Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdy ...

24. 03. 2007
11
9
1617
Miláčku ještě konec není všem dnům v něž jsme si přisouzeni ten náboj co jsi kdysi vložil do mého srdce taky do žil se stejnou silou jako vždycky byť bez dotyků poeticky o život hlásí každou chvíli jak prve dnes mi stejně milý je každý akord tvého hlasu i každá hláska na netu - byl jsi mi vůdcem svého času vtáhnul mě v hnízdo poetů v něm ustlal stébly z vonné trávy a kolibřího nejspíš peří chybělo pár dnů do popravy a hle už zase víc si věřím ba mnohem víc – už létám znova a sálám prý jak supernova ve žhavém jádře dosud tebe Miláčku ještě konec není zimě však už mě nezazebe …

9 názorů

palino8
05. 04. 2007
Dát tip
oáza kvalitných rýmov

Robinia
27. 03. 2007
Dát tip
*

já mohu - je to Poezie :))) - díky, Steny - v pátek jsem tvoji nepřítomnost v Obratníku zastoupila básní "Krásná noc"

stenos
25. 03. 2007
Dát tip
Umíš překrásnou poezii...ale obnažuješ se víc, než si kterýkoliv z mužů zaslouží.

Imminici
25. 03. 2007
Dát tip
Nádherně optimistické, moc se mi to líbí. *

pivnik
25. 03. 2007
Dát tip
...a nebo navzdy... tohle nikdy bych taky jednou chtela mit...

...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru