Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zabila jsem..

25. 06. 2007
4
23
1514

Taková blbůstka o lásce.. :)

Sedí v koutě,

                pláče...

Kolem jen krvavé stopy.

Byla to ona? Byl to on?

Byla jsem to já! Já to udělala,

zabila jsem lásku...


23 názorů

Zuzi,nerozčiluj se přeci,víš,že rozčilování je pomsta na vlastním zdraví?Měj se hezky,zdraví moc sluníčko :o)

Děkuju:) To mě teď moc potěšilo... docela jsem se tady ročílila, ale to k životu taky patří:)

Zuzi,to je dobrý *TIP*

Možná až mě napadne ta správná vražda, tak to pozměním..

Notreal
22. 07. 2007
Dát tip
schazi mi tam jak jsi ji zabila ... je to takove tajemne jedoduche, odradi to moc ctenaru

Oldjerry
27. 06. 2007
Dát tip
No - a je tam .... trojtečka a tip

To rozhodně ne. Pro mně je kritika vycteni toho, co dělám špatně... zatim mám pocit, že mi tady nikdo nějak kontkrétně nic nenapsal.... až na pár vyjímek...

Oldjerry
27. 06. 2007
Dát tip
Zuzo - to mne napadlo... to o tobě leccos prozrazuje... ty vlastně nechceš číwt kritiku, ale chválu, že ?

Škoda, že Ti teď nevidím do tváře. Jestli je to ironie či ne... Každopádně bych to tak jako tak moc neřešila. Budu psát, jak se mi bude chtít..

Já jsem nikde nepsala, že jsem normální...

Hezká debatka:) Co se týče otazníků a vykřičníku. Píšu to tak i v normálním životě, takže nemám důvod to měnit..

Oldjerry
26. 06. 2007
Dát tip
Blbůstka je přemíra interpunkcí, jinak je to miniatura jak vyšitá. Netipuji jen pro ty vykřičníky a zdvojený otazník - to je nešvar. Proč takhle nevhodně zdůrazňovat něco, co samo o sobě křičí ? Uměřenost, slečno, uměřenost....

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...taky pravda:)))

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
jak to mam vedet ja, ze jo:)

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...to nerjak smrdi..DDDDDDDDDDD

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...jen nevim, proc Vella poridila si novy nick ZACHVAT...viz...)))

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
jo no.. taky mi to prijde spis k pobaveni...:)

Norsko 1
25. 06. 2007
Dát tip
takové veselé, jakoby :-)

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
..hele, zadny takovy...pro dnesek krvak akorat..!***

Možný to je:)

Ay´Le
25. 06. 2007
Dát tip
mno co ti o tom povidat..je to patos od shora az dolu.. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru