Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naše paní výčepní

22. 07. 2007
47
91
6417
Autor
Honzyk
Má mezi prsy
(melounky)
čárku takovou
co jí i mladý holky s kerkou záviděj
 v půllitru si klíďo píďo kormidluje bárku
a chlapi mlsně po ní koukaj, jéje

Noc u ní doma ?
Sama je...u šnytu řekla mi
Má šerý zákoutí a lásky modlení
jen ve tmě milence by líbat chtěla
za svý špeky se stydí
Za ty zasraný kecy hospodský

A strach má
Strach, ten jo...
...ten z prodlení

91 názorů

Honzyk
09. 10. 2009
Dát tip
..nijak se nepremahej:))

Pam!PUCH!
06. 04. 2008
Dát tip
malá mrtečka...juj ....knihomoli nad tím honí péníčka.......ooo óó ,,,mmmmmmmmmm lízati tvou péči

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
aj ja ďakujem:))

Paulita
23. 07. 2007
Dát tip
dakujem..je to este lepsie-.

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
..prodleni, to je jako ze ti utika cas, ani nevis jak, jako to pivo mezi prsty tece, a ty milopvyma krokiama vzdaklujes se tomu, co bys a este CHTELA... tak nejak...utika ti, nedohonis...

Paulita
23. 07. 2007
Dát tip
strasne sa hanbim, ale neviem ako si mam vylozit prodleni..co to znamena..ach jaj.. je to krasne aj s tym zatracenym slovom... zboznujem tvoje akoby pribehove texty (basne)..povedia o cloveku a zivote tolko..

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
dikes!!!)

premisil
23. 07. 2007
Dát tip
bezva**

Pirka
23. 07. 2007
Dát tip
Jsem ráda, že se shodnem.

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
ano.

Pirka
23. 07. 2007
Dát tip
.. zvlášť, když potřebuje mít poslední slovo.

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
..si pis!!:)

Pirka
23. 07. 2007
Dát tip
To jo to jo .. od ženské je to vždycky horší, co?

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
.-..jauva!:)

Pirka
23. 07. 2007
Dát tip
Sexisto!

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
:DDD...........zenska klasika..:)

Pirka
23. 07. 2007
Dát tip
To ne já .. to ta technika .. já už toho samo nechala .. pardon :)

Pirka
23. 07. 2007
Dát tip
Takže ty jsi i virtuální médium? A překvapí, nebo vyleká? .. protože ona je to úplně obyčejná věc - zrovna to "zvlnění" .. jenom jsou lidi, kteří jsou na to tak trochu citlivější .. a to se pak dějou věci :) .. esteze ja sem takove poleno :)) .. to je totiz mnohem bezpečnější ..

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
TIK:)))

jo, prodlení... moc se mi líbí*

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
..jezis, ja nevim, uz toho nech, nebo ti tu vomdlim:)))))))))))))

Pirka
23. 07. 2007
Dát tip
Takže ty jsi i virtuální médium? A překvapí, nebo vyleká? .. protože ona je to úplně obyčejná věc - zrovna to "zvlnění" .. jenom jsou lidi, kteří jsou na to tak trochu citlivější .. a to se pak dějou věci :) .. esteze ja sem takove poleno :)) .. to je totiz mnohem bezpečnější ..

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
...popravde, Pirko, mne to sdeli, a vazne, muj strejda, psychiatr Radkin Honzak, uzasnej clovek...chtel mne uvest do hypnozy, ale pak se bal, ze by mi ublizilo, predtim se mnou testy delal, meril IQ::) , jak jinak a tak...a ze jo...ze ma tykadla, a ja, kdyz nekoho "ppoznam", treda sklenare odtud nebo dadika, abychom byli na "podobny " vlne s "podobnyma" lidma, skoro pokazdy se to tech bab strefim...az mne to vyleka nekdy.... Ma lepa tzhalco, dik..jo, je to smutny...protejka ji tam pivo mezi prstama, venku krasne, ale vona vod 6 vod rana(!!!) do 22,00 kazdej den, s tolika lidma, a tak sama, jo, i kdyz taky pekny kvitko, ale " n e m a "....a ty mi rozumis... mezi

Pirka
23. 07. 2007
Dát tip
.. ty jo .. ale asi jo .. to mi připomíná, jak jsem si jednou koupila úplně nové karty - oshovky to byly - sedím si s nima někde bokem v parku na lavičce, vybaluju je z celofánu - kouřím startku, samozřejmě (protože všichni šamani to tak dělají) .. a říkám si - tak si dáme první - ta je vždycky strašně zásadní - zformulovala jsem si nějakej dotaz - asi po smyslu života, nebo tak - a víš, co sem si vytáhla? Nic. NIC. Chápeš to? .. to totiž znamená, že možná nejsi prý-médium, ale docela obyčejné médium .. jo.

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
..MEDIUM PRECE NIKDY NEMUZE BYT KONKRETNEJSI, MILA PIRK o o co o o o o o o................

Pirka
23. 07. 2007
Dát tip
.. úplně jako z výborné špatné detektivky .. moc pěkné to bylo .. .. mohlo by být médium konkrétnější, nebo vidí jen výjevy?

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
....s tim ....pravdu"?----porad to samy, i to "CO KDYBYSTE".....VONI SE S TIM SNAD UZ RODEJ, NEBO CO:))) MEDIUM RIKA: nic, nic,. to nic..........

Pirka
23. 07. 2007
Dát tip
To je dobře .. moc dobře. Kurva moc:) (..já byla zas v pátek v poledne na policajtech, netančili jsme vůbec - ale prý: A co kdybyste konečně začala říkat pravdu? .. to mi přišlo fakt strašně zajímavé - a od té doby si to hlídám) .. A byli jste, doufám, dostatečně vášniví, při tom tangu? .. není nic smutnějšího než vodbyté vlažné latino .. Jakmile začnu věřit tomu, že se budu mít dobře (a přestanu z toho mít strach), budu se mít dobře, to jistě - prozatím zkusím věřit prý-médiu. Dík :)

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
..ja jsem, Pirko ma, radost sama, nebot po tech silenych kapackach pred tejdnem ve ctvrtek kontrolni odber, "slilo" se OK, jak rikaj, a my tancili, nelzu, s primarem u nej ve ctvrtek v osm rano na lekaraku tango!!!))...moc diky za voptani, ted uz bude jen dobre...a ty se budes mit taky, ja to vim, protoze jsem pry medium...---)):))DD ...a diky za ten dodatek, trefilas to akorat...!)

Pirka
23. 07. 2007
Dát tip
Jéžiš .. to je tak strašně smutný .. a strašně pěkně napsané (jak jinak, Honzyku, že? :)) takovým tím způsobem - slyším v hospodě dva lidi od vedlejšího stolu - vedou tam takový ten klasický frázovitý rozhovor - jedna obyčejná věta postavená na druhé až je z toho domeček jako z karet .. slova, která zarazí leda tak svou otevřeností .. taková ta, která v sobě máme všichni, jen je párkrát obrátíme a učešeme, než je pustíme ven, aby to líp znělo .. člověk poslouchá - ani si nepřipadá neslušně, protože to k tomu všemu tak nějak patří - a pak to přijde - jedna jediná věta, která zasáhne jako blesk - ty jo, no jo! .. tak takhle to teda je - dílek zapadne do skládačky a jeden pak už třeba ani neposlouchá, protože si musí ten dokonalejší obrázek světa pěkně potichu prohlídnout - takové, takové to hospodské satori - tak tak nějak to na mě působí :) .. A jak se vůbec máš, Honzyku? .. a nepiš dobře nebo špatně - protože já chci vědět jak se máš.vážně. :))

salomesr
23. 07. 2007
Dát tip
:)))))))))))))))))))))))))))))

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
... takovej zmetek::!!!DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD vymydlenej, klasickej z nej kouka oidipak, este jak stoji, snad ani ptaka nema...ale ja rad za kazdou malickost...jsem takovej vdecnej dost...:))))))))))

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
..v tom pripade ovsem druhotne, malo platny:))))) ....ale ze si mi to ztady vylepCCCila.....DDDDDD

salomesr
23. 07. 2007
Dát tip
zenske sexualne znaky som myslela, samozrejme :)))

salomesr
23. 07. 2007
Dát tip
salome mala po tazkom tanci chut na pivo :))) hladala som "sličnou výčepní", no nasla som len toto ale hlavne, ze je tam pivo, nie? a k tomu ujovi si primysli nejake primarne sexualne znaky, ak sa ti nepaci :)))

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
o, salome-sr zavitala mezi zizkovskou chudinu, odvrativsi se od stribrnych mis v palaci toho, jemuz jeste zradne podstrojuje...! Osmy div sveta, ....))) ted jsem chtel napsat "Damove a pani"...ja mam takovou kamosku, ktera tlumoci, je silene nervozni....tak todle rika, taky misto martinsky pece rekla "Martinova kamna" a tak:))))

salomesr
23. 07. 2007
Dát tip
uz som sa dozvedela, co je to prodleni, ťipajz :)

dazdozienka
23. 07. 2007
Dát tip
malena co je v slovencine 'prodleni'?

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
pro neOpicu napisu o nej, hej, len pre Teba!!!:)---netáram!D

já ji taky přeju,Honzyku...opravdu...

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
--jo, pravda, podobny vycepacky a (ci) sou uz ale malo k videni, snad Zizkov, Holesovice...a tak.............

houmles
22. 07. 2007
Dát tip
casovkova basen, vystizna, (ne)jednu takovou znam...

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
slepila?:DDD

no jůva...to musí bejt krásná ženská, víš jak...jako i duší, tim všim utrpením a tim osudem, tim přece lidi krásněj...i když tak jako smutně, ale krásněj No, nebudu ji hledat radši... Ale sem rád, žes mi o ní řek...

silence
22. 07. 2007
Dát tip
je dobra Jenyku, dobre posazena, na me troska mucholapkoidni, me ulepila, zalepila a mozna ze i slepila :) Kdo vi ;) *

líbilo se mi jen to o kozách

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
jo, to nevim:))

avox
22. 07. 2007
Dát tip
jo, strach z prodlení... kdo jej zatím nepoznal, pozná... ale kdyby neměla ty špeky, asi by neměla ani tu čárku, co jí závidějí mladá děvčata? :-)) */

Oldjerry
22. 07. 2007
Dát tip
To je moje krevní skupina - hluboce lidské, život syrový, obavy stárnoucích, osamělých - do....

Strach z prodlení je prevít a nezřídka houká pravdivě..

Jezuita
22. 07. 2007
Dát tip
Panenko Mária svatokřtinská, proč teď, když mám takovou žízeň na pivo?

dadíková
22. 07. 2007
Dát tip
máš čuch na lidi....pochopení *

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
aj ja...............

tiez mam z toho strach

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
..jo, fakt to je...na ty deti nestacila ani omylem....a neni zadnej svatousek...

Honzyku,to se mi teda nelíbí,vůbec ne...ta hospodská žádný anděl nebude,jablko nepadá daleko od stromu přeci...a boží mlyny přeci melou..,i když pomalu:o)

no ba že:)))))

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
...ty ma mmselle vnimava:))))

jooooo... Na Krásné vyhlídce se to myslim jmenovalo...

já teda... nikdy sem se neinteresovala v paních vod výčepu, ale jak viděla jsem film/inscenaci <>, tam byla taková jedna hůůůůůůůůů... :D /aj příčes nosila:)))/ *

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
...pockej, pockej, no, ze cas ti utika mezi porsty, jak to pivo tocis...ze ztacis rychleji, nez bys mel...tak asi-------

co je to prodleni? sa mi pacili prve dve strofy

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
:DDDDDDDD-----------------))

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
..no, jak kdy...nedavno u nas ve sklepe nasli mrtvolu, ale asi jen tri tejdny "starou"...a zalezi, jasne, kam zamiris, ja sidce napsal, ktera se teda vopira do chlastu fest, ze v okruhu 100 metru, napocital jsem, mam 12 hospod, nejruznejsi piva,m lidi, uroven...mi vodepsala, ze by , kdyby v tomdle raji bydlela, byla furt zrala na detox:)))

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
dekas...ja mam takovy ty momenty tady na Zizkve rad, protoze ty lidi, i kdyz teda mne serou nekdy a rafu se s nima, taky...nektery mam rad moc...:)

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
...no, vona zacala uz hrany brousit. Poslouchej, jo? jeji syn, ktrasnej po ni, fetak, uz na dvou gramech hewroinu, 22 let, jeji dcera ma syna s neznamym drogovym dealerem, byla zavrena taky a Jitka tahla hospodu, malyho, vsecko...a jeji bracha, poekna to rodinka, sedi za Orlicky vrazdy...a bude este dlouho....todle napisu raci i buenovi, aby tam za ni nesel a treba nesvedla ho...to vona teda by chtela, a jak...

věřím tomu,Honzyku,bude to dobrá duše asi... taková obětavá určitě...

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
...vono to smutny je, ma silenej vosud, to je na roman, fakty, slunicko...

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
U Kurelu nebo U pupkounu....to je na Zizkove....ale nejcastejc U pupkounu, v Borivojce ... silene rychle z toho koure z cigar starne, ale fakt vypada jako Liz Taylor: ma ty prsa fakt takovyx, a navic uplne ty nejmodrejsi snad voci, co jsem videl...a ta hospa votvira v set rani, si umis predstavit....do 22,00....menuje se Jitka....sme spolu casto kecali, vis...ji teda Milan, jeji muz, tezkej alkac, umrel po operaci slinivky, no...

nevím,proč mi je smutno z té hospodské.. prima*TIP*

strach i prodlení jsou svině, jójó ale ta hospodská...je mi dost sympatická, kde nalejvá ?

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
chapu:)))

ruprecht
22. 07. 2007
Dát tip
spěchám na pivko, ale ten tip ti ještě stihnu dát...

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
:_DDD----

grafo
22. 07. 2007
Dát tip
:) no hej...

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
..aha.....ja tiež neviem.. a ty si pozeral najme moniku, hej, a zabudol na nazov, i ty grafo!!DDD

grafo
22. 07. 2007
Dát tip
jaj si nespomeniem...ale s monicou belluci daco z vojny myslim

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
kjerej, grafik...?))

grafo
22. 07. 2007
Dát tip
keby nie ten názov, tak pripomína jeden film

sidonia
22. 07. 2007
Dát tip
jo z prodleni ma strach kazdej

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru