Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pošliapaná

15. 06. 2007
11
33
6025
Autor
Marys

Bola som sama, no niekto druhý sa mi vkradol pod srdce. Hm, čo teraz? Túto básničku venujem Tmavému tanečníkovi, aby nebol smutný z toho, že vždy venujem poéziu len nejakým celebritám a nikdy nie obyčajnému, skromnému a šľachetnému prízraku, ako je on...

bozkávam
svetelnú reklamu
nahého klubu
na dobrú noc

zelený neón
zafarbí šaty
namodro

po tvári ste
strach
dolu
po špičkách...

33 názorů

Marys
10. 01. 2009
Dát tip
ked basnik by podla mna nemal prezradzovat to, co do basne vlozil.... ci uz umyselne, alebo len nahodou... kto sa uz teraz spyta tych vsetkych mrtvych basnikov, co tym vlastne mysleli? ja kladiem doraz na samotnu interpretaciu jedincov... kazdy v basni vidi nieco ine, nieco ine ho zaujme, nejake ine obrazy si predstavi, a to ja povazujem v basni za to najkrajsie...

Johann aj napriek tomu, že hovoril už primnoho, aj napriek tomu, že má také isté pocity, ako pri všetkých Tvojich ostatných... Má tento krát o jeden navyše - zvedavosť? A keďže internet po hube nedáva, a ruky neláme. Tak sa Johann predsa len osmelil a spýta sa...čo znamenajú tie zašifrované slovíčka na konci veršov (predpokladám zámerne označené - modrou)? Johann proste neverí, že by dochádzala len internetovo-čierná farba Tvojich klávesov.

neboj,sluníčko je štědré,marysko...

Marys
18. 06. 2008
Dát tip
mňo, lebo beru len 25 z 360-tich.... a nastvali ma, tak tam uz ani nechcem! .... ale nie, ale staci mi aj skola, na ktoru uz som prijaty.... nie som narocny... inac obmedzili sme sa jaksi na 2 basnicky.... mozes aj pokracovat v tomto rozhovore na nejakej inej, ak chces ;)

ale zoberú...nezlob..,co by nezobrali takového milúčkého chlapčeka:o)

Marys
18. 06. 2008
Dát tip
fiha, no ale totok :) .... a just nezoberu ;)

ale zoberú,vždyť jsi moc chytrýý,musí Tě zobrať! koncertů ještě bude... já jdu v pátek...Čechomor zbožňuji a dám si opečeného buřta a černé pivo k tomu....,jinak tohle sluníčko nepapá,chodí jen v sukýnkách a kupuje pořád nové střevíčky..,ale v pátek si vezmu rifle a kolo a budu se vracet někdy k ránu:o)

Marys
18. 06. 2008
Dát tip
nie, hlupe, ako som uz napisal..... zbytocne dlhe boli, a zbytocne zbytocne, bo ma tam aj tak nezoberu :P takze sa tesim na dalsi koncert..... :)

marysko svůj spánek dožene:o) a přijímačky dobrý?

Marys
18. 06. 2008
Dát tip
marysko bol v brne, kde bol koncert Linkin Park, ktory marysko aj tak nestihol cely, bo mal v blave hlupe prijimacky na vysoku skolu, no a potom sa marysko nemohol dostat z brna domov, lebo narazil na skvelych ujov autobusarov, takze prisiel az tak 6:15... :(

v noci marysko nespinkal a to prečo? :o)

Marys
18. 06. 2008
Dát tip
hm, lenze ja som nespal vobec.... pred chvilou som sa zobudil... po dvojhodinovom slafiku.... no a predtym som bol len unaveny, teraz uz som aj mrzuty

marysko mrzutý a nevyspatý? také se mi nechtělo vstávat,ale ráno mne potěšilo,že už konečně neprší:o)

Marys
18. 06. 2008
Dát tip
nevyspaty mrzuty marysko len s usmevom prikyvuje a vyjadruje suhlas a vdaku :)

..Marys,..ale,že Ti to píše*** moc líbí se tady sluníčku:o)

Marys
09. 04. 2008
Dát tip
:)

veľmi sa mi páči grafické pohranie sa s textom... výborne to vyzerá a vyznieva :) ale 1. sloha sa mi až tak nepáči :) a v podstate z textu ma chytil len záver :)

illusion
31. 03. 2008
Dát tip
už len za prvú vetu z prológu...*

Marys
01. 11. 2007
Dát tip
hej.... mne jeden neon na zastavke lezie na nervy, ked chodim na nultu..... by som ho odstrelil.... preto ho aspon casto pcham do svojich basni, nech mam pocit, ze som ho skrotil :)

Plastie
31. 10. 2007
Dát tip
mne sa paci ta neonova cast,...

Marys
31. 08. 2007
Dát tip
hmmmmm

Marys
20. 06. 2007
Dát tip
hej.... zaver bol spraveny ako prvy, takze to bude mozno tym.... som rad, ze si sa potesil. pajem pekny den...

že jo? aj mně se nejvíc líbí závěr :o)

Marys
18. 06. 2007
Dát tip
dakujem Betik :)

tanec
18. 06. 2007
Dát tip
Líbí

Marys
17. 06. 2007
Dát tip
to by ma tiez zaujimalo.... clovek sa snazi a takato vdaka? ts

tak já su celebrita, jo? co se tu člověk nedoví... :oD a kde se tanečník fláká že tu eště nechválí a neděkuje?!

Marys
15. 06. 2007
Dát tip
arigato ;).... ste velmi pozorni

Deepness
15. 06. 2007
Dát tip
pekné... také blues *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru