Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojídání

30. 04. 2007
6
31
1717
Autor
leenai
Chtěla bych to vyjádřit v šesti krátkých větách, jednu na řádek – že 5 koček, pes a zahradní kbelík plný teplé, sluncem ohřáté vody ještě nedělají život a že štěkot je jenom otázka nedorozumění mezi šálkem a konvicí, když do rána vzdychá horký čaj a že tamtomu pánovi s buřinkou, kterého nevidíte, nebo spíš který nevidí vás, protože poledne uletělo do křoví, je moc málo zelených let a chtěl by víc, ale v kapse vítr a odvaha loupená, nebo loupaná jak pistácie z kabelky slečny, co vytvářejí cestičku pro Jeníčka a že mít narozeniny alespoň jednou do roka, děti z domova by byly živější, protože stropy by zmodraly a podlahy zhnědly a ten pes kočky pokousal, bál by se listonoše na svém ocase, a psaní by bylo víc, se všema těma pestrobarevnýma obálkama mezi zuby pouličních půlnočních ponocných, hlídajících noc, aby neutekla, vyplašená z odrazu v kaluži jarního podvečerního deště – ale nejsem na básnickou zkratku. Světe jsi dítě. Zavři pusu a nemlaskej.

31 názorů

leenai
02. 06. 2007
Dát tip
=))

leenai
01. 06. 2007
Dát tip
k čemu jsi dospěl? =)

leenai
23. 05. 2007
Dát tip
pán s buřinkou, vidličky a nože =)

martinez
01. 05. 2007
Dát tip
já to věděla - aj u bosorek dou chlapi dycky za mladšíma!!! nespravedlnóóóst!!!

martinez
01. 05. 2007
Dát tip
no ale zvlášť na účesu je znát její bosorácká nezralost - dyž to porovnáš s mojí fotkou ;o)

leenai
01. 05. 2007
Dát tip
jé ta je krásná! =))))

martinez
01. 05. 2007
Dát tip
esi ti to bude útěchou aj já to vidím prapodivně tu... furt s roletou... mladší kolegyně :o)

leenai
01. 05. 2007
Dát tip
semto neopravila ;) se možná opravilo jen tobě .. mi tedy neé.. tak jako bosorku bych tak brala ;)

martinez
01. 05. 2007
Dát tip
tož to abych to icq po týhle nenápadný poznámce zapla teda... :o) a dosílám jedna K pro mý zubožený šmanKote z minulýho názora...

martinez
01. 05. 2007
Dát tip
šmanote - 3lo dělá z názorů rolety?! no eště že u mne dlouho nenázoroval - tohle je děsivý!!! Lee, ale no tak... snad bys nechtěla vypadat jako čuba foxteriéra! to já aspoň jako bosorka a vcelku mi to vyhovuje :o) 3lo - no jo, no - já vím - a už střípkuješ?

leenai
01. 05. 2007
Dát tip
áááá! trilo! tys mi tu zhuntoval stránku ! :))

leenai
01. 05. 2007
Dát tip
marti: mého ex-teriéra bych nepopisovala zrovna lichotivě, spíš by se u toho vyskytla slůvka hraničící s ošklivostí ;)) nejsu Dášenka, že áno..

Dlakodlak
01. 05. 2007
Dát tip
hezzzkéé

Dlakodlak
01. 05. 2007
Dát tip


martinez
01. 05. 2007
Dát tip
no 3lo - jako haiku nebo vázaný verše třeba... nevím nevím... Lee - je mi tě líto že nevíš esi píšeš líp než ses krásná... to mne kvůli exteriéru asi nikdo nikdy tipovat nebude legrace - píšeš hezky...

leenai
01. 05. 2007
Dát tip
krásně formulováno ;) kuji pěkně všemo stranamo vámo

Baziliška
01. 05. 2007
Dát tip
líbí se mi ta atmosféra*

sininen
01. 05. 2007
Dát tip
zmateeek :))

martinez
30. 04. 2007
Dát tip
myslím že ve své kategorii to nemá chybu... *

Honzyk
30. 04. 2007
Dát tip
..vďaka, nepotrebujem...)

:-)

hravé ale nič viac

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru