? neverim

avox
13. 01. 2009
Dát tip
vždyť já jsem důchodkyně a vím o čem mluvím :-))) nechceš si přečíst i jinou básničku? mám jich tady víc...

pavli
13. 01. 2009
Dát tip
neim,ale každej duchodce ti řekne o svý první lásce,zapomenes cislo satny ve skole,ale tohle fakt ne

avox
13. 01. 2009
Dát tip
já ti tvé názory rozmlouvat nebudu... víš co je selektivní schopnost mozku? co by sis v šedesáti počal se všemi vzpomínkami, kdyby nás nikdy žádné neopustily? :-)

pavli
13. 01. 2009
Dát tip
není zač,láska není věčná,jen vzpomínky nás neopouští

avox
13. 01. 2009
Dát tip
lidé se rozcházejí, zamilovanost vyprchává, ale láska, láska je věčná :-) díky za nakouknutí

pavli
13. 01. 2009
Dát tip
basen krasna,ale laska vyprchava

Delfín
20. 09. 2008
Dát tip
Mně už taky "-sát" jednou bylo před časem dosti vzdáleným, a šedin mám víc než je milo, dík sklům jsem býval přesmutný, už jsem se těch komplexů zbavil, /to duši trochu uzdraví/, když s dívky skly jsem svoje srazil, řekl jsem pouze: "Na zdraví!" Pak oba brýle schovali jsme, důležitý byl vnitřní zrak, jemuž dík citům objeví se, co mohl dříve přezírat... ;o)

avox
20. 09. 2008
Dát tip
Ále, povídej mi o tom chvilku... nosím brýle celý život, teď už střídám "dálkové" s "čtecími" jenže je dost rozdíl, když sundá brýle "-náctiletá" nebo "-átiletá"... :-)) nechceš si přečíst některou další básničku? mám jich tu víc... :-)))

Delfín
20. 09. 2008
Dát tip
avox: Ale když skla Tvá zarosí se, k čemu jsou Tobě brýle pak? Když ale někam uklidí se, krásné je zulíbat ty oči něžně vyplašené, zbavené skel svých jistoty, prudký cit srdcem se pak žene a třebas jeho cílem Ty! ***Jo, nevěřila bys, jak krásně něžné a přitažlivé bývají právě oči oněch něžných krásek zbavených té skleněné ochrany, ač mnohým dodává jistý zvláštní půvab! Jak rád jsem si kdysi zpíval: Má princezna nehalí se do hermelínu, ale nosí brýle... Děsně chytlavá písnička! A mně se dívky v brýlích líbí...;o)

avox
20. 09. 2008
Dát tip
no ale zase pod brýle většinou nenaprší! :-)))

Delfín
20. 09. 2008
Dát tip
Já občas deštník nosím v batohu, ale děsně nerad ho vyndavám! To spíše schovám své brýle... A rád je sundám i něžnému protějšku a to hned ze dvou důvodů: jednak mne nevidí tak ostře a může si o mně dělat iluze a pak: jak bych asi přes skla slíbával ty kapky deště, něžné to posly Lásky?;o)

avox
20. 09. 2008
Dát tip
Jestli máš deštník, tak neprchnu :-), já jej zásadně nenosím... ale nosím brýle, tak pokud mám v očích vláhu, není to déšť... občas slzím i smíchy...

Delfín
20. 09. 2008
Dát tip
Prší a déšť Ti smáčí vlasy, prší, nač jenom myslíš asi? Stojíš tu v zadumání, mne snad nevnímáš ani, já v náruči Tě svírám, a věřím, že snad slíbám z očí Tvých kapky deště, jenom ať prší ještě, sice mi prchneš někam v dál... A já bych sám tu potom stál! ;o)

Delfín
05. 09. 2008
Dát tip
Už koukám!

avox
05. 09. 2008
Dát tip
ano, tohle znám... taky mám pár autorů, kteří mne inspirují pošlu ti nějaká avi, až se vyspíš, nakoukni :-))

Delfín
05. 09. 2008
Dát tip
Není! Tohle jsem složil jen pro Tvé potěšení! Je mým zvykem psát veršované komentáře / nejen tady, ale i jinde!/ a věř mi, že někdy jsou takovéto rychlokvašky lepší těch oficiálních dílek...Ostatně, mnohé z komentů se časem dílky samy stanou... Víš, když na to přijde, jsem strašně hravý! Sbnad i proto jsem si tady zvolil právě svůj nick a nedal se odradit ani tím, že podobné tu již jsou /delfin, delfínek/...Jinde jsem zase kdosi jiný, ale ti, kdož mne znají a jsou taky na více místech, mne bezpečně poznali...;o)

avox
05. 09. 2008
Dát tip
Díky, tohle je krásné, škoda toho do komentářů. Zaslouží si místo na autorské stránce, je tam?

Delfín
05. 09. 2008
Dát tip
Závidím dešti, který líbá Tvoji tvář vlahým polibkem, srdce mé stejné touhy mívá, zdáš se být neskutečným snem! Vídám Tě denně na zastávce, než odjedeš mi kamsi v dál, když na mne směješ krátce, chci říci, že bych o Tě stál! Však hrdlo obava mi svírá, že uslyším Tvé rázné: Ne! Tak zrak můj jen toužebně zírá skrz ony dveře skleněné, za nimiž stojíš, moje drahá, tak něžná a tak žádoucí, do duše mé se soumrak vkrádá... Víš o mně? Nevíš? Kdopak ví...

A.H.
18. 07. 2008
Dát tip
Jsi koukal na Daredevil ne? :)))))))))))

A.H.
18. 07. 2008
Dát tip
kdyby to tak jen byla prada. S každou kapkou aby každá láska vyrostla.

avox
03. 06. 2008
Dát tip
děkuji Toníku, přišla mi tvá slova v tu nesprávnější chvíli, díky

tonas
02. 06. 2008
Dát tip
raduji se z toho, že jsme si v tom psaní dosti blízko

HenryP
01. 04. 2008
Dát tip
tu bohuzial nemam velmi na vyber :-)*

avox
29. 03. 2008
Dát tip
Ráda tě tu vidím :-)

Bíša
29. 03. 2008
Dát tip
Budu si čísti Tvá skvělá dílka...

Diana
09. 03. 2008
Dát tip
Jéje, to je miloučké - a v dešti ještě vyrostla by...*

avox
04. 03. 2008
Dát tip
ano, i to by šlo, až na tu zlámanou ruku :-)) díky!

avox
22. 02. 2008
Dát tip
díky za návštěvu, třeba nakoukneš i na další? :-)

Milá klasika, líbí a přidávám tip:-)

snivá
09. 02. 2008
Dát tip
miluji déšť, letní a tip

avox
28. 01. 2008
Dát tip
děkuji, moc, zvláště, jestli budeš číst i další :-))

neroušek
28. 01. 2008
Dát tip
Zakulacuji na 25! Milé,miloučké!

avox
16. 01. 2008
Dát tip
deštík já taky pořád ráda, jen už jsem přestala capat v loužích, asi stárnu... :-)) díky za návštěvu, za típek i ten úsměv na konci

Kolečko
15. 01. 2008
Dát tip
deštík já rádo, to je vždycky venku spousta mých kamarádů kroužků a koupeme se v loužích * :o)

ja viem...ale idem postupne...a tu, som nebola...aspo¨si to myslím;) a preto prehádzam postupne radšej všetky, aby som nič nevynechala;)

avox
12. 12. 2007
Dát tip
tady jsi ještě nebyla? vždyť už jsme se kdysi vzájemně četly, nevíš?

príjemné;)*

avox
29. 10. 2007
Dát tip
děkuji, ale tohle je už hodně dávná vzpomínka... :-)

Kastel
05. 10. 2007
Dát tip
fajn nápad:o)

avox
27. 09. 2007
Dát tip
díky, za příspěvek i tip, hlavně jestli nakoukneš i na další...:-)

zzlatý
26. 09. 2007
Dát tip
Co jsi napsala, je prosté, po dešti hned všed všechno roste... (nemyslí se tím nic sprosté) Dám tip a ten je zasloužený


avox
05. 08. 2007
Dát tip
díky, budu ráda, když si u mne budeš číst :-))

Hesiona
05. 08. 2007
Dát tip
Hezoučká miniatura :o) Ty já ráda. Asi proto, že to moc neumím :o/

avox
04. 07. 2007
Dát tip
:-)) šťastně došli...

Markel
04. 07. 2007
Dát tip
Pěkná, i já jsem šla tím deštěm - T

avox
03. 06. 2007
Dát tip
třeba se ti jiná bude líbit víc? a třeba ne, každý vnímá jinak...

těša
03. 06. 2007
Dát tip
taky mi to připadá trošku všední.

avox
07. 05. 2007
Dát tip
co nadělám, každý vnímá po svém, díky za návštěvu a názor, třeba se ti zalíbí jiná?

maartin
07. 05. 2007
Dát tip
... mně se nějak nelíbí, odráží se ode mě

avox
05. 05. 2007
Dát tip
jsem ráda, je to vzpomínka :-))

vesuvanka
05. 05. 2007
Dát tip
je moc hezká :-))) TIP

avox
04. 05. 2007
Dát tip
Přijdu se podívat, od koho že to mám, zatím jen díky :-))

Korála
04. 05. 2007
Dát tip
Nějak na to takle spontánně neumim zareagovat, ale tipec to mít musí a basta (jakože ode mě, jasan)

avox
03. 05. 2007
Dát tip
Díky, milé vyjádření :-))

avox
03. 05. 2007
Dát tip
díky za návštěvu i za názor... každý má svůj způsob, jak vyjádřit své pocity, nemusí se nutně líbit všem, ale je fajn, když se líbí, když se vysílá na stejné vlně :-))

Lakrov
03. 05. 2007
Dát tip
> a v dešti ještě vyrostla by... Snad vyroste, má-li z čeho. Láska pro růst mnoho živin nepotřebuje. Bohužel má pak občas i mělké kořeny. Ale to se týká jen některých... Málo mě toho ve škole naučili. Víc se mi líbí ty, co se rýmují. Jenže takovou napsat mi souzeno není (proto ty ryze epické prózy; profese se na mně podepsala :-) ). Slovní obraty, ať jakkoli neobratné (to ne ty Tvé - nebo Vaše?), mě nenechávají v klidu. A zdá se, že ani do budoucna se to nezlepší. Snad nedělám chybu.

Déšť je spolehlivá věc... UT

Dáša
12. 04. 2007
Dát tip
nevím, proč by láska nemohla v dešti vyrůst ... myslím, že jo :o)

avox
02. 04. 2007
Dát tip
musíš si dát "všechny kritiky na jednu stránku", už je toho tady opravdu poměrně hodně... :-))

avox
02. 04. 2007
Dát tip
Už je to tady opravdu potřetí a ještě mi svítí jedno avízko, nespěchej tolik, písmák je občas dost líný v předávání zpráv :-))

tonas
02. 04. 2007
Dát tip
nechce to sem naskočit. Nevím proč. Chci jen povědět, že trvé básničky jsou i podle mého vkusu. vázanýmveršem a přírodně milostné a svelkou dávkou autorského umu. Díky za návštěvu.Zvu tě na Orlík

tonas
02. 04. 2007
Dát tip
Píšu své vyznání potřetí, nějak to nechce naskočit.Tvé básničky jsou i podle mého vkusu. Obsah - láska a příroda, forma vázaný verš. Děkuji za návštěvy u mne. Zvu tě na výlet - na Orlík ovšem.

avox
02. 04. 2007
Dát tip
děkuji za tvá slova, chvála vždy potěší... to pozvání si ještě rozmyslím, :-)) přece nečekáš, že kývnu hned napoprvé? :-))

tonas
02. 04. 2007
Dát tip
píšeš i podle mého gusta.Přírodně - milostná lyrika vázaným veršem, toho je nám zapotřebí. Děkuji za milou návštěvu a zvu tě na výlet. Kam jinam -na Orlík

tonas
02. 04. 2007
Dát tip
že bychom spolu vyšlápli na ten Orlík:Děkuju za návštěvu, píšeš své básničky i podle mého vkusu. Vázaných veršů jako formu a přírodně milostnou lyriku jako obsah - toho je nám zapotřebí

avox
25. 03. 2007
Dát tip
no to víš, občas přijde i krupobití... ale tohle byl vlahý letní déšť

Dickers
25. 03. 2007
Dát tip
Hezké, ale déšť je stejně tak nelítostný:)že? Dokáže dát život, dokáže i srazit květinu k zemi a zlomit. Láska je jak květina a tahle je krásná*

To bol citát. Stoletá? No, tých pár dní hore dole(fór):-) Vlastne ženy neprezrádzajú vek. Mám pravdu?.-)

avox
23. 03. 2007
Dát tip
já myslela, že si tady všichni tykáme... :-(( jak mi někdo začne vykat, připadám si stoletá...

...je vidieť, že ste veľká romantička. Ále kdeže, Roman Tyčka je môj manžel:-) Potešilo aj nedoukov v obore:-)

avox
18. 03. 2007
Dát tip
to já děkuji, za návštěvu a mám radost, opravdu :-))

Yeštěrka
18. 03. 2007
Dát tip
Moc hezký.. Štěstí jsou kapky deště.. Měla jsem takovou zvláštní náladu, ale tvoje dílko mi zvedlo náladu. Děkuju.. *T

avox
13. 03. 2007
Dát tip
:-)) asi neměla... ale vzpomínat je i tak milé

Robinia
13. 03. 2007
Dát tip
jo :-) (v dešti roste, když má zdravé kořeny :-))))

alternic
25. 02. 2007
Dát tip
:-) * *

T_O_M_
21. 02. 2007
Dát tip
opět líbí a opět t

megahit
04. 02. 2007
Dát tip
moc hezká atmosféra. já bych taky ráda tlapkala bosa ve vlahém dešti-až budu mít děti, určitě si s nima pár kaluží prolezu :o)

Amiška
03. 02. 2007
Dát tip
na mě až moc sladká..ale déšť mám ráda

Maasek
02. 02. 2007
Dát tip
déšť...zvlášť ten letní, vlažnej... krása

avox
01. 02. 2007
Dát tip
dík, to potěší

Sakul.93
01. 02. 2007
Dát tip
moc se mi líbí:o)

avox
07. 01. 2007
Dát tip
Celý film jsem neviděla, ale zrovna ten obraz ano, bylo to i úžasně hezky natočené... dík za návštěvu

déšť je zvláštní vynález: včera v jednom fimlu prosil slepý chlapec dívku, aby nastavila tvář dešti, že si ji podle zvuku dopadajících kapek lépe představí...není to úžasné? plus *

avox
03. 01. 2007
Dát tip
já mám ráda déšť, takový vlahý, laskavý:zout se a tlapkat v loužích bosa, jako když jsem byla malá... asi by se lidi smáli, asi bych si netroufala, ale stejně bych bych si přála...to jsou okamžiky, kdy si jeden uvědomí, co je to stáří

Ó
03. 01. 2007
Dát tip
...láska v dešti povyroste ....nebo se rozpustí...to, když to není "pravá láska"...

Rabb
29. 12. 2006
Dát tip
ach, rytíř chrabrý! ..asi tak.. ..nic ve zlým.

eleja
28. 12. 2006
Dát tip
mno, je to mile, to jou ..... ale neco takoveho jsem cetla snad tisickrat.

avox
28. 12. 2006
Dát tip
Prosím o shovívavost, jsem tady první den, děkuji

Vlkodlak
28. 12. 2006
Dát tip
no......

zorka
28. 12. 2006
Dát tip
možná tak gumovej medvídek naboptná, ale láska spíš zhubne :-)

Incognito
28. 12. 2006
Dát tip
taky bych chtěla... :-) ale jo, milý dílko *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru