Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední soud

23. 03. 2007
2
5
1086
Autor
Jendula

Takto mluví křesťanský Bůh, nikoli můj.

Poslyšte! Slyšte ten hluk, jež dopadá na vaše hlavy, jež předzvěstí muk a pekla více než návy. Já hřmící hvězda - vy sestry semknuté v řádech. Smrt se vám nezdá, zbývá vám poslední nádech. Za všechno zlo - zrozením dávno jste vinni a největší gró, že i v pokání býváte líní! Vy dubové hlavy! Už vaši praotci smaží se v pekle vy pyšní pávi - pery! Však v srdcích křičíte vztekle. Tak pohleďte vzhůru, dnes marno je roniti slzy, v skutečnost můru a ve smrt životy brzy proměním v prach i vaše dědičné hříchy, vinou je strach; zbavím vás, bezvěrci, pýchy!

5 názorů

Lucia6
24. 03. 2007
Dát tip
ja si myslim,ze tak mluvi,naoko vznesene a uslechtile k tomu.nemam rada verici kteri slepe spolehaji na sveho pambicka a nechaji se vazne vest jak ovecky. kdyby se vsichni ridili desaterem je klid,ale ti chytrejsi vymysleli zpoved,takze neni nic snazsiho nez se pekne vyzpovidat.no koukam,ze jsem se zbytecne rozepsala:-(dilko samotne je ale opravdu dobre tak aspon *

Jendula
24. 03. 2007
Dát tip
Ano, myslím, že přesně takhle mluví křesťanský Bůh. Ovšem protože věřím, že Bůh je jen jeden, nemyslím si, že takhle mluví on, jako spíše takzvaní křesťané. Udělali (nevím proč) ze svého (mého) boha strašáka a snaží se nám namluvit, že on je strašný a my zkažení. Čili chci jen říci, že tahle básnička není namířena proti Bohu. Vysmívá se pokryteckým křesťanům a jim podobným. Jestli lidstvo někdy zanikne, a na to vemte jed, že ano, stane se tak jeho vlastní rukou - rukou lidstva, nikoli boží. Vyvraždí nás náboženští či političtí fanatici, a to bez ohledu na náboženskou nebo stranickou příslušnost. Provolejme jim třikráte sláva. Moc dobře to s námi koulí.

avox
23. 03. 2007
Dát tip
Nevím jak mluví který bůh, jsem ateista, ale můj osobní bůh je laskavý, tolerantní a chápavý, a když říkáš, že není tvůj, tak ho snad nech na pokoji...

Dáša
23. 03. 2007
Dát tip
Myslím, že takhle křesťanský Bůh nemluví ... i když v něčem souhlasím, některé rýmy dobré ... některé nechápu ... celkově bez tipu ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru