Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak je mi

02. 07. 2007
9
23
1742
Autor
Pirka

.. nedávejte, prosím, tohle číst mému otci ..

Nihil est
a tak se podle toho chovám
piju rychle
a souložím v zatáčkách
lidem pro radost
protože svobodu máme jen jednu
a zdá se
je třeba si ji dokázat
Nemiluju pro strach ze svázání
nejsem blízká sobě ani
jsem cizí
a čekám až mě z toho někdo vytáhne ..

23 názorů

Pirka
18. 07. 2007
Dát tip
Bible jsou jenom podobenství ..:) A zatáčka přijde vždycky, když to nejmín čekáš .. a říkal mi jeden známý (přednášející na jedné nejmenované křesťanské fakultě, že jeho studentky jsou v tomhle ohledu velmi nebezpečné (osobně si ovšem myslím, že to jsou jen sprosté pomluvy - a maximálně jeho zbožná přání).

papouch
18. 07. 2007
Dát tip
to s tím časem jsi upravila nááádherně :-))))

papouch
18. 07. 2007
Dát tip
mňo... procházím seznam a ať počítám, jak počítám .. tak mi vychází: 2 těhotné, 3 ortodoxní křesťanky (z toho 1 bigotní), 5 zamilovaných (do mě néé), 2 lesbičky a asi 8 depkajících z rozchodu, kde se ale taky nechytám... No vypadá to, že zatáčka asi v nejbližší době nebude... :-(( :-)))

Pirka
18. 07. 2007
Dát tip
.. čas sít a sklízet, čas kameny sbírat a odhazovat, čas smát se a čas plakat, čas souložit a čas nesouložit .. to jenom že nevim, esi sem to poslala s avi :)

Pirka
18. 07. 2007
Dát tip
To mi připomíná - říkal mi můj ex-spolubydlící: Tak jsem to onehdá počítal a spočítal jsem, že mám 7 děvčat, kterým stačí zavolat .. no je na světě nějaká spravedlnost?! .. ale ono už i v bibli píšou, že všechno má svůj čas, že jo .. :)

papouch
18. 07. 2007
Dát tip
nojo, papouš by rrád, móc rrrád... ale momentálně jaksi ... jak to říct?? ... slovo SOUlož vzniklo z toho, že SOU na to dvá... ;-)))

Pirka
18. 07. 2007
Dát tip
pap --- vřele doporučuji :)

papouch
18. 07. 2007
Dát tip
nenene, souložit se má kdykoliv kdekoliv a za jakékoliv situace (v zatáčce jsem to ještě nezkusil... .-)

Pirka
18. 07. 2007
Dát tip
.. noo - asi se vůbec dám na obcházení domovů důchodců, psích útulků a tak .. spíš ..

guy
18. 07. 2007
Dát tip
ale nenutím ti ji, klidně dělej lidem radost tak, jak jsi zvyklá :-)

Pirka
18. 07. 2007
Dát tip
guy --- dík za radu, zní dobře .. :)

guy
18. 07. 2007
Dát tip
možná by to chtělo zkusit pít pomalu a souložit na rovině :-)

Pirka
06. 07. 2007
Dát tip
Stv --- Je krasne to od tebe slyset :]]]

StvN
04. 07. 2007
Dát tip
To s tou souloží je dobré.

Pirka
03. 07. 2007
Dát tip
Ump --- velmi milé :) jar --- ono právě to o té svobodě je tam tak trochu ironicky, čili myslím, že se svým způsobem shodnem .. a dík. zuz --- to je myslím to nejlepší, co se s tím dá dělat .. gratuluju :)) mar --- děkuji velmi pěkně )

martinez
03. 07. 2007
Dát tip
chápu tě, otcové takové věci o dcerách neradi čtou... do hloubky se neodvážím, nejsu tak dobrý plavec, pardon, kritik - líbí se mi to - jako zpověď a prosba v jednom

zuzuzu
03. 07. 2007
Dát tip
taková milá pocitovka, asi neosloví každýho, ale rozhodně k tomu má určitý dispozice, v každým případě mi to nic moc neříká

jarouch
03. 07. 2007
Dát tip
myslím že tím vším co děláš právě o tu svobodu přicházíš ;) Ale pěknaaaa, taková rozlítlá *

Velmi bezprostřední. Tip

Pirka
03. 07. 2007
Dát tip
ROM --- děkuji .. za obsažnost, mimo jiné :) bre --- díky moc, fakt moc, protože si fakt vážím tvého času .. a taky proto, že jsem ohromně ješitná (fuj) :) Jad --- Dík :) .. a je to smutné, že? :) ale jsou i horší věci - třeba moje kámoška .. tak já toho raději nechám :)) A k prologu - rodiče máme taky jenom jedny - a já mám ty svoje ráda. Moc. .. a chtěla bych pozdravit tátu - a mámu a taky ségru a vobě babičky a dědečka a taky holky ze třídy .. ahoooj ..

Jade
02. 07. 2007
Dát tip
libi se mi moc a je mi svym zpusobem blizka, nebo teda aspon mam pocit, ze ji rozumim. jen mi tam nesedi ten prolog. trosku se tluce s tou "svobodou" o ktery pises.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru