Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o polednách

16. 07. 2007
32
47
4798

Od ....... Pro mořský koník Odesláno 16.07.2007 19:26:51 Předmět Z muškátů a vína Neusychej drž se věrně květů z truhlíků na vašem zápraží, slyšíš ty drápky na mramoru? ... i vinná muška štěstí přináší :)

xx
...opilá vůní muškátů
na achátu si drápky brousím
vousy olíznu...
muška na diviznu usedne
právě je pravé poledne
a muškátové květy
světy přeplněné jsou
odnesou spánek
jak vánek křídla průhledná...
x

47 názorů

Print
08. 10. 2007
Dát tip
...*!

Anetté
22. 08. 2007
Dát tip
To dělá koník moc dobře:)

koník to dělává hodně často, je hravá kobylka :o)

Anetté
22. 08. 2007
Dát tip
To je pěkný stavět rýmy na začátek řádků*:)

Armand
23. 07. 2007
Dát tip
veliký úsměv :) široký * to je krásný střípek radosti

nonamebeast
21. 07. 2007
Dát tip
ej..moc hezké..opilá vůní muškátů..:-)

Marcela.K.
21. 07. 2007
Dát tip
no...baví mě tě trošku obíhat :-))) potřebuju zhubnout do plavek :-)))

jo, to je skoro ona :o) hezky tu kličkuješ mezi starejma a novejma :o)

Marcela.K.
21. 07. 2007
Dát tip
čau :-))jdu si čuchnout k muškátu :-))

kerýho Pecky? ta je náhodou moje! :oD dík

peckova chvilkovka! *

vitsoft
19. 07. 2007
Dát tip
Slyším, jak povadlé květy chrastí, děsím se představou hroznou, že taky visel bych nad propastí a čekal, až drápky sklouznou..

no vidíš... :o)

Milly
18. 07. 2007
Dát tip
No vidíš to- a mě žádná odpověď nenapadla- asi si takový básničky ani nezasloužím...... Ty jo.

pekne letni

pochválena budiž stručnost! :o) ole, aj tobě dík eště teda :o)

Marys
17. 07. 2007
Dát tip
idem strucne... mne sa to pacilo

oleandr
17. 07. 2007
Dát tip
příjemné zastaveníčko

díky sestřííí :o) Zuzulinko - já to nebrala přece podle svýho nosu... a myslím že někomu aj ty muškáty musej vonět... jinak by se jim včelky vyhýbaly... a v horký letní dny sou aj vůně jiný... a je zajímavý že v nělterých jazycích slovo vůně neznamené automaticky příjemnou vůni - rozlišují dobrou a špatnou vůni, to slovo jako takové je neutrální... ale to sem si jen tak vzpoměla, vím že česky je to vcelku jasně daný :o) avox a Oldíku, díky :o)

avox
17. 07. 2007
Dát tip
hezké poledne, plné vůní :-)) */

Oldjerry
17. 07. 2007
Dát tip
Morsko konče : Sedím zakloněn v křesle a dívám se na tvůj obrázek - neukazuje svět, ale velmi pěkně jeho malinkou část... a jak tak čtu kritiky - nejsem sám, na koho to působí dobře. Jen jeden ... je chytrej jak pračka se dvěma programy

Zuzulinka
17. 07. 2007
Dát tip
no já nevím, muškáty teda vůbec nevoněj....ale jak myslíš...já jen, že jich mám plný balkón a co z nich mírně zapáchá...to jsou akorát listy a stonky, pokud je čistíč od odkvetlých a suchých částí...:)

jak vánek křídla průhledná...* to je takové hezké,motýlí Haničko:o)

a koník už tuplem ne... teda :o)

člověk nemusí vědět zas úplně všecko... :o) díky

leenai
17. 07. 2007
Dát tip
nevím proč t

ale tě to nakazilo... já vím - muškátový víno není absint - ale má něco do sebe :o)

já dík a tobě taky dobrou :o)

Theuška
17. 07. 2007
Dát tip
Zrovna jdu do postele a tohle mne krásně naladilo... Tak dík a dobrou noc :)*

brek.u - snad sem to pochopila jak sem měla... moc negací na mne :oD fajo, v ledničce mám sangriu, stačí dyž přineseš nějací banáni nebo broskve nebo tak - a bude párty jak má být :o) myslím teda v tu středu... díky Smíšku!

Smíšek:-)
16. 07. 2007
Dát tip
*

jj - taky ta zpráva ve mně vyvolala tu náladu :o)

fajo
16. 07. 2007
Dát tip
nejaké nealko víno nebude?párty v plnom prúde,pozerám;-))

nalij si jen tu jednu a nebudem si vyčítat nikdo nikomu nic :o)

to sem popíjávala u kamarádky ve španělsku - u nich doma to byla samá baba - máma, dvě dcery a dcera jedný z nich - chodívala sem k nim na televizi /já neměla u sebe/ a u ní sme popíjely "moscatel" z obrovské snad desetilitrové láhve klasického tvaru ale s malým kohoutkem - pípou dole u dna :o)

Fenix
16. 07. 2007
Dát tip
.. bingo, muškátová .. a já zrovna popíjím muškátové víno :))

díky vám - nemusí koník furt jen truchlit přece... :o)

lehounké jako od veselého koníka mořského :))

fajo
16. 07. 2007
Dát tip
muška jenom...a tak * :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru