Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ANKETA - KDY ZAČNE FUNGOVAT FORMÁTOVÁNÍ?

26. 02. 2007
0
12
353
Autor
gr_4you

- Kdy bude písmák schopen solidně obsluhovat i člověk který nezná HTML? - Proč se text neuloží v podobě v jaké jsem ho nastavil? - Proč se mi někdy nedaří vynechat řádek, jindy zarovnat text v pravo atp.? - Kdy by to tak mohlo začít fungovat, když to zlobí od počátku spuštění nové verze Písmáka a proč to na ostatních literárních serverech funguje bez potíží?


12 názorů

fajo
09. 03. 2007
Dát tip
nuž,zázraky modernej techniky..kde asi udělali soudruzi z NDR chybu?

chikvadrat
04. 03. 2007
Dát tip
-když jsem napsal "můj první kaligram", vyšel na jednom řádku...

Inu, jaro, pane kolego. Všechno to najednou pučí a vylejzá...

pozo, mně taky, je za to celkem slušný kapesný

Petrusha
26. 02. 2007
Dát tip
aaaaaaaa furt by ste to chceli mať jakési jednoduché :))))) no mne tam ešte chýba kolonka :))) ale budiž, skúsim sa zmestiť do daného výberu

Dávám tomu rok. Maximálně dva!

pozorovatel
26. 02. 2007
Dát tip
dítě jako tiskový mluvčí písmáku, mně se ta představa líbí!:))

JiKo
26. 02. 2007
Dát tip
ale počítám, že se ti dostane odpověď typu: editor je produkt třetí strany :-) Abych rozehnal tvé obavy tento editor LZE tj. JDE nastavit tak, aby formátování nežral. Tímpádem je snad jasné, že hlasuju pro možnost: Čekám to každým dnem :)

JiKo
26. 02. 2007
Dát tip
drobné řešení jsem publikoval zde: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=223341 Protože pařez, bývala taková univerzální absurdní odpověď.

protože prostě proto, sašo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru