Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

R - R

06. 06. 2007
9
6
1442
Občas se zmíní /nečekaně/ že zapomenout nelze už ať revoltou či odevzdaně kde zkratují dva: žena - muž tam navždycky zví zřejmá stopa maličká jizva po žáru znaménko nebo piha krásy jíž připomenout nejspíš má si člověk chuť pití z pohárů z nichž směla pít jen dvoje ústa ta malá jizva nezarůstá však nebolí už nepálí jen připomíná kdysi cosi - snad pocit že jsme nebáli se chytit čas a zkrotit chvíli co nikdy by se nedala nemít včas shúry dotek síly vzpomínám: byla pomalá vteřina - v sobě půlden měla pak pár dní trval život celý netřeba Amorovy střely kde přímo z duše do duše beze slov padá věčnost tiše jediná mysl nenapíše příběh jenž city přetéká kde srdce chybí chybí vášeň kde prapodstata člověka se úmyslně světu skryla ať z kdovíjakých důvodů až ve smutečním průvodu z nás jeden nechá slzy z tváře ukápnout botám na špičky ten druhý sotva pozachytí hvizd zbrusu nové vábničky a kdyby přesto v básni příští se starý příběh zazrcadlí kde ohňů hřály nevychladly bělavě zlaté plameny jež prozařují abecedu každý pak každý z jejích znaků vniká tou básní do ženy či do muže /to jak kdo z koho/ - ne dobrých básní není mnoho Víš proč jsi mezi Favority ty jediný mým Rolls-Roycem? Tvé básně mají ostré břity jež obnaží mě ať vím kdo jsem ...

6 názorů

vitsoft
21. 06. 2007
Dát tip
Na písmáckém vrakovišti nechytá tvá báseň rez. Jak metalíza se blyští ostrobřitá Mercedes.

Fairiella
06. 06. 2007
Dát tip
* moc

Deepness
06. 06. 2007
Dát tip
nádherná báseň... "kde ohňů hřály nevychladly bělavě zlaté plameny jež prozařují abecedu" *

Bezinka
06. 06. 2007
Dát tip
...celá krásná (jen konec je spíš kategorie "věnováno"...:-) ) t*

Maasek
06. 06. 2007
Dát tip
kde zkratují dva... :) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru