Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přání

06. 10. 1999
0
0
198
Autor

Nelíbí se mi stav tohoto světa.
Uděláme stím něco?

Za mnoho a mnoho let bude na světě dobře za předpokladu že lidé na této planetě: … přestanou závidět a nenávidět… … přestanou vést ty pitomé války … … přestanou se vraždit pro hlouposti … … přestanou ničit tuhle planetu … … naučí se být moudrými … … naučí se rozumět všem bytostem … … naučí se rozumně využívat bohatství planety … … naučí se žít jeden pro druhého …. a to se možná stane v době kdy: … už nás dávno budou červi žrát … … už dávno budeme lítat v povětří v podobě popele .. … už nás to vůbec nemusí srát … … se možná znovu narodíme … ( Což by jistě bylo velmi zajímavé.) Otázka ovšem je,co my,obyčejní lidé pro to můžeme dnes udělat. Další alternativa: Nic se tu nezmění. ……. A to by pak bylo – peklo na zemi …….
Stařec
23. 03. 2003
Dát tip
To bychom už nebyli lidmi. Byli bychom bohové.

Lasy
24. 12. 2000
Dát tip
… už nás dávno budou červi žrát … uz aby to bylo LASY

Anonym
18. 01. 2000
Dát tip
Proč jen musí v dnešní době každá myšlenka musí být zdůrazňovaná těmi zbytečnými sprostými výrazy....
Vždyť to úplně zničí veškerou podstatu ...

kačka
16. 11. 1999
Dát tip
Mám názor, že nejde oživovat "mrtvolu"; jde ale nechat o/žít Krista v sobě. Pak je to všechno změněno jednou jeho za nás utrženou ranou.. se znovunarodíme .... a milujeme všechny bezrozdílu, žijeme navěky...

snoopy
12. 10. 1999
Dát tip
ano, printe, a moc!
jinak to zní jako trv.udrž.rozvoj.. bezva myšlenka.. jen.. začít jsme měli dávno.. ale to jistě není důvod teď už nic nedělat..

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
píííííp

Merle
07. 10. 1999
Dát tip
Mám na tohle takovej názor. Když chceš, aby se světem něco dělalo, začni u sebe. Udělej se "lepším" a zlepši tak svět.

Jean
07. 10. 1999
Dát tip
Zjímavý... snažím se... stát lepším (malé pokroky již patrné) ... A STEJNĚ TO TU STOJÍ ZA pÍÍÍÍÍÍp (teda většinou)

Print
06. 10. 1999
Dát tip
Peklo na zemi bylo vždycky... Skoro mám pocit, že by to bez něj tady nebylo ono... Tím víc je fajn, že se s tím nemůžeme smířit. Ne?:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru