Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozchod

23. 03. 2007
4
8
997
Autor
Matob

Existuje spousta různých promiň, ale některá jsou kurevsky těžká.. a ještě těžší je říct prosté: "Buď v klidu, nic se neděje!"

Po sladké cestě odnikud nikam

okouzlen sebou tebe se zříkám

lepší být svůj než nebýt ničí

zrdcadlo zoufale ve střepech křičí,

A lžička od kávy prázdno nevyplní -

telefon od rána vytrvale zrní.

Něco se stalo a tak tiše předu,

okamžik zmrazený do kostek ledu

pomalu taje všude kolem.

Čas je jak látka prožraná molem

jež hltl sny a naděje.

"Buď v klidu nic se neděje!"

 

 


8 názorů


MazLenka
26. 03. 2007
Dát tip
Mě se líbí *

Neuwe
23. 03. 2007
Dát tip
Nějak mi to nesedí, ale nemohu sloužit, nevím, čím to je

Matob
23. 03. 2007
Dát tip
Nevadí, díky za názor, neúspěch je to co mě žene vpřed, úspěchu se člověk rychle nasytí

Natasha_
23. 03. 2007
Dát tip
Hmmm, taky jsem se dívala hned, zda chceš a nebo nechceš kritiku - pro mě to pořád nefunguje (navzdory tomu Tvému vysvětlení), ale to je prostě věc vkusu - a já jsem obecně strašná sekernice.

Matob
23. 03. 2007
Dát tip
Nevím, zřejmě je to nějaký zvrácený poetický smysl, ale v tom je právě kouzlo básnické, kdybych chtěl napsat jednoduchou veršovánku o tom jak je mi zle, bolí mě srdce a cítím se bídně, pak by to asi vypadalo trošek (neříkám že o moc) jinak... a právě proto si vrním vzteky a telefon si může zrnit třeba od bílého rána. Jinak nepopírám - sem naprosto všední místy až anitoriginální poetická lama a klišé je mé druhé jméno.

oleandr
23. 03. 2007
Dát tip
líbí

Natasha_
23. 03. 2007
Dát tip
Říkanka, bohužel i dost tuctová. Navíc jsou tam takové ty paradoxy, kdy autora asi nenapadl jiný rým (Něco se stalo a tak tiše předu. - předení přece existuje pouze ve spojitosti s příjemnými věcmi; telefon od rána vytrvale zrní - on by zvonil, že, ale to se zas nerýmovalo :) Ale aspoň ten rytmus celkem funguje...takže to prostě chce hodně číst a pořád to zkoušet.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru