Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poesie

15. 02. 2007
7
19
1209

 

 

 

(definice)

 

 

Poezie

 

to je schopnost dát druhým

mantinely k rozjezdu

 

 

Aby i oni

 

mohli vzlétnout

 

 

 

(akční rádius)

 

 

Když se ptáte kde je

poezie

 

hledáte špatně

 

Hledáte ji na hladině

ale ona už se třeba potápí

 

u korálových ostrovů

 

 

 

(závěr)

 

 

I malý kokot velké

děti robí

 

Dlouhé básně

jsou pro snoby

 

 

bez fantazie

 


19 názorů

Wee
19. 10. 2008
Dát tip
ta korálová je fajn :-)

nonamebeast
21. 02. 2007
Dát tip
ej jo:-)

palino8
19. 02. 2007
Dát tip
hmm, pekné... aj s vygradovaním ;) aj keď bez vulgarizmu by to bolo lepšie, čo už... Usmiata: píše sa Háberove, nie Háberové ;)))

berg
15. 02. 2007
Dát tip
Na závěr jsem se pobavil, vyvrbilo se to dobře.

hezky, dík :-)

Marcela.K.
15. 02. 2007
Dát tip
Definice klíče pod rohožkou... Člověk, který doufá, že pod rohožku se dnes už zloději nedívají... tudíž věřící ;-))) A jeho akční radius? Od korálových ostrovů až po rohožku...vlastně až po odemknuté doma... Závěr: ...nemá rád zbytečná slova:-) Jo i T* dám :-)

už vím kdo je zbora dobrý chlap to je to se pozná na první pohled

Zbora
15. 02. 2007
Dát tip
líbí

Alojzia_W
15. 02. 2007
Dát tip
pekne, pekne* tak hura k tym koralom:-)...inak koraly nie su moc hlboko...ale obraz je to pekny, urcite pitoresknejsi ako potapanie v marianskej priekope:-)

nerozumím slovensky

si můžu definovat, co chci ty též ... nemusíš s tím souhlasit, ale to je tak asi jediné, co proti tomu můžeš dělat :-)

nesúhlasím s 3. časťou...ale úplne;))) nie všetky dlhé básne musia byť zlé...napríklad niektoré Háberové sú nádherné a tak...a aj iní autori majú čo do seba... ok, je to tvoj osobný názor... ;)

Honzyk
15. 02. 2007
Dát tip
...norsky svetr po rohozce skace...

JirkaS
15. 02. 2007
Dát tip
I malý kokot velké děti robí - to hej Dlouhé básně jsou pro snoby bez fantazie - toto nie! Vezmu-li v úvahu, cumbajšpíl, Obeliskové Blues, pak neznám lepší věc. A je to dlouhá báseň...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru