Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Severka

20. 04. 2001
3
0
829
Autor
Sinuhet

Nostalgický tok myšlenek

Severka Myšlenky tápou ve tmě po stěnách tlak krve prudce stoupá žaludek houpá se mi na vlnách pomalu ztrácím se jak břehy za přílivu. Jak lapený ptáček ve zlaté kleci, dřív zkoušela jsem zpívat. Písničku naučenou snad stokrát vylepšenou, co i ptáčníka jednou omrzí. Tak ptáčka vyměnili. Jak kapka deště mizící v moři, bloudila jsem s věčností. Hledala majáček uprostřed moře, který na sever uměl by poslat můj vor. Lodičky osudů směr zkoušely mi dát, snad všechny strany světové, však o severu nechtěli nic znát. Pak jednou severka vysvitla a jak k oáze v poušti, já kleknout chtěla a pít. Však jako by zázrakem voda studená pod vrstvou ledu chtěla se skrýt. Já modlím se za slunce, že sílu bude mít, že nenechá mě jak mršinu nevděčně v písku tlít. Žízeň je větší než mohu snést, tak už rozbij ty ledy mezi kry mě nech vlézt. Dej mi pít! Severka svítí a já žízní ztrácím sílu. Pískem propadám se hloubš, dun nesu v sobě tíhu. Já musím pít! A led je stále pevnější...
Marichen
14. 04. 2005
Dát tip
Půvabné,nesporně.Tip

Kaptah
20. 07. 2003
Dát tip
Moc pěkné,...ty i já jsme jedne krve:)

malar
21. 05. 2002
Dát tip
Hezké, líbí se mi to.*

Pjopej
30. 04. 2001
Dát tip
Na poušti Jan křičí pro lásku boží snad se i Tvá tvář na mě časem usměje protkána jedovatými noži zbývá nám víra jediná bílá naděje... Mír srdci a lásku hlavě přeje Pjopej

inventor
20. 04. 2001
Dát tip
Vítám tě mezi námi grafokmány :-)))

Pája
20. 04. 2001
Dát tip
dej nám pití*

Mámalibor
20. 04. 2001
Dát tip
tááák dííííky za sílu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru