Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

proč nejsem ráda, že jsem byla nejhorší ve šplhu

14. 04. 2007
12
28
2178

jen taková večerní náladová bez ambic na zlato... (bramborová stačí)



na protějším domě

zaháklo slunce za okap drápek


prakem po něm střílí

sousedovic spratek

 

pro kterou vdanou paní - říkám si -

riskuje asi život v takové výšce

 
A dál něžně dýchám za oknem

na fazoli v Petriho misce

 


28 názorů

nepodařilo se mi u téhle proniknout do rytmu, trochu mi tam cosi trčí. ale "na protějším domě zaháklo slunce za okap drápek" je moc pěkný obrat a dýchání na fazoli versus spratek s prakem... pro mě osobně to s obrazy umíš nedostižně. Ovšem - musíš mi dovysvětlit, proč Petriho miska? :)

díky za tipy i poklonu... A když jsi už objevila mé úchylky, nech si to pro sebe, jo? znáš lidi...:)

máš ve své tvorbě tajemné úchylky do neotřepaných zdrojů (inspirace). To mě baví:-)*

:) škoda, že jsi mi to neřekl dřív, mohla jsem to napsat méně pateticky, a v závěru víc dramaticky. až z toho začínám být nostalgická, jdu najít vatu a fazoli... no, co stejně jsem chtěl vymalovat.

Honzyk
15. 04. 2007
Dát tip
...to urcite, budu vobiohat Kavky..!)))..myslim tyvy-))

aha, tak to z tvé reakce moc nevyplynulo.... a jo, možná trochu je, však proto říkám, že se nederu po zlatě, abych se vyhla kritice.

Opravdu mě nenapadlo, že si ty brambory všichni spojí s hladem. Tím spíš jsem dojatá, že nenecháte strádat bližní,zásoby mám až do příštího jara. pro Honzyka: ten nick jsem ukradla Kafkovi, jestli on na tohle slovní spojení šel do lesa, to se musíš zeptat jeho:) pro robotníka: ano, jistě, stylistická chyba, když není jasné, co je podmět, jenže chyba jen v případě, že není odvoditelný ani významově (když už ne i gramaticky), a to v tomhle případě je (aspoň všichni ostatní ho odvodili). Každopádně dík za vpomínku na pěstování fazolí v petriho myškách:)

Fouckault
15. 04. 2007
Dát tip
:-)*

Zuzulinka
15. 04. 2007
Dát tip
na fazoli:-)

Honzyk
15. 04. 2007
Dát tip
---umyelkyne v hladoveni)))))...kam na ty nicky chodite...? Do lesa??)))

Honzyk
15. 04. 2007
Dát tip
...ja mam nejradsi bramborovou kasi...kdyz vystydne, mas bramborovou zmrzku..)*

dadíková
15. 04. 2007
Dát tip
určitě :)

Norsko 1
15. 04. 2007
Dát tip
lukáš bude asi kohout :-)

dadíková
15. 04. 2007
Dát tip
ale mám tu Lukáše a ten mě budí brzo

Norsko 1
15. 04. 2007
Dát tip
nespi, slépky už sú na dvoře :-)

dadíková
15. 04. 2007
Dát tip
jo NEpochválit,,, ještě spím,

Norsko 1
15. 04. 2007
Dát tip
bramborová polévka rázně utiší skučící hlad :-)*

dadíková
15. 04. 2007
Dát tip
a to není pochvala co jsem napsala? vím bývám monotónně jednoduchá..vkritikách, asi i v básnění.. :)

oleandr
15. 04. 2007
Dát tip
dávám bramborovou s natí

díky za tipy, mám z nich radost, že bych udělal kotoul vzad - umět ho. pro marge: já přeci mám ambice... na bramboru. pro Iva: opravdu? to je dobře, že nejsem jediná. S pomocí svého psychoanalytika se s tím pomalu vyrovnávám básnickými pokusy. pro Dadíkovou: ty mě neumíš nepochválit, že?:) pro Petra: máš pravdu, tipů se člověk nenají.

dadíková
14. 04. 2007
Dát tip
hezký* jsi šikovná

IVO
14. 04. 2007
Dát tip
Já bych udělil bronz - minimálně za neotřelý rým drápek/spratek. Nic si z toho nedělej, mně šlo v tělocviku dost věcí, ale šplh a bradla vůbec ne. Místo medaile *T

marge
14. 04. 2007
Dát tip
zajímavé obrazy...dávám tip i když lidi bez ambicí jsou na nic!:))

Ta bramborová protože máš hlad? Jinak bych dal lepší.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru