Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak moc závisí věk dvou lidí na hodnotě lásky??

28. 05. 2007
1
65
3774

Zeptalo jse mně na tuhle otázku už dost lidí a já jim prostě odpovědět nedokážu...

Jednou za život prý potkáte lásku?
Podle mně to neplatí!
Ale jak poznáte že to je ta pravá?
musíte na ni vzpomínat...nebo ne? 

65 názorů

Milly
30. 07. 2007
Dát tip
Vzpomínám- když ji právě necítím k někomu jinýmu..- protože je moc krásný cítit ji....

Milly
30. 07. 2007
Dát tip
Hm, mně se ještě nikdo nezeptal--. :-)) A už vím, kdes přišel k úvahám o chroustovi. :-) Za všechno může Pišta!! Láska...., hm...., lásku lze cítit k rodičům, ke kamarádům, ve vhodným rozpoložení ke všem lidem v místnosti (nemusí být známí), ke všem bytostem...., k chlapovi, kterýho hladím.....- a nemusí to být můj partner a nemusím ho nijak dlouho znát....... Je to různý.... :-)

Cornelie
01. 07. 2007
Dát tip
Zadání otázky není podle mě špatně,myslím,že vím proč si ji položil právě takhle,ale to bych tady neřešila:)Věk dvou lidí na hodnotě lásky závisí,hlavně v našem věku,kdy o pár let mladší jsou psychicky jinde,to je holý fakt. :)Ale je pravda,že když jsou lidé již dospělí,tak na věku už tolik nezáleží. Podle mě lze potkat lásku na celý život.A podle čeho se to pozná?To nevím,zažila jsem zatím jen pár poblouznění,o kterých jsem si snad myslela,že je to láska,ale asi nebyla,i když...ten pocit se poslední dobou znovu ozývá:)Kdo ví?:)

Cornelie
01. 07. 2007
Dát tip
Zadání otázky není podle mě špatně,myslím,že vím proč si ji položil právě takhle,ale to bych tady neřešila:)Věk dvou lidí na hodnotě lásky závisí,hlavně v našem věku,kdy o pár let mladší jsou psychicky jinde,to je holý fakt. :)Ale je pravda,že když jsou lidé již dospělí,tak na věku už tolik nezáleží. Podle mě lze potkat lásku na celý život.A podle čeho se to pozná?To nevím,zažila jsem zatím jen pár poblouznění,o kterých jsem si snad myslela,že je to láska,ale asi nebyla,i když...ten pocit se poslední dobou znovu ozývá:)Kdo ví?:)

Sabinka
17. 06. 2007
Dát tip
bodík .*) *t* o*

Ano ano, má prdel je o dost starší, než jak se při pohledu do ní zdá.

pozorovatel
01. 06. 2007
Dát tip
nevěděl jsem, že tvá prdel pamatuje tolik..

To jenom jedenkrát, když mě nevzali k pionýrům. To jsem i plakal.

pozorovatel
01. 06. 2007
Dát tip
nekecej, měls jí vopruzenou

No, jakou... Krásnou, samosebou.

pozorovatel
31. 05. 2007
Dát tip
vzpomeň si na komunisty a jakous s nima měl prdel

Zlí! Jste zlí, zlí, zlí!!!!

pozorovatel
31. 05. 2007
Dát tip
no dobře, krásnou prdel budem půjčovat zemím eu

Záleží kolik lásky má člověk v sobě a jak má velký srdce. Myslím si že kdo to v sobě má tak může milovat i s na několikrát zlomeným srdcem. Záleží na tom jak je silnej a kolik bolesti snese.

Norsko
31. 05. 2007
Dát tip
... a chtěl bys, ... milý pišto ? :-)

Ale nenecháš si mě, že ne?

pozorovatel
31. 05. 2007
Dát tip
ale pišto, vždyť tu nejvíc plácáš ty:))) a teď jsem tě dostal!

Oldjerry
31. 05. 2007
Dát tip
Papouchu - asi víš, vo co go - dík Norsko a Pišta : jo, já jsem to jen alibisticky okecal...

Norsko
31. 05. 2007
Dát tip
a ušlechtilých tvarů

Ale kráááásnou!

Norsko
31. 05. 2007
Dát tip
pišta z toho má stejně jenom prdel

papouch
30. 05. 2007
Dát tip
Oldjíku - závidím Ti a zároveň přeju

Ona celá ta debata je debilní. Akorát si část osazenstva myslí, že plácáním o tomhle stane se intelektuálnější. Prdlajs.

Oldjerry
30. 05. 2007
Dát tip
Je to blbě položená otázka : opačně by byla logičtější - závisí hodnota lásky na věku ? a odpověď zní : tuto otázku může položit jen ten, kdo toho ví o lásce ještě s bídou tak polovic. Zaměňuje lásku s fyzickou touhou a vášní, lehce doprovázenou - někdy - i touhou mysli, a řekněme srdce, duše nebo tak nějak....

Oldjerry
30. 05. 2007
Dát tip
Vzpomínám na všechny své lásky - asi proto, že jich zase nebylo tolik, abych je zapomněl... ovšem tu pravou mám doma. Že je ta pravá jsem si uvědomil až v kritických situacích - a bylo jich pár. Tohle bude hóóódně individuelní....jinak láska je to, co zůstane po té, když pohasne vášeň, touha, libido...

dadíková
30. 05. 2007
Dát tip
věk lidí na hodnotě? když se dožijí sta, tak hodnota OK? :)

pozorovatel
29. 05. 2007
Dát tip
jestli už chodí a mluví, tak neni problém

Fouckault
29. 05. 2007
Dát tip
ta pravá teprve vždycky přijde :-) to už je jejich úděl..

Fallen:Já děkuji Tobě...:o)

děkuji všem za jejich názory a pochopení této diskuze To: sestricka.sluníčko1 souhlasím zcela s tvými názory Kéž by lásku bral takhle každý

Na dobrou noc: Říkej to znovu ústům mým, i kdybych nevěřila sluchu, i když to všechno dávno vím, je mi to víc než doušek vzduchu. I kdybych nevěřila sluchu, říkej to znovu ústům mým.....J.Seifert

Láska není něco,co bychom si k sobě mohli násilím přivázat a necháme-li ji svobodu a ona přijde zpět k nám,pak teprve poznáme skutečnou lásku...už nevím,kdo to řek.. Infy:takže klišé-básniček...hmm

Jen chci doplnit,co napsal můj oblíbený spisovatel J.M.Simmel: Láska je jen slovo.Neznamená nic...je to oblíbený způsob,jak říci:dva lidé se chtějí odvázat...láska je jen slovo,a když ta legrace začne,tím slovem přikrýváme hory hříchů.. Já si myslím,že věk na hodnotě lásky nezávisí a také věřím tomu,že pravou lásku můžeme potkat opravdu jen jedenkrát za život anebo vůbec...ty ostatní "lásky" jsou pouhé "napodobeniny" nic víc...

Diana
28. 05. 2007
Dát tip
Víš, jde o duševní zralost těch lidí a ta bývá, ale nemusí nutně být ve vztahu k fyzickému věku. Znám čtyřicetileté puberťáky, ale také znám osmnáctiletou holku, která je úplně dospělá, mně připadá dokonce moudrá - a nejen mně. Papouši, že tys byl v tom vztahu za puberťáka? ;-)) No nic ve zlým, jen tak pro odlehčení, nezlob se :-)))

papouch
28. 05. 2007
Dát tip
Dia.: aha - né není to hloupé já se jen ptám mám za totiž jeden "věkově rozdílný" vztah .. no za sebou ještě né, ale .. :-(( Tak se jen ptám, no .-)

Diana
28. 05. 2007
Dát tip
Papouch: Kéž bych mohla! Tohle si jen myslím - je to moc hloupé?

papouch
28. 05. 2007
Dát tip
Diana - to hovoříš z vlastní zkušenosti?

Diana
28. 05. 2007
Dát tip
Věk nehraje roli. Pravou lásku, jako všechno, prokáže čas. Když ti dva spolu vydrží do smrti a stále jeden druhému přeje jen to nejlepší, pak to byla pravá láska. Hodnota lásky? Tu lze měřit mírou oběti. Největší láska je taková, která všechno vydrží, nikdy nezakolísá, stále doufá, věří, chápe, obhajuje, nic pro sebe nežádá a je ochotna cokoliv obětovat.

Zuzulinka
28. 05. 2007
Dát tip
blahořečeni budiž chybo-slepí a pravdo-němí:-) pěkný den:-)

Zuzulinka
28. 05. 2007
Dát tip
blahořečeni budiž chybo-slepí a pravdo-němí:-) pěkný den:-)

papouch
28. 05. 2007
Dát tip
Zuzulíí Ty tam máž ňějaké hrupki? Nefšímsemsi .-))

Zuzulinka
28. 05. 2007
Dát tip
papoušku...myslíš za ty hrubky?...se stydím, ale v práci jsem ostře sledovaná a jak se snažím rychle, neopravuju a taky to tak vypadá:-)

papouch
28. 05. 2007
Dát tip
chroust je nesmrtelný přece... ať ho Vella maže jak chce, zase si vymyslí nový nick!

Počítám, že za chvíli se někdo zeptá na nesmrtelnost chrousta. Čekám to každým dnem...

Pirka
28. 05. 2007
Dát tip
Tak jo - Gra - - - díky .. právě mi to začalo dávat smysl : ) Láska je .. stav mysli optimálně nezávislý na vnějších okolnostech (ty jsou velmi pravděpodobně naopak závislé na něm) - a ad závislos - domnívám se, že je schopen potlačit negativní projevy stárnutí.

papouch
28. 05. 2007
Dát tip
Zuzulíííííí.... dal bych Ti tipa :-)

Petrusha
28. 05. 2007
Dát tip
apropó Jak moc závisí věk dvou lidí na hodnotě lásky?? absolutne nijako ... !!!

Petrusha
28. 05. 2007
Dát tip
Jednou za život prý potkáte lásku? - stretáš je denne, len nie každý krát ju ako lásku rozoznáš a láskavo pomenuješ (sú dokonca i tí, čo sa im to nepodarí za celý život, ale to je iná kategória) takže to vážne neplatí celý život už od destva máš rôzne lásky ... od maminy, až po vlastné dieťa a tým tá rada ani omylom nekončí ... - Ale jak poznáte že to je ta pravá? tak na prvý pohľad nijako ... ale ako hovorí dobre Zuzka, treba najskôr hľadať v sebe, ten zvyšok príde potom sám - musíte na ni vzpomínat...nebo ne? - nie nie tú treba hlavne žiť a vnímať ... spomínať nech spomínajú iní :)

Zuzulinka
28. 05. 2007
Dát tip
lásky je jen slovo, neznamená nic...atd., tuším Johanes Mario Simel (omlouvám se pokud jsem zkomolila) pro mě je to spíš velmi křehké plátno do něhož se zabalíš ty a to kolem plátno, jež natřásá vítr a ústa na něj malují vzory se slov mít červené srdce je láska a potkáš ji všude ovšem nejtěžší je asi...potkat ji právě v sobě sám, najít ji ve svých výšinách i na svém dně...vydolovat ji i s posledních záchvěvů ticha...láska je dech a jemný průvan na okenním rámu...láska je nadechnutí jsem se zasnila:-)

Pirka
28. 05. 2007
Dát tip
Jeee .. strasne nerada se opakuju - pardon - - - ale jak může záviset věk člověka na hodnotě lásky .. nemůže mi někdo, prosím, tu otázku vysvětlit?

Hodnota lásky je to co znaméná pro ty lidi co se milují:) To JiKo:Omlouvám se jestli ti připadám jako méněcenný individum :)

Pirka
28. 05. 2007
Dát tip
Neodpovídalo by se líp na otázku: jak moc závisí hodnota lásky na věku dvou lidí?

JiKo
28. 05. 2007
Dát tip
co je to hodnota lásky proboha?

JiKo
28. 05. 2007
Dát tip
poslední dobou se tu o lásce a vztazích hodně mluví... a taky mám poslední dobou dojem, že otázky kladou samí debilové...

papouch
28. 05. 2007
Dát tip
.....achjo :-(((

Děkuju Grafomanovi za tip na odpověď 10 otazek to je si myslim zatim nejlepši co jsem slyšel :) bo ne každý má doma Roztomilé plyšové zpívající dinosaury osobně preferuju Delfíny a moře To Pirka: odpovídalo vzhledem k situaci jsem to asi formuloval jinak :)

Pirka
28. 05. 2007
Dát tip
Neodpovídalo by se líp na otázku: jak moc závisí hodnota lásky na věku dvou lidí?

Honzyk
28. 05. 2007
Dát tip
o)---

Honzyk
28. 05. 2007
Dát tip
...me...N navic.., carecky chybi... a na todle nepla nyc...to je takova chemie, myslim ja, ze u kazdyho uplne jiny..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru