Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

koloniál

22. 07. 2007
21
62
3063
Autor
martinez
x
Dobrý den, prosila bych čtvrt kila štěstí a tak třicet deka lásky...
 
Nemáme, měli jsme ale byly hned pryč... mohla bych vám nabídnout trochu naděje, ale je prošlá...
 
Ne, díky, ještě mi nějaká zbývá... a něco k pečivu? jen tak lehčího?
 
Máme úplně čerstvý salát... z trápení, bolesti, starostí a hořkosti...  je toho půl kila – můžu to tak nechat?...

62 názorů

martinez
18. 10. 2007
Dát tip
něKde, himbajs :o)

martinez
18. 10. 2007
Dát tip
jak sem psala něde v názorech - prostě se mi to nějak vnutilo do hlavy a muselo to ven - čekala sem debatu a dočkala se :o) dík za návštěvu zas :o)

palino8
18. 10. 2007
Dát tip
na city to hrá, to jo... ale inak sa mi to zdá taká obohraná téma... pripomína to recept na šťastie (kilo lásky vymieste s hrudkou šťastia atď...)

martinez
05. 09. 2007
Dát tip
já jen aby řeč nestála páč mi z toho balení už hrabe... zítra pokračuju... včil asi zalehnu bo mě děsně bolí záda... tak si hezky písmákuj... :o)

Jo, toho jsem si náhodou všimla :P

martinez
05. 09. 2007
Dát tip
já jen že to bylo tak nějak na stejný vlně to tvoje :o) dík

Hezkýýý, tak to je dosti dobré. U te naděje jsem se ale musela zasmát :) Ale jinak..hmm...

martinez
05. 09. 2007
Dát tip
to avízovaný avi :o)

mno aspoň že ta naděje je, ta mě došla zřejmě už dávno típ... *

martinez
01. 08. 2007
Dát tip
asi před 14 dny sem měla smaženici, byla vynikající... :o)

to už jsou lepčí houbičky :o)

martinez
01. 08. 2007
Dát tip
no hnus, velebnosti... :o)

šel jsem si koupit dvacet deka duše... to zpíval kdysi Vláďa Mišík...se mi to nějak vybavilo :o) ale ten tvůj salát musí být dost hořký, ne?

Pirka
24. 07. 2007
Dát tip
Ani omylem :) ***

Maasek
24. 07. 2007
Dát tip
mertinez: jo, to se mi stává často ::) a na reklamace není brán zřetel :-)

Sarrah
23. 07. 2007
Dát tip
*

Fenix
23. 07. 2007
Dát tip
... jo, můžeš a navrch dvacet deka naděje. Protřepat nemíchat. Podávat denně !

chanach
23. 07. 2007
Dát tip
perfektní

martinez
23. 07. 2007
Dát tip
nech pisky za pysky... a já důstojnice nejsu teda... a při hopkání su vééélmi roztomilá, místy aj rozkošná :o)

SPACER
23. 07. 2007
Dát tip
ne, rozhodně neposkakuj na nějaké virtuální pisky, vypadala bys komicky a porušilo by to tvou proslulou důstojnost :)

martinez
23. 07. 2007
Dát tip
zas půltip?! se picnu... a nebudu poskakovat jak si ňákej SPACER pískne :o) Maasku, no nebrat nebrat - nestalo se ti nikdy žes koupil aj cos nechtěl? :o) Mazlenko - husina se v tropech docela hodí :o) stano, díky chlape... ztrátou iluzí? avox - víš že ani nevím, esi sem něco kor důležitýho chtěla povědět? ;o)

SPACER
23. 07. 2007
Dát tip
koni, dej si obroku a napiš ňákou do skoku! Půltip!

Maasek
23. 07. 2007
Dát tip
salát? v tomhle vedru? co z toho je majonéza? saláty nebrat : )

MazLenka
23. 07. 2007
Dát tip
Mám husinu jak pralinky-naprostá paráda a za nápad a podání tipec jak hrom! *

Háber
23. 07. 2007
Dát tip
paráda človíčku *

Čím jsi platila...?

avox
23. 07. 2007
Dát tip
Přišla jsem nějak pozdě, stejně mám pocit, jako když něco bys chtěla povědět, ale zase ne se moc odkopat... je to takové zvláštní čtení... jo a saláty nekupuji, ty nejvýživnější si obvykle namíchám sama, ty ne? :-)) */

martinez
22. 07. 2007
Dát tip
dobrou, sestřííí - taky mizím čumáčku, já myslela že ostrej je po otci: myslela sem že křtěnej seš dost... a brou... nějak mi padaj víka :o)

tak jo,Hani,jdu spinkat raději..dobrou:o)

martinez
22. 07. 2007
Dát tip
já to taky nemyslela zle, Honzyku... ale su ráda dyž svý myšlenky udržím - tož se je snažím držet v houfu, aj ty chudinky poslabší - jako každej správnej pastýř... :o) čumáčku, nebuď ostrej na sestřičku... jednou by se ti mohla hodit na tvý starý kolena a po revoluci sem se v našich zemích moc nezdržovala... fakt ten pořad neznám :o) sestří, to nejde ovládnout :o)

dok:mi to neva puso:)

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
..ale, na druhy strane, proc sem cpat vse, co se nam hlavou honi, ze??????!:)))

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
..ja nemyslel zle, ..:))

prdelko?..a tak veřejně?:o)

martinez
22. 07. 2007
Dát tip
já televizku nějak moc nesleduju čumáčku... a nežluť, labuť... :o) no tak je to jasný sestřííí, sme stejný asi :o) Sasak - dnes sem procházela starý mailíky a říkala si kde máme Jenu? Honzyku, vzhledem k tomu co se mi občas honí hlavou, mohlo být MNOHEM hůř :oD

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
...tak vnutil.............!!!)..no, mohlo byti hur!!:DDD

Sasak
22. 07. 2007
Dát tip
Skoro drama,.... to je drama, docela jsem si to prožil a vůbec nevadí, že to bylo tak krátké :-)

jj,to je pravda pravdoucí..,už se mi i stalo,že jsem koupila něco,co jsem vůbec nechtěla:o).. naposledy před týdnem na festivalu...šla jsem si koupit ňákou indickou omáčku se špagetama..,říkám si,50Kč,to jde...a ten prodavač mi hned šupnul do té misky rýži a bramborovou placku a prej 80Kč....to víš,mohla jsem říct,že jsem tohle nechtěla,ale byla jsem v šoku...no tak jsem zaplatila,ale to se nedalo vůbec jíst...špagety,rýže,omáčka a placka..všechno v jednom...To jsem celá já prostě:o)

martinez
22. 07. 2007
Dát tip
neznám čumáčku... a asi mi nechybí... a proč se /ostří/ kritici tak obětavě a žlutě angažujou u věcí kde kritik netřeba? :o) ahoj sestřííí, někerý prodavačky sou neodbytný :o) tak brou, Smíšku Kosatko... neber si to tak... kruté sou vody literárních serverů ke křehkým a přemýšlivým duším :o)

Smíšek:-)
22. 07. 2007
Dát tip
lehčí hlavu? spaní taky? z plna plic tak tedy dobrou noc! a já jdu vyzkoušet to dnešní spaní!

Kosatka
22. 07. 2007
Dát tip
Proč tolik lidí může vyskočit z kůže,když čtou slova láska,štěstí,trápení....:)Skoro bych si myslela,že právě TOHLE je pro nás všechny bez rozdílu TO, co se nás dotýká ,dotýkalo a bude dotýkat....:)

já bych tedy nekoupila nic,mi by zbyla ňáká ta víra alespoň ...v lepší časy,Hani:o)

martinez
22. 07. 2007
Dát tip
když to nejíš a jen si to necháš vnutit, tak až až... :o)

Kosatka
22. 07. 2007
Dát tip
Úplně rozumím:)A je půl kila málo nebo moc:)))

martinez
22. 07. 2007
Dát tip
Honzyku, no protože se mi prostě tento textík tak nějak sám vnutil a tak sem ho použila pro založení debaty bo si s váma všema ráda povídám - a nejlepší u vlastních věcí - pak nemusím mít výčitky svědomí a brát ohledy na jiné autory :o) Smíšku, asi sem nebloudila, ale zastávám názor nenechávat nic v sobě, se vším ven a člověk má hned lehčí hlavu a někdy aj spaní :o) a konotaci může mít aj jízdenka na vlak vezme-li se za správný konec :o)

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
...ja muzu to nechat, pravda, neslysel dlouho....diky za tu pripominku...jinak, s dovo, nevim vubec, proc tento textik napsan byl...? :))

Smíšek:-)
22. 07. 2007
Dát tip
ahojík a jsem v šoku :-) hlavně jsem byl v šoku hned po přečtení první věty!:-) teď zpětně přemýšlím, co jsi přesně chtěla vyjádřit.. vzala jsi si na to zvláštní "prostředky" protože vím, jak krásně píšeš a najednou se mi zamlží oči :-) má to hlubší konotaci? (skrytě doufám, že jo,neboť *) (ale chybí mi mapa, alespoň malý plánek, pláneček! prosím....) (zajímalo by mě do jakých končin jsi zabloudila:-) (nebo mám házet laso?:-)

dadíková
22. 07. 2007
Dát tip
a v půllitrovce slzy

sidonia
22. 07. 2007
Dát tip
to bych teda nejedla....:) je to fajn

Rabb
22. 07. 2007
Dát tip
já bych utekl, generále.. :-)

martinez
22. 07. 2007
Dát tip
esi ty Jamesi, nejseš zbytečně moc sečtělej... :o) pobočníku, vnutila mi ho! Oldíku, dadíku - díky :o)

dadíková
22. 07. 2007
Dát tip
..ha...:)*

Rabb
22. 07. 2007
Dát tip
a vzala si ten salát?

Oldjerry
22. 07. 2007
Dát tip
Za-jí-ma-vý příměr, dobrý nápad, skutkové pozadí však spíš k breku....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru